Doffe - Han som alla vill känna.mp3
Jao man satte sig ner hittade ett skönt beat och började skriva, här har ni resultatet... Jag står faktskt för allting denna gången förutom beatet som va ett freebeat som låg och möglade i nån mapp som jag aldrig orkat rotat igenom...Tha Result Tha Result Hoppas att ni diggar och sprid shittet =) Thanks and peace out :)
|| Spit It Out ||
först
www.myspace.com/naturmusic
Okey lyssnar nu och har väl hört bättre med dig kan jag tycka men det här var väl inte fyskam heller, bra flow, helt okey text opch faktits rätt sköna rim visa ställen tex "jag är en vanlig kille med ett ovanligt flow bitches addar msn horvarning no" =) Keep up!
www.myspace.com/naturmusic
den var bra doffe ! :) orkar inet skriva så långt idag .. men helt klart värd att lyssna på ! Keep it up ! Fred
H-O-R-A
låter bra ju :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
"jag är en vanlig kille med ett ovanligt flow "bitches addar msn horvarning no" Det är krystat rim, Men ja. Heahea FÖrresten, orka ha med samma rad här som i battletävlingen? den med tungvikt/lungsvikt, haha. I övrigt så är det ganska schysst. Har för mig du dratt Don Juan oxå. Något sånt. Men gillar inte beatet. Men rappen är helt okej, du flowar nice, försök var lite mer aggresiv nästa gång, du låter fetare då! =) Men . Fortsätt droppppa! Pääys!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar :) Mer?? pZ
|| Spit It Out ||
Gillar temat. haha dock beatet är inte bäst, du kan mannen:P
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
den var bra som fasen doffe :) men har faktiskt hört bättre med dig, men helt klart en låt som ska pumpas ett tag ! :D hur härligt flow som helst (som vanligt), lite jobbigt beat men .. texten är okej ! Keep it up mayn ! freeed
ey Doffe brush tror de här e bland de tyngsta jag hört me dej mannen, hoppas du fortsätter droppa sånt här fan, helt klart värd o pumpa sönder i mitt hem mannen :D stolt över dej nu :P Peace
fett skön :D fortsätt så ;D
Peace
så chill PeacE!
för att inleda så tycker jag att rpeat på redan dragna rader av dig sjäälv e tråkigt :( tungvikt/lugnsvikt och don juan raden är ju redan dragna dock snygga rader men blir tjatigt som fan för örat... ? i övrigt är de en bra skrytrapp, flowet är bra de hörs att de är du, du har din egna flowstil och sound vilket är skönt som fan.... texten känns dock ganska tunn van att höra dig på ett grymt högre nivå än denna vet ej avrför men finns inget jag du vet rycker å ögonbrynen för rent text mässigt .... men rappen sitter och flowet med men som nästan 95% av tråden tycker så ahr du gjort många bättre än denna men ändå helt okejj går att lyssna på när man vill va lite hatisk ca 23.22 på kvällen hehehe .... bra gjort mannen längesen vi droppa nått ihop nu ? jalla hör av dig brusch och ha en bra kväll !! slut resultatet så får du ändå 7/10 bah för att jag gillar din hatiska och tunga röst mayn !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Doffe is da shiit så som han vet;)beröm : Fan va du lägger dt sjukt asså. Riktigt jafla nice asså. Bra flyt och grejer...Fin text skreeev du oxo. Helt sooft, enkelt sagt. Som någon sa där uppe, försök mena dt du snackar... Säg orden med säkerhet och känslan...Men detta är ingenting man bara kastar bort.....Detta kommer att pumpas som fan.....minus : ÖöÖöÖ låt mig tänka era idiotet, doffe lägger inga minus i sina flippade låtar...Ne fan inga minus enligt mig... Doffe, äru han som alla vill känna? shiiat Puss / tzakii
disiple86 P20 tycker allt du sitter o ljuger i alltför många trådar. truten nu. Jo alltså det låter fint i mina morfinspetsade öron, tror jag iaf ... får fundera .. men jo, låter najs. vanligtvis orkar jag aldrig lyssna på texten i såna här låtar, och jag gjorde inget undantag nu heller. det är fett efter "don juan" OHH:et , innan reffen. feta smågrejer lite här och där. när ska vi kicka då brusch? jalla! ;/
den diggas hårt mannen!! fick ståfräs när jag lyssna, oops i did it agiain!! pääääys UPPP!!!!
