Dany & IQfemtio2 - Vad sa du? En gammal låt men jag tycker den ska få lite kritik :)Låten <---------- LÄNK!text:Ref2x:så du fick en va? heh, tss vad sa duvill du va min vän eh, pff vad sa duva-va-va va va va vad sa duDany vers:så jag frågade vad, 3 gånger i radoch gången blir smal, för jag får inge svarsnart så hoppar jag av, för jag vinner inget avståndandra kommer aslångt, jag är kvar där bakommedans jag skriver texten som en hannibalharu sett ditt marginal , förlåt vad var det du sa(behöver du hjälp?) jag har vax i öratmen gå och gör nåt kul som att taxi köraför här är jag, staplad i en vashamnar i extas (Vadå) men lägg avsätt dig där bak jag vill inte höradig och ditt skitsnack så jag slipper dödajag sitter här med massa jävla trummer och basoch då kröp en sak fram det var en dummer som sahejsan, vill du bara vara min vänjag ger dig hundra spänn, jag sa prata till glennRef2x:så du fick enva? heh, ttsz vad sa duvill du va min vän eh, pff vad sa duva-va-va va va va vad sa duProtagonisten vers:(Va), hörde inte riktigt vad du saför du frågade vad, så jag svarade ja?flasha fittan över camen och det visade sigatt det faktiskt skulle, vara till löning för migså, vänd dig om jävligt fort och visa din bakanvänd visa, dinner eller mastercardjag gör det galet bra,(du) och saken vaatt, jan banan, gillar hårda tagmed låga slag precis, som jag görperfekt och as skön när du blir bakkörd-- (va, va, va) vad var det du sa?ville du vara bara som jag?visa respekt, med tålamodså jag målar mord, och lånar bordoch jag rånar ord, från akademin(fööööööör) nu frågar viRef2x:så du fick enva? heh, ttsz vad sa duvill du va min vän eh, pff vad sa duva-va-va va va va vad sa du