damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Producent
2007-05-12 17:49
lät nice, dock så sög mixningen bajs. men era rappskills va bra on the beat.
http://www.soundcloud.com/gyllander
njaa gillade inte själva låten men rappen va bra.
det duger har hört bättre av er båda!
http://www.herrbitter.blogg.se/
ni lägger det cool som gammla dagar, låter som fisken ligger på gränsen till off ibland..men det är ball mister Q göre ballt asså! yo yo yo
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Redaktionschef
2007-05-12 17:54
Tycker ni flowar alldeles för stötigt över beatet... sen var mixningen som sagt ingen höjdare.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
haha jag hade lite konstiga inställningar på högtalarna, här låter det skitbra fast när jag provar med vanliga inställningar på högtalarna låter det rätt dovt och allmänt trist. ber om ursäkt!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Beatet vet jag inte.. fall inte suuuper mkt i smaken. Men rappa kan ni, verkligen. Hehe, kul grej, soooft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cheaa:) queff, fett skön! om man vänder på kalsongerna kan man ha dom en vecka till! haha! mc, som nån sa, känns på gränsen till off då och då:/ annars tungt! klingklong
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det var väl nice! mixningen känns dock lite för mkt ibland.
fisken är för snabb på beatet lite då och då, rätt off.. Mr.Q låter som en ny person typ, men gillar det ^^ Nice session iaf, koolers..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Tycker den var fet, men har hört bättre av er som någon annan sade.
where my smokers at?
Ni ligger off ibland... Rätt skönt att höra er igen, men ni gör de inte lika bra som vanligt! Var är glöden? saknar attityden Bless/D
Beatet va fett tungt! Diggar rappen. Mixen var för dov typ. puss
tycker den va grymm =)
Konse''
ni gör de s00ft, riktigt s00ft.. beatet är jävligt skönt och ni gör de bra på de.. mixen är inte så bra men de vet ni.. skit samma.. fisken för de lite bättre.. men Queff, du är inte dålig.. riktigt goo låt :D am out, lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
damm nikko va mad off, ni har lagt nån inställning fel typ av skit. shuus
nickooo du fylla = offbeat nooot goood maaan. men den va chill fortsätt droppa väsby shieet.... - L Uno ....
queff visar sköna skillllllz
http://www.youtube.com/meeyeer/
såklart!
Nicko du var skön som vanligt , hoppas de kommer fler nu :) Queff , du hade mycket skönare flow och röst i denna än dom flesta jag hört , Lite kass mixning annars lugnt .. Peace
RAGOSONE
vad är det för mode?, är det ölmode?, är det rapmode?, nej, det är dopmode!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
hälsa thunis och lillen från mig!
hade varit fett som fan om nicko legat i takt? vad sysslar ni med gubbar, haha puss.
sluta vara downers, det var en grej som inte blev som planerat och det är ge mig lite tid grejjen. så jävla knas är det inte, blasphemy!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Nicko var grym.. men flowet sitter inte som det brukar göra. Queff var riktigt fet i denna låt.. som alltid annars också :)
tung
Schri - Går mest under det namnet.
"Av respekt till din flickvän" haha, tung session.
soundcloud.com/brormusk/sets
fisken lägger det fätt queff lägger det fätt också
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
diggadettabra
www.youtube.com/prendel
tung !
soundcloud.com/jerrones
faktiskt tung men båda kan bättre men låter skyst som fan:) om man höjer diskanten på högtalarna:P pace
Queff suger :D
Jag är faran som lurar i natten!
Då har ni något gemensamt då SL-loTTer :D *FniZz*
Shut up kronan :D
Jag är faran som lurar i natten!
haha skön låt som alltid upp
Riktigt sköna båda 2, diggar er som fan, men som sagt, Fish är pågränsen till off ibland och mixningen annars soft som fan!
4/20 24/7
om nicko hade rappat i takt hade hans del varit skön.. hehe. men nu var det queff som fick stila i stället! skön du är, dags att vi kokar ihop en hit igen. kram
Sorry om jag uppar men den e ju inte så jätte gammal... jag måste ha missat denna ngn som har o vill dela med sig? :)
^^