Filosofi - Tillbaka
Ny Fet låt :) Blev nöjd men den måste jag säga asså ;) Ge mig lite kritik ;) Text: Jag Rap:jag Beat:LushiLyssna och njut ;) Låten
Don´t mind me, just cruisin´.
tack zarthaxx ! Kom igen då whoa !
ngn mer ?
fan najs juh :p UPP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanks! :) ´Kom igen nu whoa ? Lite kritik ?
Va inte så slöa ? Ge mig lite kommentarer ?
Upp !
E du tillbaka eller ? HAHA :P Ganska för mkt hög acapella tycker jag, brus på micken ? lite otydligt ibland och texten var sådär, träna lite på flowet, annars var det klockrent!
Signatur?
okej okej ;)
Upp ?
lite dåligt ljud på nåt sätt:S...men de lät nice annars
A min mick brusar och har sig.. Den e inte speciellt bra men ska skaffa ny när jag får cash :)
inge drag i låten, men annars bra
+'et!
Tack. Mer ? :)
Upp ??
LITE MER KOMMENTARER ELLER KRITIK ?
HALLÅ? Sluta va så tråkiga ?
Tråkigt beat. Tycker det låter fjantigt från början när du säger "ey vad vad, jag är tillbaka" osv.. Låter som att du bara försöker låta cool! Du tar i för lite när du rappar, låter inte direkt som att du menar det du säger, försök att göra höja/sänka rösten efter raden du rappar, t ex om du kör en skrytrad ska du låta självsäker och lite sur, om du säger nått typ sorgligt ska du låta ledsen. Du fattar! Ditt flow är bra, kanske skulle försöka flyta lite mer... Texten är hyfsad men rimmen är dåliga. Jag kanske låter negativ nu, men det är bara kritik och tips =)
Ah jag fattar vad du menar. Låten va bara för skojjs skull från början men blev ganska nöjd med den så jag la upp den iallafall.
Tack för kritiken förresten :)
upp ?
Sluta va så torra ? :( Sista upp nu..
:( :(
Kören du lagt på dig själv är ojämn, introt är irriterande med för högt ljud på alla "jao jao". Beatet är mysigt, men känns lite för mycket "Lilla sjöjungfrun"+tråkig r&b. Du kunde ha tagit bort ekot på det du sa i slutet osv. Flyter inte så bra, blir mest luddigt.
Nja gillades inte. Vet inte, var inge gung
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
Nah jag har märkt det efteråt. Jag har så kasst ljud i min studio så det låter bra som fan i mina högtalare men när jag lyssnar hos någon annan så är accapellan skithög och beatet låter fett tråkigt. Måste inköpa monitorer !!