Adjo & Modou - Utan henne Hehe, Jag o Modou va fett sugna på o kicka nått så vi bestämmde oss för o göra en kärleks låt.. Aja nu ska fan alla ge konstruktiv kritik... //AdjoVers 1: AdjoReff: AdjoVers 2: ModouLänken: http://www.speedyshare.com/693369611.htmlPeeeeeeeaaaace!
Texten för dom som vill ha..Adjo.
Yeah baby, vill du höra en sak//Mitt hjärta fastna för dig, när jag såg dig den dag//De va bara du o jag, och ingen annan//Ensamna på jorden, jag och du tillsammans//Med just dig, så kan jag vara den jag är//Inte leka någon annan, baby de e sant jag svär//Du vet att jag stöttar dig, vad som än händer//Tänk inte på framtiden, ta en dag i sänder//Varje dag me dig, kan inte beskrivas me ord//Min kärlek till dig, den är större än denna jord//För utan dig, va skulle jag ta mig till//För jag älskar dig mer. än min egna familj//Baby i mitt hjärta ja där finns bara du//Snälla sig mig gud, att de aldrig tar slut//För du vem du är, o du är den enda//Älskar dig baby, dig kommer jag aldrig lämna//
Adjo. x2
De finns en tjej som bor i mitt hjärta//Utan hennes närvaro skulle jag känna smärta//Utan henne skulle inte jag finns kvar//För hon e den som förgyller min dag//
Modou.
Baby du vet, mitt hjärta slår för dej//Jag skriker ut ditt namn och hoppas att du hör de//ingen får hinna före jag ska vara dej trogen//jag kan kan skänka dej miljoner du e finast på jorden//du gör mej galen loco helt jävla crazy//Jag menar de jag säger när ja kallar dej baby//vil du vara min?jag kommer visa dej respekt//Kärleken e sjuk fan den har en dödlig effekt//jag svär jag blir knäckt av att inte ha dej breve//Jag gör allt för varenda sekund jag får vara me dej//Så snälla se mig för den jag är på riktigt//Allt jag säger är sant o jävligt viktigt//de e bara halva jag när du inte är här//du är den ända som ser mej som den jag är//Utan dej kommer jag ingen stans//så snälla baby kan du ge mej en chans//