Oslagbar Kombination - Kissa i kors (svar neggah & jerrones)
Storebror har segrat! Vers 1:servo Vers 2:Foerplay reff pallade vi inte. Sista tjutet i denna battle.låten låten låten låten
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Vers1; Jerra är inte bög, men visst jag diggar din sort det krävs mycket för att kunna sitta och kissa i kors Ni är sånna killar som blir hånade på hemsidor för att ni skriver texter med målarfärg o färgkritor Jag har rätt att säga vad jag tycker om er Ni måste vara cp och allting tyder på det Neggah gillar Fegon för de säger sig självt han nämdes i första låten och nu nämdes han igen Klart att du är äcklig när du slickar min röv men det är ingenting som jag kommer dissa dig för Det är bättre att va norrlänning, tråkigt men sant än att leva hela livet utan att bli någonting alls Nu är ni säkert glada att över 200 pers har laddat låten men det var bara för att ha en ny anledning att skratta åt er Ni tror att ni är bäst, när ni får en kompisröst neggah är exemplet på att killar kan ha hängbröstvers 2 schh..vänta...fuck you.att ni ska vara tysta är inte mer än rätt för ni har varit sänkta sen dagen ni öppna eran käft Jerrones har nog aldrig hört någon med vårat flyt därför han greppar pennan och blir avundsjuk jag ska slå neggah så hårt, att hans lungor spräcks så vi slipper höra mer rap, komma från hans käft visst, ni sa, att vi blev begravda men återstår från dom döda och nu kan ni inte svara ni låter som varandra, vad hände med och ha en egen stil ? neggah och Jerrones två kloner som är allt utom clen jag kommer besöka neggah, och lämna avtryck i ditt panben medans Jerrones hoppas innerligt, på ingrepp av tandfen Neggah skulle vara tuff, men föll på ordkunskap fitta,röv fisa, har du nånting som är bra ? och jerrones jag tänkte bara upplysa att tror du jag kan slå dig ?-nej valrossar är fridlysta
hahah tyvärr grabbar detta va kefft , txten är dålig mixningen oxå och beatet är ett skönt beat men inte att dissa någon med , erat flow är katastrof och man hör för bra att ni är norrlännigar ... TRÄNA TRÄNA TRÄNA .... Ps: tro inte att detta är bara för ja känner jerra och neggah df att jerra var med i vårt crew och hoppa nyligen ut , men tyvärr så är ni inte bättre ...
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
jag gillar beaten men rappen är keff skitgay
jag kastar stenar genom bussrutan och den spräcks som ditt anal/ du är inte oskuld om man räknar med din far/
vart är dissarna till mig ? // jerrones , ska lyssna när jag kommer hem
era keffa jävlar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
servo, de skulle låta mkt bättre om du försöker slipa bort den där äckliga kalixdialekten du har dragit på dej dom senaste åren.. blää :)
Foerplay , hur du uttalar mitt namn hmm , hahaha ! Till låten : Den första var mycket bättre grabbar , då menar jag mycket mkt fetare texter i din , och att ni dissar min tänder , haha jag bryr mig verkligen inte skit om de , apläppar och finnar dom syns tänderna jag gömmer dom ! Och får jag fråga , kissa i kors ? .. "för att ni skriver texter med målarfärg o färgkritor" - De är klart jag gör de :) jag är graffiti målare ! Så inte mycket jag blev dissad av grabbar , hört bättre .. Men skiter i detta nu , ! , Ni kan bättre ! Peace // Jerrones !
soundcloud.com/jerrones
Jerra , hehe hade inte så mkt tid på att göra något utav det hela så det blev lite kritiskt och eftersom jag inte har ett skit emot dig så har jag ingen lust att dra några rader emot dig heller. jag kan hålla med om att första var bättre. :) Pz Michael ska tänka på det nästa gång ;D förlåt. :D
remember my name<br>you'll be screaming it later!
ni e klart sämmre än negga men fn dialekten e fuckt eran iaf men....
