BMZ - Berättelsen från ovan
Ny låt!
Jag försökte så Men det gick inte bra så jag vände hem igen Jag försöker att se ljuset med skuggan i ögonen Berättelsen från ovan hur mitt liv fick ett slut Men jag var trött på att vänta så jag "slant" i ett stup Livet var en saga som aldrig fick ett stop Allt gick runt och runt och jag ville börja om Jag försökte så hårt för att få dig att stanna Men du gick din väg och jag ville sluta andas Så nu sitter jag här uppe och tänker på min tid Min tid på jorden ja ett jävla tidsfördriv Sliten och trasig så jag stack här ifrån Jag sparkade pallen och nådde ej mitt golv Och jag säger till er nu att ni ska passa på Passa på så ni slipper ett sista hejdå Ingen som ser och jag vill bort från vår jord Så jag lämnar er nu med några väl valda ord Jag försökte så x3 Men lögnen satt stop och jag vände på min väg.. berättelsen från ovan
Lite jobbigt att tänka hur jag lämnade er Skulle bett om ursäkt om jag kunde komma ner men jag sitter fast här uppe och vill inte komma tillbaks Känner mig trygg när mina vingar delar slag Ett liv som en ängel trodde jag inte fanns trodde faktiskt att man skulle få en andra chans Men jag trodde mig bort till en plats som var mörkt Och jag känner nu i magen att mitt liv var en böj Jag tittade ut år 1991 Och om jag hade mening så skulle det ha skett Men det hände ingenting så jag blev less på att vänta Men det hände ingenting så jag blev less på att vänta Livet, kan vara som en sten Så fort man går snett ja då sjunker man ner Livet har en mening för alla Men ingen vet när man själv kommer att ramla
Be nice =)
http://www.speedyshare.com/977456806.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|