Kenny feat. Danish - Vid din sida | DP-Sound
Detta är ett spår från Kennys album "Om Tron Får Bestämma" från början av 2006. Spåret är inte släppt som mp3 och kommer inte släppas som det heller. Läggs bara upp här och nu! När länken/tråden dör så är det kört. Passa på och ladda nu för det är ett överfett spår! Om någon vill köpa albumet för endast 2 stycken 20-lappar så kan ni klicka in er på www.DP-Sound.se . Må väl alla!Kenny feat. Danish - Vid din sida Aa, ni vet vem som spelat in, mixat osv... www.DP-Sound.se
Riktigt fett!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
äcklig känsla i den känns i magen.. mkt bra gjort! :P hehe
ny länk orkar inte vänta i 20 min
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Terrific_ P4 du får väl vänta som alla andra.
Det är första gången jag nånsin laddar upp någonting på Speedyshare. Varför blir det så att en klocka räknar ner tills det går att ladda igen?
Stick len.
Fettttttt bra låt! finns inte texten nånstans? skulle vara fett att lyssna på låten och kolla texten samtidigt? PEEYZ!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
nej, det är för många som tankat den senaste timman. då blire sån tid som räknar ner. Danish, ändra låt namnet o lägg upp den igen o skicka in länken här! som en (backup) länk!
Ny länk ?! Peace!
men det är fucked upp, att fruktan kontrollerar planeten vi står i schack matt för döden hotar oss när vi lever!
Fet som fan !!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ny länk! :)
Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.
Länken fungerar väl än?
Stick len.
Ny Länk!
SunShine Reggae!.
Länken mannen
...:::KING HOOD MUSIKEN I DIN SPEAKER:::...
LÄNK FÖR I HELVETE:p
SunShine Reggae!.
men vafan sluta fyll tråden med det där jävla tjatet om länk! länken funkar förfan.
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
DEN funkar inte alls!
SunShine Reggae!.
riktigt fett!.. när är snubben tbax då? :)
varför funkar de inte för mig !:/ fan
SunShine Reggae!.
är historian sann lr? : o
satan vad skön låt !.. ryser i hela kroppen av den :. och jag vill också veta om hitstorian är sann?... peace ! grymt jobb
SunShine Reggae!.
någon som fixar ny länk då? :D
Fyfan vad fett, älskar verkligen Kennys röst asså. Fettfettfett!
grabbar som snackar danish i denna låt, han kör bara ref om jag inte är helt ute o simmar, kennys text antagligen dannes mixning, proopps kenny du e överfet
rappar kenny om dig danish ? asså han säger väl typ att nån inte ställde upp så säger du förlåt för ja inte ställde upp ja vill vrida tiden tillbaka eller nåt sånt e låten mellan dig o honom eller äre nån annan kenny rappar om , och du lägger ba reffen bara.. eller e den påhittad texten? :) iaf så var den väldigt välgjord
eller så sjunger ni båda två om samma snubbe som ni känner eller? haha det låter troligast
riktigt nice.. haha na-prod du försöker verkligen komma på vem dom drar om? haha bra analys iaf ;)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
riktigt tuuuung o välskriven...
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Riktigt bra skriven och bra framfört av Kenny tung är du man fyfan va skön asså!
Det som hänt har hänt men ingenting kommer förändras Står kvar vid din sida förtvivlad för att du blev lämnad Jag väntar på dig här, och önskar att jag kunde vrida Tillbaka tiden editera ödets förra sida Du har mitt fulla stöd ända in i min död Och även fast du gjorde fel så kom ihåg Att jag delar mitt bröd med dig med dig försök att hålla ut För dagen kommer då vi ses igen och allting blir förut.na-prod: hela låten är till 1 kompis till Kenny
Stick len.
Hur kan ni tro att kennys vers är till danne när han säger free jose?.. Köp skivan finns 12 tunga låtar till på den!
Riktigt fet :D diggar som fan :)
www.slackerz.se
Jeffi, free johan säger dom.. Ju mer jag lyssnar på låten förstår jag vad ni menar, riktigt bra, budskapet är riktigt klockrent asså.. Förstår precis vad hela låten handlar om och ni lägger det riktigt bra.. Nu blev jag sugen på att beställa albumet!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
uppar såp jag hittar den hemma sen!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
fetaste låten jag hört på länge Big Up DP!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
Kenny tung text män... tung tung... Danish. lägger reffen tight med. nodoubt!.. Big up till västerort... peace från söderort.!!
Dude tell me something....
riktigt tungt! :D finns inget att klaga på här! peace
Wow! Ni kan kicka på freebeat! Fet låt kenny .. =)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Vet inte hur många gånger jag lyssnat på den alltså, sjukt jävla bra. Värd en UPP!
puss