Fredric - Följ Mina Spår
Tjena Mors !! Dags att släppa ett nytt spår.. Denna låt är från den kommande netplayen (som får sitt namn snart) Den är halvvägs färdig och kommer innehålla stor variation som vanligt och en ca. 20 spår. Lite skön reagge bjuds det på nu i allafall så håll till godo så länge gott folk... LÅTEN www.fredric-music.com simma lugnt / fredric
skönt beat som fan, å fett skön text som vanligt mannen ! Yeah
http://www.myspace.com/petter100P
den är så het så det är löjligt egentligen! du vet vad jag tycker man! riktigt härlig textmässigt & jag gillar vers2 & hooken mest mycket snyggt & beatet är gungit värre :) kärlek
fuck it...
fyfan va fint! Shii va längee sen jag lyssna på dig!
underbart med ngt nytt från dig :D du blir fan bara bättre & bättre, gillar texten allra mest.. sköönt beat och du gungar på underbart som vanligt!:) se framemot Netplayen! keep it up!!(: sayonara tomonari. // Sid The Mentor ;)
cheeeeeeeeea ;D
riktigt bra! up!
http://www.herrbitter.blogg.se/
fan den va ju nice ju, fan vilka sköna röstlägen du fick in
www.youtube.com/prendel
hot track thun..keep doin what u doin
Härlig låt, Härlig beat ..
Tonfisk
feeet låt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna var riktigt skön fredde, den bästa på länge.. grymt beat..
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
fet låt fredric ! Gillar beatet, flow, text ja allt =) Fetfet, kepp it up mayn ! Peace !
inte lyssnat på dig tidigare typ, bara chekkat dina låtar men aldrig riktigt pumpat dina låtar.. men denna va faan skit najs, denna skall dunkas ur högtalarna.. skönt beat.. fy faaan va soft röstläge. påminner lite om mickelito :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Producent
2007-07-05 12:28
Fan nice mannen, Du har varit en insperation för mig inom musiken sen jag börjat och detta va svin skönt! Nice grabben! Fortsätt:) Fridens!
Flyger fritt, landar platt
Lyricist
2007-07-05 12:41
akon instrumental om jag inte misstar mig.
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Tack Lime & Joutzen :) fett Ja du Slusken det kan det säkert vara, ingen aning faktiskt jag hitta den på datan å ba körde :)
Lyricist
2007-07-05 13:14
akon - mama africa beaten är tung
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
du lägger det tungt som vanligt
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
det finns ett antal artister som man alltid, alltid återvänder till. det är liksom svårt att tröttna. jag tror dessa artister kallas för favoriter? du är Nr 1. : )
äckligtbra som den är, flyter melodin i skallen och man får lust att ta upp telefonen och ringa såna där samtal som man kommer ångra dagen efter. då man får ett papper där det står "du- röstade-på-fredric-500-gånger-var-vänlig-betala 10 000 kr" - räkningen.. hahaha. njee men seriöst nu... här sitter man och hoppas på nåt som kan liknas vid bra musik, så steppar du in med en grymt skön reagge- influerad låt fred. underbart!! ser fram mot netplayen.
ps. kom inte försent hem till middagen gubben och ta på dig mycket kläder om du går ut. det regnar!
/frugan
hahahaha..omg låt oss be att jag aldrig yttrar något liknande igen, EVER! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-07-05 15:32
skönt att man inte är ensam full i tråden ^^
Riktigt skön låt, man kan inte göra annat än att digga den :D Och din röst passar ju perfekt till det gungiga beatet ;) / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Du är skit bra :D först när jag börja lyssna på dig så var du som en mål att nå för att du var en få som inte sjöng, men sen börja du sjunga och du gör det bra också så där försvann den ledstjärnan ;) Men jag skriver aldrig enbart postiva kommentarer, delayet hade jag int satt på iaf :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
tack så mycket alla.. Mira - hahaha ostkroks fru.. haha Rain - Sånt värmer att höra :) Tack
Riktigt fet låt (: keet it up.
