ShiiPaaN - Tiden rinner
Shuu alla ny låt, mkt fetare förbättrats lite ajt här e länken http://www.speedyshare.com/566501390.html
och här e texten:
Känns som precis, jah va en liten snorunge// kmtr fortfarande ihåg, då jah först sa horunge//
kmr ihåg när, jah kunde njuta av livet// me grabbarna vid sidan, o vi skratta hela tiden//
men allt förändras, minnet rensas// allt försvinner, du känner dej helt ensam//
fuckad känsla, försöker få upp glada minnen// men dom värsta kmr tbx, men ey sånt e livet//
jah skriker ut min ilska, men blir aldrig hörd// vill tbx till tiden o fixa allt jah förstört//
så ta vara på allt du har, för du lever bara en gång// lev livet så bra du kan, för snart kmr det bli monoton//
jag är fortfarande ung, har mkt kvar o se// men gud har skrivit ödet, undrar vad han skrivit ner//
tiden fortsätter att rinna i väg med vinden// för varje dag som går, förblir det som ett minne//
Ref: Tiden rinner, Men va ska man göra// hade velat, ta om allt från början// till dagarna, då man kunde njuta// nu e dt samma gamla vanliga, dt roliga har slutat//
Vers 2:
Alting har förändrats sen jag var mindre// nyare saker kmr, o dt byggs upp en massa hinder//
tiden har runnit iväg, alldeles för fort// allt man har kvar, e minnen av vad man har gjort//
hade velat ändra allt, o vrida tbx tiden// för nu e jag trött på denna fuckin skiten//
innan hade alla kul i sitt liv// nu handlar allt om cash, o stil//
men fuck dt mina minnen räcker bra// kmr ihåg, alla mina feta dar//
då jag gick runt me boysen o sket i alla// bara vi hade dt soft, så zipp dom andra//
hoppas dt kmr tbx, nån gång snart// för allt jag laddat i e mej nu, e massa hat//
men nu för tiden har jag min egen värld// synd som fan att den bästa tiden runnit iväg//
Ref: Tiden rinner, Men va ska man göra// hade velat, ta om allt från början// till dagarna, då man kunde njuta// nu e dt samma gamla vanliga, dt roliga har slutat//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|