Alexz K & Kayel - Försöker fly
Jag och Karin "Kayel" gjorde en låt för 2 veckor sen typ.. jag mixxade klart den idag och såhär är den uppbyggd Verser Alexz K Reffar KayelKommentera ,njut,hata,älska FRED !!!
H-O-R-A
Sköön låååt mayn !! Tycker ändå mer att du passar in på låtar som det är lite mer fart i. Men reffen var tung som fan och tjejen var grym !PÄÄYS !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BACKUP !!! Helt borta när jag skrev inlägget.. men nu är låten i tråden iaf .. hehe ..
H-O-R-A
Brusch:)... Tkr låten är skön som fan;) Flow o så sitter fint för dig ... Reffen är skit skön;) Riktigt bra röst o så:) Nice låt ;) UPP PÅ DENNA !!! PZ // Forza D | N-P
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
Tack bruschan :D NP FOEE LIFE <3
H-O-R-A
a men shiiet.. 30 nerladdningar 2 kommentarer ? KOMIGEN NU !!!!! UPP !!!!
H-O-R-A
Wtf mozilla suger kan inte kommentera? . detta är en bra låt lite mer laidback skulle den vart men men. hennes röst är guld. upp!
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
aiight .. thäänks erik =) men varfan är alla kommentarer :S kom igen nu då )´=)
H-O-R-A
D låt riktigt bra i början men sen känns d som om du tappar lite, Men helheten va bra. Texten va helt OK Reffen va nice, har aldrig hört Kayel men hon la d nice Tycker att du börjar få bort din dialekt lite å d e ju bara ett plus :) Men jag tycker att du passar bättre i lite snabbare låtar. 8/10 Pÿss
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
den e asa fäät:) träna mer o du blir fetast.. : ) Aiiit som taiigt;)
0 523
Fin låt kommer alla att tycka och det är sant. alexz k han e fett grym och det vet han själv....Första gången jag hör Kayel men det låter riktigt skönt....Fortsätt ni båda så kommer det att bli ännu bra... Beaten är sådär du kune välja en starkare och skönare till sådana texter:D:D?? eller peace
Almirinho P17 vad snackar du om? haha Den var riktigt skön, den bästa du gjort tycker jag =) peace.
haha KUNGL1G ja fick länken på msn av alexz innan ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för alla fina kommentarer .. Glädjer mej att ni diggar =) Mer nu !!!
H-O-R-A
Och det var någon som frågade efter texten oxxå .. Kommer upp med den ikväll =) Mer comments nu =) !!
H-O-R-A
Yesss brush, kritiken hjälper - visst gör den ;). "Kan du inte göra bättre" , listen to mistah zyy - aight ? ;) . Det är en bra låt, har svårt att hitta någon du gjort bättre.. Beatet .. ah du vet vad jag tycker om det .. :P Reffen, där som jag då har skrivit och hjälpt flickan att spela in (a) .. ;) Hon har grym röst, men när hon får fler chanser så kommer hon bara att bli bättre. Bigup mayn !
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Tack så mkt zycore =) jaa fan du hade rätt ..hehe . ska lyda dina order i fortsättningen :D
H-O-R-A
vers. 1 Jag står ensam - där utanför verkligheten Jag blundar för all ondska - men såklart ska jag se den Jag har inget att förbättra - finns ingen väg ut Vill bara att detta helvete ska vara slut nu Alla ord jag menar - alla blickar jag får Sista andetaget - är inte långt därifrån Känns som om någon tar på min kraft När jag mest vill ha den så finns den inte någonstans Kan inte beskriva varför detta händer mig Jag menar finns det nån där ute som känner mig Är det meningen att jag ska få lida för ord Att mitt hopp skulle bli större om jag offrade mitt blod Kan det gå en dag - Jag vill inte vara sånn Varför tänker jag aldrig på att det finns nya hopp Lyckan väntar på mig - nånstans långt därinne Känner jag att jag kanske kan få livets glada minnen
reff. x2 Kom och ta mig härifrån (ta mig härifrån) Försöker fly men jag har aldrig hittat nån
Det finns mycket som jag skulle kunna leva för Det jag sedan gör , inget är som förr
