ville bara påpeka att jag var ironisk
skön låt. skön flow. . Jag har gjort en låt .(första ) säg vad du tycker ! det skulle va soft
http://myspace.com/3egraden
Soft grabbar , jocke skön och annorlunda röst . skön helhet , samma till dig jens och din orka tänka hjärna flummar på sött . bra håll det cleant!
tackar. xet. pelle: tack för din tid. men men droppa lite ondska :(
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Ni droppa det nice, lite annorlunda röst jocke men den funka :D
Schizo: du la det fett, feta rader och skönt flow :) bra jobbat =) Joker: Du var också bra, men jag tycker att schizo la det lite bättre =) Men bra jobbat gräääbz ;D
tackar petter och walle. roligt att ni droppa pz
hur ska jag börja schizo du lägger det bra men ditt röstläge alltså när du tar i eller småskriker ut dina rader passar inte din stil mannen du ska köra med en annan stil typ mer lugn och som du brukar göra det här lät annorlunda men inge fel med det Joker har aldrig hört dig tyngre tror jag , grymt flow mörk röst det gillas och reffen var as tung diggar detta bois när droppar vi igen ? peace
chasse dyker upp som döda fiskar
ohh. action! tackar.. chasse :P faan jag sa det sjäv här om dagen till toffe. att jag var mer laidback :P i smaken.. men men nångång får tjejen innom en komma fram ;) tack för ditt ord man ;) reffen kunde varit tyngre men men :) btw. är du i lyksele än?
neeej. nejnej nej.... neeeeeeeeeeeeej neej.... peace!
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
haha tack som ger kritik ;) solid sluta skriva om du inte har nått vettigt att dela med dig.PZ
kritik??? tyckte de va dåligt rakt av... vill du ha kritik??? dåligt flow, lyriken e skandal, beaten e värsta jag hört(smaksak försej). refräng e tondöv å världelös, den andra som rappar kan knappt hålla takten... asså, jag kan hålla på hela dagen man... sorry jag e så hård... men du bad om de... hoppas de första året ni rappar, då är de okej försej. peace
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Solid P23 måste ju verkligen ha tungan i sitt eget arsle eller så vet jag inte !! Detta var tungt grabbar :) Måste få kicka nån dag ;) Pz
Jorven^
haha tackar alla.. jaadu Solid: smaken sitter som i baken. i dina öron kan det låta som "kom och hjälp" och i någonannans kan det låta annars.. nä men tack för din tid endå. tackar du med jorven
fett skönt, ni vet att jag vill ta er i rumpan <3
Freddys mamma smeker
tycker låten va fett jävla skön =)
tackar :P nua. roligt att göra McK :)
Haha jag gillar introt jag skrattar åt de hela tiden haha,soft ;) Verserna var jävligt sköna,men refrängen fastnade jag inte för..men låten ligger i min playlist ett tag nu ;)
riktigt skön, annan stil på dig schizo påminner om mellwin, joker alltid lika roliga punchlines :D haha. keep it up
tackar sehlin.. roligt du diggade :P ogh.. hahaha melvin :P hahahaa tack för komms.
Schiz0 En av de bättre flows jag hört från dig! Ljudkvalitén var dock ingen höjdare, men jag vet ju varför!Andra snubben Inte så het text och accappelan är för låg, nån miss men flowet är en grund att stå på! GEEEEEED UP!
facebook.com/idiomatisk - fan page
tackar rain.. :) jo du vet ju som det :) ahahha men men ;) roligt du digga ändå
Den är tung uta helvete! Schizo är galen, jag trodde först inte att det var du, men :) du brukar ha mer gangster-röstläge, men det var fett detta ändå ;) Joker var helt ok och jag diggar det, illegala!
www.slackerz.se
jaa pojkar jag ska inte yttra mig;) jag sommnade när ni kickade eran körsång;)
tackar essel.. roligt du diggar! ILLEGALA :P OMFG minus. droppa en kommentar iställe för att skräpa ner med dina offtopic kommentarer
första snubben skrek för mycke men ändå ett annorlunda flow, andra snubbens accapella va för låg o man hörde inte mkt av texten, jobbig ljudkvalite som sänker låten en massviss.. keep it up boiz !
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
upp!
najs här mannar, ett tag sen man hörde er Schizo: Du la det bra hela låten, men du SKA köra med din vanliga röst, diggar den så jävla mycke mer. du kickar rätt fort, men du låter bättre när du som chillar på beatet. Joker: Här är det också helsoft, haha roliga texter hade du . du kickade ocskå rätt så fort, och det är najs o höra, men diggar mer när du låter mer dryg . Keeeeeeeeeeeeeeeeep it UP Peace !
tackar jensen :P hihi :] min röst i ljus/skrikigt format var itne så omtyckt :P men men ;)
UPP!
UPPP!
tackar jensen! ladda droppa bara nån loten kommentar
upp!