Tycker de mesta som skrivit sagt de mesta om låten men ska skriva lite själv med.. fick ju en test av dig på denna, men då va mixningen sådär, nu va den lite bättre.. men kan ju jobba mer där. kul att du försöker själv iaf.. flowmässigt låter de bra, dock känns de på någon rad i slutet av första versen att när som helst kommer du av dig men så blir de ine utan de kommer en klippning istället och den hörst tydligt de skulle du kunnat fixa till bättre annars bra flow, reffen bra med.. men känns som du gjort bättre ifån dej även om detta var riktigt bra. text, ingen höjdare här tycker ja, inte dåligt men du kan bättre.. tog inte direkt åt mig eller såg nått speciellt med denna liksom, en del bra rim dock dom flesta dragna förut och de va tråkigt =/ men fanns ett o annat nytt o de såg man gädje i hah :D men textmässigt har du gjort mycket bättre förut tkr ja. mixning, ja som sagt fick ju ett test och detta är bättre än det på nått sätt, vet itne riktigt va du gjort dock. men den var skön i sina delar mixningen men i andra delar kändes de verkligen som de saknade nått. jobba mer med mixen och var mer lekfull så kommer det lösa sig helt. för detta låter bra men med mer lekfullhet och kunnskap i programet kommer de bli skitfett! beatet, många har sagt att de inte va någon höjjdare och kan hålla med till viss del, men sen tänker jag igen och hör att de e ganska ovanligt och det är roligt att höra sånt och när man lyssnar flera gånger på låten passar beatet som fan, så rätt val enligt mig! bra! helhet, en bra låt av dig doffe! helt klart! men känns som du ahr mer inom dig, och enligt mig har du gjort bättre saker än detta. men helt klart bra låt! Det va lite från mig. Fred! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Durlind skriver biblar som vanligt :)
Okay som en liten förklaring här så hade jag tänkt att denna låten på något sätt skulle återspegla Upp med era händer, typ som en upp med era händer 2 om man säger, där av några rimm som va samma, Det var tanken, glömmde nämna det där upp men nu gör jag det istället :) tackar så mycke för komentarerna och fortsätt att tanka :) =)
|| Spit It Out ||
Haha, ändå tar du med rimmen från Kvalbidraget till battle turnineringen? Aja. Haha. PÄYS;)
fan jag tycker det är as nice doffe.. verkligen mycket bättre än "upp med era händer", säger som robin "ahh":et precis vid reffen är fett. Verkar bara som det är jag som tycker att mixninge är halvdan? Känns inte som din röst kommer till sin rätt, utan mer som att du står i en burk eller liknande, för mycket reverb maybe? Aja, i övrigt så tycker jag att låten är fet faktist.. bästa på länge från dig!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
shuu Detta var nice doffie;) Den är kaxig som jag gillar. det är så här jag gillar dig, dom här låtarna när du är hård,!!;) Ha d.. Köss
Tackar :D:D Mer??
|| Spit It Out ||
ge fan i att uppa skiten ditt rangelnylle :S
Hahahahaahaha :S:S:S
|| Spit It Out ||
dåligt val av beat.. asså, beatet e ju bra, men tycker inte temat passar till det... men jovars :) du blir allt säkrare i flytet.. bra mycket säkrare har du blitt.. propps
http://www.myspace.com/akinonline
Tack Akin :)
|| Spit It Out ||