I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

D-Low - Vad är det jag är värd

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-11 22:37

D-Low - Vad är det jag är värd

Shuee whoa!
Jag satte mig och skrev lite till ett beat och blev sugen på att kicka, så jag drog hem till mah homebwooi alexz K och kicka in shiieten!
Så här har ni resultatet!

Beat: Ett playat freebeat i know! but fuck that
Text: D-Low
Rap: D-Low
Mix: D-Low ( Jag försökte iaf )

Här har ni låten:

http://www.speedyshare.com/467923543.html

B.G.L fooeshooe <3

2007-06-11 22:41
Det låter rätt soft men mixen är lite livlös, lite lätta rim men texten är bra. peace.
http://myspace.com/etownbeats

2007-06-11 22:43
Längesen man hörde något från dig, men de lät skönt, bra flyt o skön text!

2007-06-11 22:46
Fan det låter bra asså bra, nej för bra i mina öron. Det var länge sen man hörde dig boy, men nu e du tillbaka hoppas ja, din jaevel....

Text:   Hoppas inte detta händer dig homie men texten är fin som fan.....Jag tycker om det helt enkelt...

Rapp: Du lägger det nice och jag kan känna igen ditt flow sen förr. Du har fin röst och alting e bra bara...Fin beat med faktiskt.

Refrängen e bra, men det skulle passa mer om du ändrade tonläge och liksom levde dig in i den...Aja du behöver inte lyssna på mig men men...Visst i helhet e låten jävligt fin och älskad....

Käärlek broder // tzaki

2007-06-11 22:51
Okke: jag är inte direkt någon kung på att mixa som kanske märks. xD tack för kritiken man

pojja: roligt att du diggar den

tzaki_tzaki: broder, riktigt jävla skönt att du gillar shieten ja droppar
ja nu är ja tillbaka igen för att stanna.. tack för du sa de me reffen, de stämmer, kunde ha piffat till den med lite mer saker de stämmer
tack som fan iaf! glädjer att du diggar de ja gör!

Fred & Kärlek // D-Low bwooi foooeshoooe
B.G.L fooeshooe <3

2007-06-11 22:52
Upp för helvete!!!!!!   <Tråden skaaaaa leeeeevaa...

Länge leve d-low hahhahahaha

:P<3

2007-06-11 22:57
skön låt soft å chill tänk bara på mixningen som dom andra säger annars e d soft ;) 

uppåttt // lurk
Luuuurk Foundation

2007-06-11 22:59
Luci: tack som fan mannen, aiit de ska ja göra.. nicho skulle ha mixxat igentligen men va sugen att lägga upp den bara :D

Backup länk:

HÄR HAR DU DEN
B.G.L fooeshooe <3

2007-06-11 23:04
Hedlund is back on track :)..  kul att höra lite nytt från dig faktiskt, och låten är helt okej.. Vore kul om du variera ditt flyt lite mer om du fattar ;p.. inget dåligt mot de du har alls, utan ja diggar när de byts lite :)..

Nice! :)

2007-06-11 23:21
tycker den är najjs bryysch :) .. Var ju med när du spelade in den osv (a) .. Rappmässigt så lägger du det bra och texten är ju inget jag kan klaga på :) mixxningen kan ju bli bättre, men som ag sa på msn : - Det låter bra .. och het klart en låt som är värd att lyssna på :)

FRED / Alexz K
H-O-R-A

2007-06-11 23:21
d-low, jag tycker du lägger det lika bra som du gör på alla dinna andra låtar, helt jävla kung

2007-06-12 00:22

ÄNTLIGEN!!!
Har ena väntat på nåt nytt från dig :)

Texten
Finns inte så mycet att säga om den, den va riktigt nice

Beat
Gillar detta som fan. Men får mig att tänka på Zyc0rE - En tavla hänger på sned, samma beat å du börjat ena typ lika dant :\

Mixningen
Tycker att den blev helt ok för att vara första gången.

Rappen
Du e ju lika bra som alltid :)

Reffen
Kunde ha vart lite bättre känns lite enformigt :s

7/10

Detta gjorde du riktigt bra, e du tillbax nu?? :)

Puss på dig gubben

Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än

2007-06-12 16:19
tack för kommentaren alexz k :D kmr till dig o kickar låten till netplayen på torsdag då :D

joltarn: tack för härligt kritik, riktigt skönt att du diggar shieten..
jara nu är ja tillbaka igen, kommer nog komma en del låtar inom snar framtid ;D kJam

fortsätt droppa kritik om låten nu föhelvede!

Fred & Kärlek / Mr. D
B.G.L fooeshooe <3

2007-06-12 16:20
61 nedladdningar och 11 kommentarer eller något ! riktigt dåligt!
ge fan i att tanka låten om ni inte kommenterar den!
B.G.L fooeshooe <3

2007-06-12 18:52
jävligt bra, va ett tag sen jag hörde nått ifrån dej men de låter bra ;P

Peace Bro

2007-06-12 19:02
Yess bwoi ..

Ska ge dig konstruktiv kritik broh .

Verser - Visst mayn, du kan - det har du bevisat flera gånger. Men det låter likadant alltid, försök att få lite mer variation på ditt flow.
Lite tråkiga rim, vet att du kan rimma bättre. Lägg ner mer tid på texten så blir det bättre brushann.
Annars låter det bra, som sagt - du kan det här.

Refräng - Nae, funkar inte riktigt i mina öron. Känns krystad och annars precis likadan om verserna. Lite tråkigt.. för en bra låt krävs ofta en bra refräng.. Tycker inte om det som kommer i telefon "vad är det jag är värd"

Mix - Skulle nog väntat ett tag på Nichos mix =/ ..

Övrigt - Du gav mig kritik en gång om att jag bara kickar samma sak hela tiden.. Ah, känns som att det är samma med dig =/ .... Behöver inte vara någonting dåligt, bara något jag säger.

Ta det inte fel, bara konstruktiv kritik haiight ?

Pz mayn
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-06-12 19:53
tkr dt är najs, märks att du varit borta ett tag, jag tkr dt i telefon vart grant, håller dock med om att reffen är lite för lik verserna! lagt ner lite mer tid? aja soft att du är tbx. fortsätt langa maynee

2007-06-12 20:17
Denna va fet men skulle bli nice om mixningen blev skön, bara langa över filen till en polare som är säker så kan han fixa de?
de lyftar låten otroligt mkt!

Keep up the good work :)

Efter allt dom har vart me om , så tappar dom livsgnistan Dom lämnar livet och skriver upp sig på dödslistan ? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ?<br>

2007-06-13 13:55
tack för kommentarer! men upp förfan :D
B.G.L fooeshooe <3