Supr - Jag Mår Bra
en låt jag pillat med ikväll, hoppas det är någon som pallar lyssna..rap/text: suprbeat: svenska akademien - mäster blästerlänk: klickitmofo släng gärna en kommentar efter du lyssnat!
du är duktig man, skönt beat också!
hets, stress, fest!
Du är riktigt bra meeyn! keep it up!
riktigt skön låt ;D
www.myspace.com/lizenmusic
Bra som fan! Men s-ljuden låter smom du lespar.. gör du det? :P
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
tackar alla! texten har jag på papper o pallar inte skriva in i datorn tyvärr.. jag läspar inte tror jag, men s-ljuden är no doubt suspekta.
det är här verkligen den bästa låten du har gjort , ingen tvekan yo! har aldrig diggat din röst mayn och det har gjort att jag aldrig tyckt att dina låtar har varit något att ha....men den här gången lyckades du att fånga mitt intresse och fick mig att tänka lite.. ..du får tummen upp
http://www.youtube.com/meeyeer/
rösten är skön, passade till beatet nice, texten lät bra, inlevelsen va nice, helhet var den god =) reffen va het .
detta låter fett kompis !
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
jag har lämnat hamn, seglat iväg för mig själv har inga planer alls på att vända hem igen en resa, på min egen kontinent jag ska gå den här vägen vi får se när jag kommer hem för så länge jag skriver känns det som jag har ett skäl i livet, tänker aldrig vända om mitt liv, mina problem, min stil ni får nog se min tid, skiten är sne, instinkt att jag skriver mer ser pennan blöda ner på pappret samtidigt som vi människor har allt, så söker vi mera skatter försöker rensa upp blablabla jag mår bra! men jag har bränt mina chanser o jag står kvar! med min penna mitt papper så låt mig va! när jag vänder på klacken kommer tillbaks! när jag listat ut vad jag vill med allt för om jag stannar här så kommer jag ingenstans det säger sig självt, men det känns ändå som att fler förstår en metafor bäst att jag sätter segel, bäst att jag rättar mig efter regler utan att sättas ur spel, dom som känner mig vet att om jag lägger mig ner, utan nåt mer att ge kan en sekund utan kontroll kännas som en evighet och det är då, som vi känner oss små sänker vår ridå och vänder oss o går jag har hamnat i ett land där jag vandrar fram hand i hand med demoner som har samlats med åren jag försöker ta till vara på saker jag tagit för givet och jag såg chansen när den landade vid mig hur jag andas i livet är det jag rappar på beatet och hur jag trampat den stigen är så jag fastnat i skiten ..och trots allt ska ni veta, att jag lever och den borde nog stämma hyfsat
chill mannen fett bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter soft mannen! Skönt beat oxå. Ända ja kan "klaga på" är att det känns som om det ska vara nå mer efter kommer tillbaks! De låter soooft!
det ska egentligen va ett mäktigare eko men jag sa fuckit efter att inte ha fått till det på en kvart av pillande.. men tackar mayne!
Nice nice! Diggade texten men tycker nog att du kunde ha en vers till.. peace / Mathie Bokstavsbarn
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Mkt najs, tror jag har hört dig 2 gånger innan och du la det soft som fan då också, bästa du lagt som ja har hört =) Beatet va gaaaaalet btw :P UPP! :D:D:D Päjjjsss
Gangsta Rap Made Me Do It!
kan inte klaga tyckte den var tvärfet asså...
Jag är ingen musiker jag ger bara alla kretik
låter riktigt bra.!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Shiii , detta var riktigt duktigt gjort, brukar inte gilla dyster musik men denna va sköön som satan.... du lägger verserna tvärskööönt och reffen är lika klockren den med!!! 10/10 ;) UPP!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Chea, då checkar vi och langar lite kort kritik då! Jag tycker det låter chill, men din röst/mixning låter lite.. vad ska man säga, som om dina S lixom trycker sig ut i öronen ibland bara, din röst är dock underbar och din inlevelse är på topp, lyriken är enormt chillinani och halv-klent beat enligt mig, dock chillinani. 7/10. Have a gút day!
jofan! Detta har du gjort bra tycker jag... schysst beat o bra text!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
de e nice, men s ljudet fuckar. annars e den fett!
http://www.myspace.com/p2da1
najsnajsnajs!!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Shit mayn... länge sen man hörde något som e så här soft.. Tycker du ska va bra jävla nöjd iaf med detta.. såg att de skulle va maffiare eko... kanske en soft idé tycke ändå de var fett. bleSs
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
kul att folk checkar! tackar alla som diggish
schysst låt, men HATAR att du tagit beatet från svenska akademin!
fett nice mannen:D fortsätt för fan rikard:)
Kärlek & respekt
tack för snygga kommentarer gubbs! även tack till -Yoo- som iaf kollade in låten och gav sitt utlåtande..
som jag sa igår, KÄNSLA. fett att du lyckades lika bra med andra versen! reffen är riktigt härlig den med. gör mer låtar själv nu förfan, du kommer gå så snabbt framåt.
www.myspace.com/kdlwilen
Denna var sjukt bra bästa du har gjort tycker jag . denna sparas
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Fan detta var rikgit soft! Helt ok beat, skäönt flow, texten var bra. En bra låt!
Rätt bra :) hört bättre, men helt ok ;D pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jorå, Fin text, bra beat, skön röst, helt okej. Peace, :)
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
Tung låt!!! Bland som bästa jag hört här på whoa ;).. Peacee
FETING TUNG ;D
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
upp..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
det va värst vad den har halkat ner... upp
opp
www.myspace.com/kdlwilen