Magna - För Nu Är Magna Tillbaka ! ( checka o kommentera ffs )
Lägger upp min senaste låt, lyssna och släng upp lite kommentarer och kritik, så jag vet va som kanske är bra och vad som kan förbättras ! låten är mixad och framförs av mej själv.
checka låten HÄR !
Ref: för nu e magna tillbaka// såhär ska du få smaka// så de e ingen ide att du försöker//
Vers 1: tänjer alla gränser när jag spänner mina händer// kolla va som händer när jag kommer in o spränger// Några snubbar kubbar när jag min högerhand slungar// fatta rappa mothafucka gör jag som ingen annan// kaxa mot mej o känns skottet i pannan// mina rader e så jävla lätta fast jag e så jävla tung// du blir fylld me sädesvätska när du känner mitt gung// så ner på knä o slicka mina tår för de e bara de du får// so fuck you cous this i what i do// tro inte du kan bemästra mej på något sätt// för jag kommer bara lemlästa dej så mitt egna lilla sätt// lägger denna versen på den skånska dialekten från söder// kanske därför jag har en hård jävla höger// som hugger tills du blöder//
Magna e tillbaka mothafuckas//
Ref: x2
Vers 2: ta me en hel trupp ta me en hel arme// för du kan inte tänka dej va som kommer ske// muskelknutten som ingen vågar röra// fan ska du göra när jag kommer för att förstöra// dags för sista versen här e de jag som e perversen// på alla fester sitter jag på en kunga tron// säger bara ge mej en öl och sen putsa skon// yeah nerplockad och skjuten// mannen du blir till och med slagen av snuten// jag e 17 år och äger redan varenda jävla scen// du är som eminems kompis skjuter sig mellan sina ben// checka när magna steppar in// o gungar hela scenen me sina rim// gillar du inte låten så försvinn// nu e de jag som gör entre// så öppna munnen så ska vi se//
Magna e tillbaka mothafuckas//
Ref: x4
KOMMENTERA NU !
Peace
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
|