Ingen tar mig.
Soft låt som faan! gillar det skönt gungande beatet ;) peeyz. DaHla K
Karlstad Finest
Detta är mycket grymt, texten, flowet, beatet, ja du gör det riktigt tungt. / Miichi.
-fREDRiC- gillade denna låten, Redigt bra fan, du blir bara bättre och bättre ;)
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Man kan inte sitta stil, De här cleana beat får en att gunga me, varken man vill eller inte, men just till denna låt vill man gunga för den e härlig. Texten e fin någe man kan relatera till någe man kan känna. härlig text och härlig samansättning. de ända jag inte gillar text messigt e ( Det här e ingenting om kärlek eller krav) på slutet låter de skumt i mina öron. men det e en smaksak., men just kärlek och krav skulle vara nice om de sjöngs på ett annat sätt eller så, men det e absolut inte dåligt det e bara en smaksak... annars så e allt kanon. och mixen e faktiskt fin. du har fått till addsen riktigt lagom..... en helt nice låt ovanligt för att vara fredric. inte text messigt där e de fredric så de skriker om de. men beatet och sång/rap flowet va härligt nytt för dej och de gjorde du bra..... /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Nice stuff Fredric! Skönt att höra lite nytt från dig. Gillar den här!
Yeah, you know..
Man kan inte sitta stil, De här cleana beat får en att gunga me, varken man vill eller inte, men just till denna låt vill man gunga för den e härlig. först och främst vill jag säga att jag kan bara hålla med till 100 % om det.. man kan inte sitta still haha :D till låten.. jag gillar beatet som fan det är verkligen gungit och skön känsla i de.. men de passa även perfekt till dig i den här låten tycker jag.. du får en härlig gung rytm och jag gillar de ljusa stämmorna i bakgrunden som kommer ibland.. första gången jag lyssna kändes de lite kosntigt me så ljusa stämmor till din lite hesare grovare röst men efter några till lyssningar fann man sig i det och det ska absolut vara så tycker jag! du framför låten bra, härligt gung som jag sagt några gånger nu haha, reagge gung alltså ett skönt flyt som passar bra, det fick mig faktiskt att glömma bort texten helt första gångerna jag lyssna haha:P men sen kom jag att tänka på den med och den är bra man kan koppla den till saker och jämföra med typ.. bra skrivet alltså! och som jag sa så gillade jag ljusa stämmorna och resten av mixningen lät bra med. är inte så duktig på mixning men i mina öron lät de riktigt cleant.. va ska man mer säga än att de va ovanligt att höra nått sånt här av dig, men även väldigt skoj med något annorlunda och jag tycker det va bra faktsikt! Fred! /D
Tack Mats, Tack Chai, Tack Durlind :)
haha fet låt mannen. du kan hantera så många musikstilar, gryyymt !
AAOOW!
Denna va tung! skönt gung i den... Du gör det riktigt bra!! det här får bli min nya morgon låt... Kan jag sitta å gunga till när jag smuttar på mitt morgon kaffe.
www.swewave.com
bästa låten jag har hört från dig, den här ska rakt ner i MP3 an! fortsätt så här! puss på brandmans-rumpan
som jag sa på msn mannen, diggar din stil i den här :) fortsätt spotta! peace
Tack krille, annika & hagel :)
Var ett tag sen jag lyssnade på dig nu, nån månad eller så... anyhow, hoppas den här låten är nice. Till låten: Riktigt sköna röstlägen som prendel nämde, och jag tycker din kvalité/mixning har höjts eller hur jag skall uttrycka mig asså, det låter mycket cleanare och behagligare att lyssna på helt enkelt, vad mer kan man säga, aldrig hört dig i en liknande låt och du sjunger fan helt okey! bra låt so, phät beat och chillinani.. aja det va nått, ha en bra dag