Räkan: skön text och flowet sitter som vanligt. bra attityd oxå :D kanske redan sagt de på msn :o Eggah: bra flow, bra text, lite mummel kanske ? lr så äre jag som hör den andra musiken dunka här på lanet ^^ PZ !
Shit fet låt! Assköna rader! Pz
tackar ! :D kul att den diggas :)
Den va nice..
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Räkan: FETT, lätt bästa jag hört med dig, as fet utveckling fin attityd osv... 10/10 EggaH: Ungefär samma som Räkan bästa du gjort osv... Tkr dock Raekan la det fetare 8] Beat: Soft 8/10 Lyric: 9/10 Rapp: 9/10 i helhet en bra låt =) Peyyyyyyz
Cuttad entertainment -Roxhed !
Producent
2007-06-01 18:52
Räkan: Flöt på ganska skönt, lät lite osäker då och då och jag tyckte texten var lite halvdan... Eggah: Jofan, det lät bra... Nån flowmiss hörde jag allt! Texten var även här lite halvdan men du flowade coolt... Gillar era röster... Och räkan! Du har rätt när du säger "jag är läskig" Första gången jag såg dig vågade jag inte se dig i ögonen :( Låten i helhet är rätt tuff... Puss <3
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Wiiiiooo shit räkan denna var nice:D Eggah göre fin-fint också! keep it comin' whaaa!
finte grappar.... det är ju liksom min åsikt som räknas (A) xD
ill do it quick.
eggah och jag tackar :P han e avstängd från whoa ^^
tung session ;)
Bling Bling
´Tack för länken shrimp :)
juliathorén
den va nice fan båda la de fint digga räkans röst =) helt fin session!
Konse''
Räkan diggar din röst du hade sköön text och flytet var oxå bra:) Eggah diggar din röst med du hade halv sköön text men det tog du igen med ditt flow hihi:) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thnx alla ! :D kul att höra:)
RÄKAN akta! när räkan får ett raseriutbrott så taggar alla som ett as-till-igelkott men shit vilken stekare, att du seglade på beatsen men jag var fetare jag ska berätta vilken färsking du är och du ska bara veta hur läskig jag är så hala in fakta innan du öppnar munnen för det blir trubbel, när dubbel sätter snubbel på snubben säg mig, mannen ville du beefa möt mig på beatsen och du kommer bli knivad för jag är galet tung, som en farlig hund du är skapligt flum och som vanligt dum ni kommer 1,2, kanske fem-man men jag skulle nita er fast jag gick i femman! jag är svin häftig och ja måste säga att jag är faktist lite läskig
EGGAH
Jag kickar så skönt, så bra att ni hajjar min vers/ Drar ut aggrisioner på 2 som bajta min text/ Ni får öronorgasm när jag Rappar för Snabbt/ Jag är så farlig att fitter blir redo och Backar för Slackt/ Rullar och tumlar, medans alla knulla och pullar/ Sullar och fumlar, Alla kan kalla sig dumma som ungar! Spottar tvärskönt även som du klagar på min svenska/ Eggah ska lägga det som får bränna och kännas i din fejja/ Vänd dig om, vi ser dig som en fucking nitlott/ Efter denna droppar du tårar i ditt rimblock/ För ni vill att ja bokstaverar, mitt namn och flera, glappa mun och du får ta smaken av sperma/ Med denna session kommer vi toppa spel-listor/ jag glider kändis, medans du får knullar B-Fittor/ Jag blir så jävla sne att jag går rakt på sak/ göm dig camouflage,hatad av din stad, du är inte bra/
räkan haha ;P den va faktist soooft ;P.. cYA.. PZ
/ LOWASS CREW / tHORBJORN PRODUCTION /
räkan va bäst i denna mkt skön låt killar
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack alla som hade nån minut att ägna åt oss :) gulligt ;)
yeaah riktigt nice de är de bästa ni laggt båda två =) big upp! peaays
kom igen nu whoa ! va inte så tråkiga:P så äre alltid bara för att namnen inte är så kända...så skiter alla i och checka tråden :S menmen ':(
b¨da la d tiktigt bra! bästa ja hört fårn er :D keep it up!! peacee
OOOOOOOOOOOOWHI!! Räkis - här snackar vi tunga rader, lätt, LÄTT bästa du lagt! du har allt i denna : Flow,text och du leverar det fett! Eggah - maain, vad ska man säga? jag är helt stum nu faktiskt...SKIT NAJS!! du har just stigit upp en nivå hos mig ;) BANGER!
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
båda la det fett tungt:) big upp!!
alla på whoa är så tråkiga ! kommentera lite, säg vad man ska förbättra osv :)
yeahyeah, räkan är tight i den här =) - så hala in fakta innan du öppnar munnen för det blir trubbel, när dubbel sätter snubbel på snubben Kan du gereejjfan på! :D eggah rimma snyggare än vanligt, det var nice.. 10-4 over!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
hehe, måste ju göra lite reklam för dubbel också ;) haha, nej men ja satt och härja, så flöt det bara på :D så ja tog med det :P thnx domi !! kul att höra :) eggis la de najs som fan, han är min plutt<3 haha
shiit första gången jag hörde er rappa, ni va grym:O vart får man tag i mer låtar??:) bra låt som fan
hehe najs :D
www.znapmusic.com/r3a
Producent
2007-06-03 12:21
Producent
2007-06-03 12:22
räkan du hade skön röst!! flow också bra!! men inte skön text! men du var tung!!! MAAAAAAAAAAAAAAAAAN eeegah brushan fettt tung ser feeeting utväkcling mannen peeeeeeeeeace brushor!
denna var soft :) pallar inte komma med nån sooft kritik men ahh, den var soft :) båda la de najs !! Pz!!
http://www.myspace.com/micman123