AndoR - Sommaren (första låten)
Hejsan! Jag är ny här, men en kompis tipsade mig och jag blev medlem. Har nyss börjat med hiphop, och idag reccade jag första låten =). Enjoy!LÄNK (kanske inte funkar, vet inte hur man länkar) Ge gärna konstruktiv Kritik :)
Downloaded 3 times =). Ingen som vill ge lite kritik? Vad kan förbättras, jag vet att jag har rätt ljus röst, men det kommer fan =)
skön kvalle iallafall=),vad har du för mick?... skönt flow, för första låten tkr jah=)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Tackar mc9. Spelar in i min kompis studio, mcken är en ADK 51E, tror jag. Tack iaf =)
Ingen kommenterar.. Är det bara för att jag inte heter Kaggen? HAHHA
Nice song dude, skön kännsla:) Lätt värt ett upp
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Tackar!! Får tydligen rätt bra respons ;). "Lätt värt ett upp"? va?
NICE LÅT!!!!! skulle lagt på lite fetare bas ;P Keep rocking!
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
Tackar! HAhah , det kommer ;)
Det låter fett bra för att vara första låten.. men reffen var inte så fet.. Keep it up!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Tack som fan RMK
Text:
Nu är det sommar, slänger fötterna på bordet Lägger höfterna på stolen, och blir söming under solen Ligger i sängen, njuter av värmen, snart är det sommarlov Har väntat på denna sommaren, i femton långa år Dra o bada, inte sakna dagar när man var i plugget Solen gassar, och man smälter som choklad i munnen
Vem fan saknar plugget, den jäveln måste va dum i bollen Här är det så jävla varmt, att du släpar din pung i golvet Chilla eller springa, hasta eller lugn i stormen Du får säga vad du vill, men först när jag sjungit sången Reta dagisbarn, en vanlig dag För då har vi slutat skolan, så jag säger ha det bra!!
Reff: Jag älskar sommaren, ligga i vattnet Att kunna hämta massa is, sen dricka av saften Det är livet, hoppas det varar för evigt jag önskar att sommaren varar förevigt x2
Du vet, ingen kan va lika lycklig som mig Juni, juli augusti, Varför ska man skynda sig När jag bara kan ta det lungt, njuta av solen Och som lilla Ferdinand, lukta på blommor Hoppas det blir solsken, värme över Värmland Och över hela Sverige, Närke, Öland och Jämtland Säger till väderguden, att hösten kan vänta Ingen kan stoppa mig nu när jag slösar på pengar Chilla med polarna, med en bärs i handen Känner mig bäst i landet när jag sitter här i sanden
Reff: Jag älskar sommaren, ligga i vattnet Att kunna hämta massa is, sen dricka av saften Det är livet, hoppas det varar för evigt jag önskar att sommaren varar förevigt
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
bra som fan grabben, jag ser fram mot din grovare röst, blir nog fett då :D forsätt bara!
Ok Akim, får vänta och se bara ;). Släpper nog mer på vägen till rösten ;D
Yeah, låter jävligt bra för att vara första låten. Synd att du gör sån här hiphop bara! Hamna inte i internet-träsket och gör massa kärleks & sommar dängor bara. Det är bara skit, du har talangen satsa på lite fetare riktig hiphop med attityd så kommer du att utvecklas och göra ditt namn tror jag!
Fucka ur!
fet nice låt AndoR för att vara den först! Men som RMK ska reffen var inte lika bra men fortsätt så här!
mrkemisten, nej har skrivit lite texter, inte så seriöst dock innan. Har skrivit lite gangsta också. Haha. Tack till er som tror på mig!!
7 komentarer och 33 nerladdningar :O Lite kasst, jag tror ni kan bättre:)
Jag tycker samma´. Kom igen, behöver lite tips ;)
Värt att uppa!!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Vad menas med upp & uppa? Kom igen, ni får inte va så jävla slöa! Åk & bada, men sen när ni kommer tbx ska ni ta o kommentera =)
Ojj, nu är den bak på sida två xD. Ni får kommentera! ;)
Sry för trippelpost, men ge gärna konstruktiv kritik, och påpeka gärna saker som var bra/dåliga Ex: •Bra låt! Flytet satt som det skulle •Bra, förutom att du flöt ganska dåligt ibland •Flytet kan förbättras, genom att istället för att få andnöd, bryta raden innan, och recca på nytt track. Dessa var exempel på hur man gör AndoR glad. haha
den var bra för att vara din första låt... verserna va bra... reffen va inte så himla bra...
Johaaan
Ok tackar! Många verkar tycka reffen inte var så himla fet! Får bli ändring på det, ska tänka på det nästa gång! :)
No piece, just war.. Oh noes, bakvänt xD
Nu börjar jag fatta cvad upp innebär ;D. UPP! Nu har den vart uppe ett dygn! 10 kommentarer! Kan jag räkna med dubbla antalet imorgon ;)? KOM IGEN WHOA, ni kan!!! det har jag sett i andra trådar!!
I willo help you to UP this one mayn!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso