skutte - orolig kärlek halloj whoa!har skrivit ihop en liten låt o reccat lite snabbtde är ett freebaetjag står för rappen o mixning (försöker iaf ;D )här e låten!! ge mig kritik o tips :)
okej, tackar :) UPP
vers1Kärlek varför ska det vara så svårtnär man blir nekad, allt känns så jävla hårtman försöker o försöker men de känns som bortkastad tidnär kärleken går skit, är det lika omtyckt som HIV
visst kärlek är de finaste som finnsbara de går bra, och de blir nått man minnsjag är en person som fasnat i det helajag söker den rätta som mitt liv vill dela
inget att rycka ner sig för, jag e ju fortfarande ungmen de händer ändå, de går inget att vara lugnnär den man tycker om itne vill eller kanär det meingen att jag ska vandra vidare, men allt känns så kallt
kan inte fatta att folk inte kan ta ansvarkärlek är ingen lek utan något dyrbartså ta vara på tiden, då du inte är ensamdu kommer förstå vad jag menar, de känns som en skön lättnad
reff 2xKärlek är något fint när man är ett parmen en dag står man ensam och har inget kvardå är det bara försöka ta dag för dagkärleken har som sagt ingen lag
vers 2kärlek är en skön känslamen för vissa en svår rädslarädlsan att bli sårad, rädslan att bli lämnadsen blir dom en player bara för att få hämmnas
kärlek är något underbar, men vissa har inte fattatman löser inga problem när man bakom skärmen chattarordet älska är något jävligt stortmen en del som älskar känner känlsan av ett hot
att förlora den man älskar är aldig lättman försöker få henne tillbaka på alla sättman kämpar sig framåt i eld o vattenmen när man misslyckas går härtat av på mitten
men kom ihåg att dina vänner finns vid din sidade hjälper dig, för de vill inte se dig lidakärlek är de finaste som någonsin skapatsallting går bara man har kämpat
reff 2xKärlek är något fint
kom igen nu whoa :) upp innan jag lägger mig.
skit bra! ;>