I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mats&Sandra-Jag Trodde Att.

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-24 17:17

Mats&Sandra-Jag Trodde Att.

Ny låt!
Lyssna och njut lägg gärna en komentar. motivera gärna va ni tycker!!!

Beat:Saxor(freebeat)
Verser:Mats
Reff:Sandra
Mixning:Mange Med ett vakande öga av Mats

Lyssna nu och njut!

The Låt!!!

Nej Tack!!! Jag Kör.

2007-06-24 21:04
Jag gör ett upp försök. någon måste väl vilja skriva ett par ord!!!
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-06-25 00:06

jadu mayn! Helt okej grejjer.

tycker ditt flow kan vara en aning tråkigt ibland faktist, fast det gör inte så mkt för din text är riktigt tung och man känner ditt hjärta banka i texten män!.

Sången var riktigt bra, tyckte dock mixningen var ltie halv sissodår på räffrängen.

Annars var låten riktigt tung, du har bra budskap i texten och riktigt skön känsla.

Ett litet minus på att flowet går likadant hela tiden, blir lite tråkigt att lyssna på ibland då.

Peace!

www.myspace.com/heshowsmusic

"En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!

2007-06-25 00:34
Fiiiin :)
!! :)

2007-06-25 15:30
uuuuuuuuupp
www.magnusrytterstam.se
Producent

2007-06-25 16:32
Jag tycker själv att du har ett hackit flow :/ och ganska enformigt flow...Men texten va fin:) riktigt fin! Refrängen va ganska fin jag tyckte den dög helt^^Men nice mannen!

Fridens!
Flyger fritt, landar platt

2007-06-25 17:33
skön låt!
gillar texten som fan!! sången i reffen e skön å mixeb va bra den med.... det blir 8 päron av 10 möjliga äpplen
www.swewave.com

2007-06-25 17:51
Tack för de fina komentarerna

massa kärlek
/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-06-26 11:55
^^
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-06-27 01:10
Blir ingen långing nu ska fatta mig rätt kort..

verserna, tkr du flyter igenom dom stabilt med ditt flow och känslan finns där vilket är nice! texten gillar jag mycket med, bra raduppbyggningar och innebörd. riktigt fin! mixningen låter ren, passar bra i låten!

reffrängen, riktigt skön, rösten passar perfekt ihop med beatet som även är ganska skönt! mixningen skulle jag nog velat ha lite lite mer reverb på eller något liknande annars bra, bra reff hur som helst!

Helhet, en fin låt, bra text framförallt! Rapp och sång bra med! En sak jag tänkte på som man skulle kunna göra, man skulle kunna variera flowet på någon rad ibland så de blir lite förändring i de ibland sånt brukar jag uppskatta men du flyter annars igenom stabilt och skönt!

Fred!
/D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-27 02:09
Durling tackar och bockar....
/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-10-01 11:56
hehe en mycket fin låt =)