Short Time - This Year (ny låt)
Här e då den nya short time låten som äntligen e klar lyssna och njut tanka och sprid =) sist men inte minnst kommentera och säg vad ni tycker så e ni jättegulliga =D heheText: Salladin & Em-BProducerad av: SalladinMixad: SalladinMastrad: ShirrwO Studioshttp://www.speedyshare.com/662531644.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Salladin, du vet vad jag tycker.. alltid lika grym! najs reff faktiskt.. Em-B, du va helt okej.. påminner mej lite om dmx.. fett fett =) håll upp den Short time!
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
RIktigt naj salladin, överfet :D tror ja sa det på msn till daj oxo :D One
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Alltid grymm e du brochan de kan inte va bättre vet du fortsätt brochan heelt soft walla ha de bra brochan jalla peace habibi;)
Grym som alltid ;D skön reff peace n love
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Thanx =D det värmer kära vänner !!!! Upp !! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sitter med lurarna, inga möjligheter att pumpa skiten högt just nu tyvärr. Första killen, aldrig hört förr, vem ere? Skön delivery, brister i texten på sina ställen men helt ok. Salladin du lägger det tungt men man vill ha en lite längre vers från din sida. ;) Refrängen kunde gjorts nåt mer melodiöst av också. Men allt som allt fet låt, props.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
första snubben kallas Em-B och e den senaste medlemen i Short Time =) ....alltid posivtiv o uppåt... skön snubbe =) ja hade gärna lagt en längre vers men ja prodda låten mest för Em-B's skull för att få presentera honom det e hans debut =) men tack anyways kul att du tyckte om det =D hehe peace, love & respect!!!!!! Upp =)
Jodå, fortsätt såhär boy och du hamnar på min lista bland favoriter, detta var tungt.
låten vad skön.. em-b du la de nice.. inget att klaga på.. salladin gillade din röst. och still mer laid back.. bra låt keep it up! YEAH dax för en snus
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
äbow det var ju skönt:D!!
thanx grabbar =) det värmer kul att ni diggar shittett =D heheBlack_amor tänker hålla löfte för dig som alla andra våra vänner och det löftet e att vi sviker aldrig =) Upp kära o glada Whoa folket =D
yea yea..reffen gilllar inte den det i böraj på reffen.. 1:a snubben gaalet skööön.. diggar din stiiil,röst text,flyt attityd 2:a.. gaaaaaaaaaalet bra diggar dig som fan du har ett hackkigt flow på ett sätt du hackar på rätt ställen diggar det som fan! peace mannar!
www.sds.studio.nu
well well well thank you =D kul att du digga håll dig uppdaterad släpper snart nytt shitt =) Upp gott folk!!! =)
Då får jag väl ta ditt ord på allvar och hoppas att det löftet håller =) Show me skills brother
Absolut!! hehe =) Upp gott folk!!!! =)
okok den var bra diggas pz
första snubben.. galet skön röst, text och flyt. andra snubben.. minst lika bra :) reffen var bara tråkig enligt mig.. och mixen kunde vart bättre :b
tung röst på första där! tråkigt upplagd refr, borde mixats bättre om ni lägger de så! :) men kool!
Twelve Tribes of Israel
Thaanx =) kul att ni diggar...det värmer =) vad va det som lät fel på mixningen då ?? gjore det bästa ja kunde o allt hur kan det va fel på den ?? Upp gott folk!!!!!!
behöver inte vara fel på mixen,.. det är en smaksak :) jag tycker den var för vek, sen låter det lite som att ni rappar i en burk. (Verserna) men låter inte min åsikt gör någon besviken. alla tycker olika ;) haha. fred
ja du alla HÖR olika också =) Upp!!!!!
Upp =)
jääääävligt tungt PEACE!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
hehee thanx man nice att du diggar shittet vi droppa =) Upp allihopa =D hehe
Finns det inte redan nån som kallar sig för Embee? Ajja, gillade inte reffen.. Den första förstörde lite med "sin" röst om ni förstår.. Men resten va nice! Kan inte klaga, ni gör det så mkt bättre än många andra (inkl. mig)
ingen aning det finns säkert nån som heter Embee......kanske till och med Emby eller Embi....bara stavat o uttalat på olika sätt och vissa lika...och denna heter EM-B =) men det va kul att du digga tack så mkt =) Upp gott folk !!!! =)
Beatet var på tok för gangsta för min smak. Och rappen var på tok för ansträngd. Låter som att ni försöker leka gangsta. Inget för mig. Och så låter det inte som att ni har nåt att säga heller - varken meningsfullt eller roligt. Det blir röda knappen på den här. Svänger inte. Ledsen. Disclaimer: Detta är endast min egen personliga åsikt, så bli inte ledsna. Det är blott en smaksak, och jag är väldigt (väldigt) kräsen.
neee för fan här blir ingen lessen eller sur på grund av någons åsikt...du har rätt till din åsikt =D......det e en smaksak som du själv säger =) tack för att du tog din tid o lyssna iallfall Upp!!!!!
detta va i min smak, digga det, one!
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
thaanxk Emcee_M =D !!!!!! ~1~ Upp gott folk !!!!!
grymt tung låt.. riktigt me skills här!
http://www.myspace.com/quizze
//Robszter
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Tackar tackar!!!!! det värmer!!! kul som fan att ni diggar oss =) RobszteR P16 ja lovar att vi kommer bomba din gb så fort vi spelat in en ny booooomb sooooong hehehehe ~1~ Upp kära Whoa folk !!!!!! =D hehe
Ai Ai! säger som Robszter :D riktigt bra:D !!
www.myspace.com/suspectrap
thaaaaaanx everyone!!!! =D heehehe fan va kuul o höra att ni giller shittet här =) håll era öron öppna för våra kommande grejer ....kommer fler grejer som inte kommer göra er besvikna...thats a promise!! =) ~1~Upp!! Upp!! Upp!!
låter riktigt nice. både första å andra killen gör bra ifrån sig. fortsätt pumpa ut sånt här
thanx man...kul att du diggar oss.. =) kan ge dig fan på att vi fortsätter pumpa sånt här hehehe..=) stayed tuned for more Short Time shiieet comming real soon =D ~1~ Upp......Upp......Upp
fett boys....gillar första snubbens stil men lite små saker att putsa på big up
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
tackar tackar det värmer =) .... den första snubben (Em-B) det e hans första inspelning nånsin så man får vara lite schysst mot honom =D hehehe tack för du tog din tid o lyssna kompis ~1~Upp gott folk!!!!
Skiit Najs Grabbar =) Keep it up
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Thanx man kul att du digga oss =D ~1~ Upp!!! =)
Upp!! =)
Skön som fan=) Diggar din röst:) Beaten var inte vad jag brukar lyssna på:) Men får nog börja göra det för den var tung som fan:D keep it up!
skriv när du langar upp nästa låt:D Hör gärna fler låtar det är bara att skriva så kommenterar ja.. aight:D
Bra uttal o sånt men gillade inte låten, men nice engelska=)
Thanks yall!!!! =) jävligt kul o höra detta =) Paulie90 absolut ja håller dig uppdaterad =) du får gääärna kommentera mina solo grejer om du har lust =) .....har lagt upp min "greatest hits" på audio forumet...sök efter...... salladin - the best of me gott folk som diggar....håll utkik efter fler tunga short time grejer det läggs upp snart......och glöm inte mitt (salladin) solo album och lost souls.... den släpps ungefär i början av Juni ~1~ Upp folk Upp!!!!!!!!
de är sköönt =) diggar reffen riktigt mycket