Chai - Ta Mig Härifrån
Det var ett tag sedan jag gjorde en hel låt på svenska, men nu har jag i alla fall suttit i någon vecka och skrivit på en ny. Spelade in allting idag även fast jag har hostat konstant i 2 veckor. Väldigt osäker på denna eftersom jag har vant mig vid att höra mig själv på engelska, så jag låter er avgöra om den är bra eller inte. Beatet är som vanligt producerat av mig själv och jag står som vanligt för mixningen också. Låten är upplagd på myspace, så kvalitén är inte lika bra som den annars brukar vara. Håller tummarna för att ni tycker om den allihopa!Chai - Ta Mig Härifrån Vänsterklicka och lyssna.. Ha det så bra och ha en trevlig sommar!
Yeah, you know..
Tjockt nice låt gillar hur man får höra dig sjunga accapella på slutet framhäver riktigt skön känsla asså! Kan hålla med dig är också van att höra dig på engelska men du e fet på svenska med! Känslan är skön enda som e bristande är la ditt feta flow som du brukar ha på engelska men dock skulle det nog inte passat till denna låt! Känslan är sjukt skön! Detta är riktigt bra chai big up!
Gillar dina texter som fan, samma sak med denna. Ditt flow och din delivery och röst sätter sig i hjärnan tungt som fan. Jag gillar dig fasen mer påsvenska. Big up Chai!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
nicce, fetttfettt ! finner inga andra ord, sry:/ snart släpps fetaste skiten;)
vad kan man säga? du lägger det fett, fett!
fettt!! diggar dig satan när du kickar på svenska!!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Var aldrig osäker på DIN konstant framåtgående och utvecklande talang. Du har det i blodet mannen. Säger bara FETT! Peace Chai! :)
One in a milli-on.
flowet.. stort big up, jävlar va skönt! texten var stensoft och diggades :D svenska maybe is your thing :P reffen va halv skön :P
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Thanks a million allihopa! Nu börjar den kännas lite bättre :)
Yeah, you know..
fyfan vad överdrivna kommentarer seriöst, tungan så långt upp i arslet att den kommer upp ur hans munn, seriöst så serisöt överdrivet galet hyper super sjutk fett jävla supåer tight sjut tight bra var den inte? ..så jävla whoa.. men till låten då, chai du är en skit duktig producent, du gör schyssta beats gillar dom alltid! nice work, rappen är absolut inte dålig, tolka det inte så pga av det jag skrev över,utan tyckte bara de lät så överdrivet:P men den är okej inte mer än så, vanligt standar flyt å rimschema, inge specielt. texten är helt okej också, bra innehåll, helt okej rim men inget super WOW som sticker ut specielt, men riktigt schysst innehåll faktiskt. tycker du sjunger helt okej faktistk, jobba mer på sången så kan den nog tillome med bli ännu mycket bättre, då kan det bli ritkigt riktigt schysst i kombination med din schyssta rap, gillar din röst både när du sjunger och rappar. personligen tycker jag däremot att dina låtar är mycket mer lyssnings värda på engelska, passar dig bättre tycker jag!! peace! im out /K
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
naajs.. keep it real!
oh no he didn´t!
kekke: Om man nu tycker att låte är super tight, har man dålig musik smak då? alla har egen musik smak!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
shiit va tungt, efter din netplay så blev min inställning till dig totalt förändrade och efter det här så kmr jag definitvt att höja ögiinen och leta efetr dina låtar :)
man hör verkligen att du är stockholmare^^..sången är falsk på vissa ställen. Flowet e najs, din röst e cool. dock tråkigt tema tycker jag men upp du är duktiga mannen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack allihopa! Ärligttalat, jag är faktiskt uppvuxen utanför Stockholm. Men, det är stockholms-svenska i allra högsta grad, det kan jag inte förneka! :p
Yeah, you know..
