Dany - Christer Fool
Låten <----------- LÄNKEN! :)
hahah jag gjorde en låt som heter Christer fool istället för låten som heter "Snook - Mister Cool" , hade inget att göra och jag tyckte det var kul ide! hahha garva på ni :D här har ni texten iaf :).
Texten:
DANY HELA SKITEN! :) jag bara talar om massa skit som ingen någonsin har brytt sig om jag bara talar om tjejer pengar och någon som ingen tycker om
han kallas christer shh han lägger och skiter där han sitter han e han e han e en riktig fool han e vad? han e där! han är christer fool
han har damp nåt som vi andra e rädda för alla ser han bakom gränder i varenda hörn han är ful, han är arg, som i läskiga filmer som en varg utan byte jagar oskyldiga indivier
men det lugnt, för jag börjar bli van förutom alla andra människor som går runt i stan "hey" helt fjantig, han lirar spel alltid låtsas vara något men bli nertrampad av flertal
e manlig, men ses som en fel faldig person som ingen någonsin aldrig har velat ha han är som ringaren i notredam har aldrig fått en chans av någon annan för att passa in
han är ett miffo men ändå måste fram långt där fram för att visa vad han kan och det han vill men det går på räls som pendeltåg vem, var , hur, vem vare som såg
2x Pang, pang!, bom, bom! där! christer fool han är arg, han är falsk , han är här han är där han är christer fool!
nu när ni vet hur falsk han är så vet ni att han är så bög att han kallas fag men vill ni veta hur han svarar då "ja såklart" han kommer gråta som ett barn som inte fått nå mat
"wäää" han är så dum att han använder ord som bara data nördar gör de därför han kallas fool
2x Pang, pang!, bom, bom! där! christer fool han är arg, han är falsk , han är här han är där han är christer fool!
nu är det slut på snacket bara langa dig hit så det tar slut på matchen jag ska, knocka dig jävligt hårt du blir ful och går ....bort från mig jag har visat vem som är kungen nu gud gav mig kraften att slå dig gul
du kommer alltid va personen du är jag är som tupac medans du går runt och är ofräsch nu får det väll va stopp för dig jag ber dig gå snällt bara bort från mig
IRONI!
Jag är faran som lurar i natten!
|