Stanislav - Sommarlovet (Live)
Jepp, nu är den äntligen här.Stanislav - Sommarlovet (Live) Youtube... En lajvspelning av Stanislav av sången "Sommarlovet" backupen från jonte. Den är filmad i Ljusne från Stanislavs skola "Stenberga". Flytet filmade den. Bilden står still 3-4 sekunder på början bara så stäng inte av filmen.Stanislav - Sommarlovet (Live) Youtube... Aa, ha ett trevligt sommarlov // Stanislav & Ralle.
fett skön. ;D inte...
www.myspace.com/lizenmusic
Stanislav.. Är du allvarlig? :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
VARFÖR!?:S asså detta e skrämmande snälla sluta bara med det du gör det e bedrövligt ren ut sagt!
punkternas punkt...
Börjar tro mer & mer, att Stanislav är Nazkars lillebror :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Seriöst hur vågar du ens göra det Live ?:s
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
http://www.stanislav.nu
HAHAHA! jag som inte trode stanislav va seriös ;/:/
hahahaha vafan händer!? man hör inte ett skit, men att bara se på det var kefft!
vilken taktkänsla. shiet,..
Producent
2007-06-08 14:26
jag med, propps till stanislav!
http://www.soundcloud.com/gyllander
lägg ner förfan.
www.djpolar.se
so cool
... not
fan va SKÖN :D asgrymm, fan va grymma ni ee!
haha chea :)
shit vad nice kvalité på kameran, och nice flow och yeah cool publik.. fett...
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Pinsamt ,
soundcloud.com/jerrones
Öhm... Ok, pinsamt faktiskt :/
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
snälla sluta lägg upp dina keffa låtar. spelar in me en gammal strumpa över datamicken. seriöst lägg ner.
Ching ching ching huba baluba
ta bara livet av dig elr helt enkelt inse att du bör ge upp... brukar inte ge kommentarer
Mushhh gröööt
väldigt bra, (not) träna ffs!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
asså att lägga upp låtarna på whoa e en sak, men asså live,HAHAHAHAHHAHA sluta asså, tror publiken värkligen diggade asså ^^ lr inte, asså deras början på sommarlovet vart nog nått att minnas :D:D:D:D:
Haha, sämsta ja har hört :) alla somnade eller? :P
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
den här var riktigt fet.. fortsätt droppa hela tiden, jättebra stanislav!
Tycker det är soft som fan att du vågar göra detta live, du är inte speciellt bra just nu.. Men vem vet, du kanske blir bättre med tiden? Hoppas det, du är cool ialf =) Big up!
fett skön assoo:)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
SLUTA BARA
http://www.herrbitter.blogg.se/
piinsamt..inte för jag hör vad du säger..
juliathorén
så jävla bra asså diggar dej som fett live oxå
HAHAH på skolaavslutningween va gulligt! Har också haft det fan av coolt:D haha du suger vad pinsamt
www.myspace.com/suspectrap
låt han få göra sitt skit ? Modigt att du drog live spelning . upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
orka , ffs sluta med allt som har med musik och känsla att göra, bara att erkänna du e ett av dom fåtalen riktiga miasslyckade i våran värld !!!SLUTA !!!!!!!!!!!!!!!
jadu kast som vanligt.....
Moderator
2007-06-08 18:51
de va nog de sämsta jag har hört, och då har ja fan hört mkt skit
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
seriös eller inte, stå på dig stanislav! fätt att du kör live till er skriver kommentarer like, "sluta rappa", skäms ni inte över er själva? Har ni ingen självdiciplin? Han rappar när han vill, var han vill, hur han vill. Ni andra kan bara hålla käften, jävlar vilka horungar ni är. Vet ni hur mkt alla som inte skriver i tråden skrattar åt er?
hets, stress, fest!
upp för stani
http://www.stanislav.nu
Vilken kvalité , diggas inte
Stackars folket som var där och såg dig.. :( För vi här på whoa vet ju hur ont man får i öronen av dina inspelade låtar.. BTW... Nice flow och grym text.. och kameran va de toppenkvalite på !! UPPP !!! :D hahhaha
VA FERM!!!!! :@
andrey_07 P15 Eh? Ok? Haha, vart fan fick du luft ifrån? Vad har de där 13 åringarna med denna liveinspelningen att göra? Men HELT seriöst, tycker du dem är bättre en Stanislav?
Hahahahahahaahaahaha... Fy fan va skämmigt :D
krävs ett grymt självfötroende för detta! Upp
NS
träna, träna, träna och lägg inte upp låtar på whoa förns du har tränat ganska mycket. whoaiter är ett elakt släkte som tror de är grymmast i världen och att de därför får skriva vad som helst. keep it up!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Din keffa jävel...
ni kan seriöst inte mena allvar ? ;o fyfan.. KEFFT!
cheeeeeeeeea ;D