vers . 2 Tänk alla gånger , som jag satt mig själv i skiten Att jag inte fattade vad som var livet Alla minnen som mördat tankar alla som sved Hatar vad jag gjorde men är nöjd för den jag blev Kan inte ändra på något - tiden rinner förbi Och vad jag än gör nu så är detta mitt liv Tänker inte förändras för jag är rädd för att bli fel Playade hjärtan - förlåt om ni fick problem Är inte stolt för vad jag gjorde - men jag tappade kraft Orkar inte bry mej - för det finns ingen någonstans För, man kan faktiskt förändras - man kan fatta man gjort fel Och det jag kände just då - var en känsla som sved Att jag trodde på det själv - varför jag inte kunde Ni blev förbannade - och jag var ingen kung men Men jag lovar er - jag vill vara vän med alla Jag förtjänar inte - men ni spred rykten som var falska
reff. x2
vers . 3 Konstigt nog - kände jag ingen som hatade mig Men kanske var det så att dem visste jag inte var kärleken Tankar spred sig snabbt - rykten ännu snabbare Och jag fick problem men det fanns ingen som fattade Att jag inte ville vara som jag var en dålig ursäkt sen sa jag att jag drar Inte bästa sättet , hittade snabbt en ny Och när jag gjorde det - blev det kalabalik Ville hitta vägen ut så jag bestämmde mej ett tag Sen var det samma visa då jag sa att jag drar Men idag känner jag - att jag gjorde på fel sätt Jag vet att jag borde sagt som det var direkt Det här har jag tänkt på hela tiden under 3 år Och det tar tid - innan allt läker sår Men nu vet jag - att jag tänker stanna kvar Har hittat den perfekta och nu vill jag inte dra
reff. x2
H-O-R-A
UPP !!! dryga whoa :(
H-O-R-A
Hey ! langar upp en kommentar - Först - tyckte jag att det lät okej men saknade lite bättre mixx på reff . Och hon - helt bra .Rappmässigt - sounds like aiit . Du får till det bra.. inte så mycket att kritisera .Mixx: Verserna var okej, men inte reff . Undvik att använda dig av samma mixx på vers och reff . Jag är ju inte själv elit på att mixxa men jag tycker det låter bättre så helt enkelt.Beat: uhm.. okej men inte mer.Helhet: Du får fram låten snyggt igenom.. finns en del att slipa på men det kommer med tiden, keep spittin it ! Över.
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Tack niocho =) .. aja nu får de fan komma comments asså (Y) .. UPP !!!!!!!!!!!
H-O-R-A
Nja du alexz k :S lite tvek faktist :/ fan känns som lite oberörande... vet ej vad det beror på men :/ kanske rösten... men texten var nice får jag säga ;) Reffen lyfte upp låten.. upp till henne !!! nja alexz k, vet du kan mycket bättre ;) päyysss love you (L) du finns i mitt hjärta DEREN !
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
okejokej , tack =) .. mer nu vafan !!!! ..
H-O-R-A
ett försök till är den väl värd :) ? UPP !!
H-O-R-A
Diggar dig i vissa lägen, men hatar beatet, synd för tjejen var bra :)
Don't!
dra åt helvete ! fasta somfan för reffen , o alex droppar det felfritt igen ! denna diggas mest av allt du droppat alex min man :) det bästa från dig enligt mig då (A), perfekt tema i låten osv , sånt dom flesta gillar , inte min typ då men jag fastna för det endå , du har lyckats =) keep it up <3
fan va bra :) Jag har inget att förbättra - finns ingen väg ut
Vill bara att detta helvete ska vara slut nu den var bäst :) raderna var bra din röst grym flowet satt skit bra här såg jag förbättring :) Pz
www.myspace.com/friphmusic
Mitch : thx ..Prime_ : Tack somfan maynee :) värmer =) Noper : Tackar :D blir alltid lika glad över sånn kritik :) MER NU !!!
H-O-R-A
SÅ JÄÄÄÄVLA BRA! Du är BÄST! <3
den va faktiskt jävligt kung låt! älskade reffen! den e mkt skön! något du kanske skulle ha haft vore lite fler rim, de fans några rader som fattades rim, och att du kanske inte borde ha så mkt uppehåll på slutet av raderna, lite tightare än så borde du ha lakt de, då vore de perfekt... kör hårt! pz
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
Tack somfan båda två =) meer ?
H-O-R-A
Jag har fastnat för låten som fan! bästa ja hört på länge... fortsätt så. :)
Tack mosen =) värmer :D
H-O-R-A
sista .. UPP !!!!
H-O-R-A
tack PP :) värmer verkligen =)
H-O-R-A