Kalliistudios© 2:avåningen
dom äter upp de här asså,
haha, jag är ju norrländsk jerra vad tror du :)
skönbeat, hahah diggade sista raden i vers 1 :'D haha men tyvär ni är inte bättre
-pack you'r bags man, you are a tourist!
hehe. Nu i efterhand så kan man nog säga, ja jerra var bättre, hans text, flyt och röstvar bättre än oss. Neggah då ? in my opinon; no fucking way. Inte våran stil detta som sagt med battle,själv har jag aldrig ens tidigare gjort det, sett mest som en kul grejj. bless
men frågan är vem vi beefade emot från första början, bara onödigt att jerra kom in :) ses i sommar grabbar, ovänner eller vänner kvittar för mig :)
Säger så här jag , jag skrev vad jag tyckte och så , sen börja ni skriva om tänderna och så som jag inte bryr mig om , kommer inte ihåg om de va du eller foerplay , men av ren uppkäftighet av nån av er så hoppade jag in , kvittar för mig med i dont give a fuck ! :)
soundcloud.com/jerrones
haha foerplay & servo ni är allt roliga ni.. inse att ni är tagna bara? Och hur fan orkar ni slickaröv efter jerrones nu helt plötsligt? Haha.
myspace.com/herrolsson026
På vilket sätt slickar jag röv ? Sa bara att om ni vann så var pg.a jerra och definitivt inte på grund av dig.
mikkkk : va snackar du för skit ? , visa mig nån rad från en låt jag tagit och dissar foerplay & servo ? , .. haha sluta snacka bull !
soundcloud.com/jerrones
detta var inte samma nivå som Neggas click . Dom plocka även er i denna oxå
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha vilken tönt , stick snälla ! har du kika på min snopp grabben ? ;) hahahaha , fjant !
soundcloud.com/jerrones
LVS: Aiit, alla har sina åsikter.
gävle bor sluta bomba tråden =)
Tycker det var rätt vettigt svar foerplay ärligt:) Du säger att jerrones gjorde så vi vann kul att du är ärlig Och att du respekterar att lvs har sina åsikter kul att höra ärligt. Aja beefen är över, Jag har inte så mycket mer att säga. Och som servo sa, Vi ses i sommar vänner elr ovänner det kvittar för mig med nu. Trodde foerplay bara hadde sin uppkäftiga sida, Men du har visat den ärliga också... Det var pga av eran uppkäftighet allt startade, Men om ni forsätter vara ärlig så skiter jag i faktiskt... aja one ! Kalla det va ni vill nu rövslickeri, ett sätt för att be om förlåtelse elr vafan som helst, jag skiter i vad ni säger nu. Foerplay var ärlig, jag ska vara ärlig. Fred från min sida.
myspace.com/herrolsson026
Lyricist
2007-05-22 03:13
hur kan man ha så pass bra självförtroende som Neggah har? antingen så skojar han eller så är han utvecklingsstörd... helt ärligt
Rond 2 vann ni iaf neggah och om det var tack vare er båda eller bara jerra är oväsentligt. och vad säger att jag slickar JERRAs röv? Fast man beefar kan man ändå vara ärlig och skriva kritik på motståndar låten för låten behöver inte vara dålig för att den är tillägnad åt en. Det enda tråkiga i jerras text var att han försvarade dig mer än vad han kom med nå annat. yey over 'n out se det som en rolig sak bara :)
mikkkk ; fjant strick
soundcloud.com/jerrones
rappmässigt inge vidare.. men servos lyrik är ju så sjukt över båda foerplay,jerra neggahs lyrik nivåer. Dock tycker jag denna dissen saknar battle kännsla, dålig mixning, dåligt beatval.. varför kan ni lista ut själva! Vet inte vem som e bäst eller vinner denna beefen, men som sagt servo, träna mer på rappen, å det skulle kunna bli så mycket fetare. peace
work some magic
napahl: från vilken låt isf ? pannben-tandfen är ganska förutsägbart rim. Eftersom jag hade raden med tandfen innan så kom jag bara på första bästa rimmet till den.
och brodin. Till denna testade vi annan mixningen för att jag formaterat datorn dagen innan och tappat bort färdiga inställningar som jag hade och vi brukat köra med :) tack för att du lyssna iaf.
Brodin1 thanks mayn och tack för att du lyssnade iaf :) mer folk borde vara som dig som skriver kritik fast du inte gillar låten.. uppskattas av alla bra som dåligt. Förövrigt så skratta jag som fan åt foerplays rad om pannben-tandfen :P may your shoulders shine.
TRäna flow röst delivery och sånt komm tillbaka om nåra månader!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap