Lillebror & Minii Alex - Micke du rör du dör (Haxnot)
Shoo, D e så att vi fått reda på att Minii Alexs morsa blir slagen av hennes nya karl å vi lackar som fan på aset så vi gjorde en låt till en början.
Hoppas ni gillar.
Dom som ska hata lr chatta i tråden kan hålla sej undan å ge fan i att skriva i tråden
Texten:
Minii Alex Vers 1: Rör du morsan en jävla gång till så ska jag se till att ditt liv passerar förbi det räcker med att du har slagit henne flera gånger När jag e klar med dej så lever du med ånger hör jag att du har slagit henne en gång till jag svär jag kommer döda dej ditt lilla kryp när du ligger i graven ska jag pissa på din gravsten Slå min morsa,gränsen e nåd,du har nå fel
Du slår min mamma framför mina syskon Jag ska hänga dej,1000 meter u pp i en lyftkran ditt jävla psycho du behöver sykist hjälp För du vet när jag träffar dej får du en smäll
Micke din jävla aklolist du fattar inte ett piss Kvinnomisshandel du har nu startat en tvist Du har nu startat ett krig mellan dej å mej Mannen fatta att jag nu hatar dej
Lillebror Vers 2:
Mannen fatta jag kommer efter dej nu Du har verkligen lyckats gjort mej sur Kvinnomisshandel jag hatar sånt skit Å du rörde annsofie ditt jävla svin
Du borde skämmas,inge bra förbild för dina barn Jag lider fan med dom ditt fuckade as Första gången vi träffades va du trevlig å snäll Men efter allt jag hört förtjänar du en smäll
Hänger dej upp å ner,klipper dina finger toppar låter blodet rinna ut,å matar dej till mina korpar Du borde få en omgång så du vet hur man beter sej Oavsett om du e större än mej så e jag inte rädd för dej
Jag lämnar fan inga rester kvar till polisen Rör henne igen,å dina händer åker ner i mixern Ditt fuckade ordjur du borde låsas in i en bur Fuck you sug kuk
Micke vi kommer efter dej dej nu Micke vi kommer döda dej dej nu LÄNKEN!!!!!!!Peace//Lillebror & Minii Alex
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
|