Tung låt chai , tungt beat , bra prodd där , Men tycker du är mycket bättre på engelska , men du är tung mayn! De låter riktigt bra ! Kekke : , Folk kanske tycker den är riktigt tung , Bara för du alltid vart lika dålig ! Peace !
soundcloud.com/jerrones
Shiiet chaai låten var jävligt sköön Niicé beat Det låter riktigt bra text Sköön reff Jävligt braa lååt du är grym Chai ;) Peace
Chai, Den var allmänt bra! texten var verklig på nått sätt, beatet var fint.! och reffen var frän! Peace! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Jag diggar dig mer på engelska, det låter bättre då på något vis. Men det är soft, du gör din grej! Men som sagt, du lägger det bättre på engelska, enligt mig iaf. Tycker dock att din röst var skönare här än vad den brukar vara! Beatet är nice, reffen och texten är också nice! Flowet är soft! :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Ja tkr du borde sattsa på svenska så mkt skönare .. :D fett flow fet text.. me like , one love.
http://www.myspace.com/aiinac
Tack så mycket! Kul att se att vissa tycker svenskan låter bättre och andra engelskan. Det blir nog lite variation i framtiden! :)
Yeah, you know..
Heelt nice, fint budskap och sång på det! Riktigt chill på något sätt, hamnar någonstans långt upp på listan :)Don' ever stop!
Bra som fan tycker jag. Du har skön röst, det var bra text, du flowa bra. Reffen var skön, har aldrig vetat att du var så bra på sjunga :).
Moderator
2007-06-17 01:39
De tungt broder!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Fet text, tungt flow... Diggade upplägget också. Cleant beat och nice mixning... Du sjunger på nått jävligt skumt sätt tycker jag... men det är nice :) Vill du ha nått du kanske kan göra bättre så försök dra in lite mer variation i känslan men annars e det fett. Nu lyssnade jag bara en gång nu snabbt så svårt att säga mycket mer men det var nice! Peace over n out
http://www.myspace.com/2ma2ma
Thanks! Delade åsikter om denna märker jag! :)
Yeah, you know..
Shit mannen, detta var bra, bra text, beatet var bra, flow var bra som vanligt, och en sak med din röst är att den skiljer sig en aning från när du kör på engelska, tyckte du hade fetare röstläge här. In alla fall, en bra låt! PS, ska kolla din netplay som jag aldrig fick ner förut också nu.
SÅ jävla fett!
Tjoooo Chai! Låter ju bra det här gubben... Gillar din stil att kasta in lite sång i reffarna och du har ett helt okej flow men på ett kanske trist schema men klart godkänt. Tänker inte sitta och jämnföra detta med dina engelska för jag tycker att svenskan är helt okej och tycker faktiskt att du ska köra lite mer på det. Som sagt; låter nice! Skönt beat oxå... Visa världen Cha cha chaiiiii
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
grymmt skön va den =)
Konse''
låter soft bro..nice nice. gillar dina svenska låtar mer änn engelska tror ja.. soft beat.. pz
http://www.myspace.com/quizze
beatet gjorde du ett bra jobb med! och rappen är tööng! svenska är din grej lika mycket som engelska är din grej om du förstår?:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Tack så jättemycket! :D
Yeah, you know..
det va OK...men dina engelska låtar e helt klart bättre
riktigt skön låt, men diggar mer när du kör på engelska,
4/20 24/7
jävligt soft låt mayn ;) fet text, skön röst, bra delivery, skönt flow också ;) Peyz
den var okej, reffen och beatet höjde låten lite!
hets, stress, fest!
Den var helt ok. Har hört bättre med dig men som sagt helt ok. reffen hade varit riktigt bra om du hade haft bättre sångröst, blir lite falskt. men den var helt ok. beatet är bra men lite segt kanske. aja det är bättre än mycket som släpps här, tummen upp
fett detta
It's all alright!<br>
Lyricist
2007-06-17 14:47
Jag tycker det låter gay när du uttalar i hahaha! Det är det enda jag stör mig på typ. Rappen är chill, schysst story och känsla i deliveryn och soft beat. Lite tråkig kanske, men en sånn här typ av låt skall väl inte vara kul haha. Det låter bra och jag vill höra lite mer på svenska från dig! pz
niice som vanligt, gillar mer när du rappar snabbt men detta va nice som fan mayyn;D peyys out!!!
Beatet fastnade jag för, riktigt hårt med & texten was good... men, känns lite som "samma gamla" ... Ändå fett. Har du många beats till övers? :) // B
helt okej men tycker inte reffen var så bra, lät lite som om du sjöng genom näsan :S men big up!
:)
Shit man, den här låten va tung. Känns verkligen, man tar verkligen åt sig av den, riktigt djup. Jätte bra/fin låt man. Peace
Upp på speedy share kan inte lyssna :(
juliathorén
Tack så mycket allihopa! Benne, önskar att jag hade fler beats över. Men, så fort jag lyckas göra något nytt beat så gör jag en låt på det ;p
Yeah, you know..