Klockan12 - Dra åt helvete
Hej, era internetluder!
Jag satt för mej själv i Proclaimers studio och fick tillåtelsen att spela in en quickie medan Proclaimer själv var och hämtade pengar hos sin mormor. Eftersom detta egentligen är min första låt där jag själv suttit bakom spakarna så är jag väl lite nöjd åtminstone (Proclaimer tyckte dock adlibsen var något höga, men han kan skita ner sej).
Ja, hursomhelst...
Text & rap: Klockan12 Beat: Nån instrumental med Del The Funky Homosapien Mix: Klockan12 & Proclaimer
SPEEDYSHARE
Jag slår din käft, för att du låter kefft jag rullar håsh och X, så bara gå rätt hem Så fuck you, alla jävlar är efterblivna som grädde på moset så är världen som mest en pina Ditt jävla luder, jag gräver mej själv till Kina medan jag spelar en Marilyn Manson-skiva Jag är vänsterstyrd, efterlyst i Hässelby utan att va hög på varken fentanyl och ecstacy Jag knullar din röv, och med tanke på kuklängden kan du öppna strupen sen och hitta mina hudceller Jag kollar porrfilmer, med Måns Billner och röker kvällens allra sista John Silver Alla desperata som efterapar kommer garanterat få käftar slagna Rappar det bra, fuckar ditt lag som en amerikan i Afghanistan tappar ditt barn med flit, så fatta då mannen och packa ditt gage!
Klockan12 - Han som sabbar din hjärna Klockan12 - han som sabbar dej gärna Bara backa bakåt, du kan dra åt helvete eller stanna och bli äten som en Jansons Frestelse
JÄVLA LUDER!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|