nästa gång jag ser dej så är du körd// när dom hittar dej ligger du helt jävla stendöd// du är aldrig säker någonstans// jag kommer och dödar dej när du ligger ensam// ett snitt i magen,du ligger på golvet// innan du beefa mej ta och öva på flowet// du har ingen chans du har mött din överman// jag sliter av både dina ben och dina armar// din värsta mardröm rakt framför dej// är du redo att greppa micen och beefa mej// du sitter och kaxar dej över lunarstrom// om du tror att de är status äre dax att tänka om// både du och jag vet att du är sämst inom rappen// innan du startar nått lär dej hålla takten// du kan dra åt hellvete med hela banafjäl// dom är dåliga men du suger rejält// ärligt talat så tycker jag synd om dej// du är liten grabb som du att du har nån chans mot mej// du är redan rädd,har inte ens hört hälften// denna diss kommer som ett slag mot käften// du snackar massa om att mej// hur ska de till om du inte ens vågar visa dej// kanske dax att inse att du är ett jävla offer// och det är dax att fatta att du aldrig når toppen//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.