I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mastero, Wirram & ChuckC - Slår dig i bitar session

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-01 19:47

Mastero, Wirram & ChuckC - Slår dig i bitar session

Ny fet låt!

Vers1: ChuckC
Vers2: Maestro
Vers3: Wirram

Beatet är nån instrumental.

LÅTEN

Fred ut!

HANINGE

2007-05-01 19:55

jävligt bra! =)

2007-05-01 19:57
riktigt skön!

2007-05-01 19:59
ChuckC: Låter liiite som Kaggen om ja ska va ärlig! :P Lägger det fett tycker ja! :)
Maestro: Lägger det skönt!
Wirram: Samma här, lägger det skönt mannen!

Hel skön låt förövrigt, digga ChuckC mest!

Peace!
One in a milli-on.
Rappare

2007-05-01 20:02
kul att den finns uppe nu då :)
http://myspace.com/monzdidryk

2007-05-01 20:55
Skön låt.

ChuckC : Lite jobbig röst men lägger det nice.
Maestro : Skön röst lägger fett
Wirram : lägger oxå nice

Men ös på bara boys Peyz.

Södra 16 Studio

2007-05-01 21:02
Tack så mycket allihopa!
HANINGE

2007-05-01 21:53
Korv.
HANINGE

2007-05-01 21:55

chill in the chilling

2007-05-01 22:32
den e fet fan tungt shiet de här asså

2007-05-01 22:37
btw langa upp texten

2007-05-01 23:31
Tack så mycket mr_oops och disiple86! kul att ni gillar:)

Har tyvärr bara texten kladdad på papper :/
HANINGE

2007-05-01 23:32
men de där me laneby har jag inte förstått hahah,

Rappare

2007-05-01 23:33
laneby är bara en rappare som är allmänt gayig :)

2007-05-01 23:43

nja asså de va inte mkt att hurra för.. men helt okej, men ganska uppenbart att ni gör detta för att vilja att han ska svara så de leder till mer men men..

btw har jag lite information om att de kan va så att du lacka för han battla dej på nått cs forum förut haha hoppas verkligen inte det är därför.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-05-01 23:47
jag har aldrig haft kontakt med snubben, bara hört hans mobbade låtar...

2007-05-01 23:50

asså vad va tanken bara bakom att börja nämna honom då?:P

Rappare

2007-05-01 23:50
snacka med chuckc och wirram

2007-05-01 23:54
okej men om de e pga ett cs forum, så äre väl lite överdrift kke

2007-05-01 23:57
Grymt tung låt gubbar, riktigt skön varen.
Ni lägger de skönt
peace
Ching ching ching huba baluba
Rappare

2007-05-02 00:02

kul att du diggar 7k, pz!

2007-05-02 06:56
Skippa tjaffset i tråden. Ta det i gb..
Kul att du gilla 7k!

HANINGE

2007-05-02 09:51

hahaha hype sökare ... tyvär grabbar låten/sessionen eller vad ni nu kallar det var inge bra! jobba på !

2007-05-02 10:40
diggades..

men ElCalifas P1

ChuckC låter inte som kaggen:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-02 11:18
Ingenting jag digga, Och så de där med laneby? ... Om det nu inte är någon diss så varför nämna grabben?...Skiter fullstäldigt i vad ni har för bakgrund med laneby men få inte för stort huvud alla ni, att bara för att folk diggar er musik så kan ni nämna folk hur som helst och sedan förvänta er att alla tar det chill!...Aja tillbaks till låten:

Första killen: Duger
Andra killen: Gjorde bort dig i ett par rader (Fråga inte nåt)
Tredje Killen: Träna (Röstmässigt, Textmässigt)

Låten får 4/10, Kanske överväger till en 5:a p.g.a. beatvalet eftersom det var ett skönt beat. Aja Im OuT !

2007-05-02 14:27
ChuckC 

Säger vad vi tycker, inget mer. Trots att det inte är en diss, varför skulle vi inte nämna Laneby?

Du påstår alltså att bara för man tycker en sak om någon så har du rätt att göra en låt om de och förvänta dej att personen i fråga ska acceptera låten? Isf kan jag ju göra låt om hur bögigt de va av er att göra en sån här låt om laneby, säga att ni sa va ni tyckte och verkligen försöka upplysa alla om att de inte e en diss :S Nu är det kanske dåligt exempel men till och med du måste ju fatta att de e klart som fan personen i fråga tar illa upp om ni säger sånna här saker och ni tror att ni "säger de ni tycker" helt uppenbart att ni vill ha beef annars kunde du satt dej på ett jävla cafe me dina polare o sagt de klart o tydligt va du tycker, för fan lägger man upp nått sånt här så e de ju klart de får konsekvenser..

Jag menar du hade ju svarat honom om de va han som stog för låten och du var nämnd eller hur? speciellt om man har förflutet me varann? :S aja skit samma..

2007-05-02 14:56
ChuckC 

ja vi e kompisar men det har inget med saken och göra, jag kom med en förklaring som jag ahde sagt om du hade blivit dissad på samma sätt med.. sen ställde jag en fråga men du verkade ju inte se den..?

och om han gråter kan nog han själv bara svara på, han skrev till mig på msn att de inte ens va värt att svara och då sa jag ne jag skulle inte laggt ett ord på dom, men sen sa han att han va sugen på svara endå så vi får se om ni får eran lycka till beef igenom ;)

2007-05-02 15:01
ChuckC 

okej, jo men du ser.. eftersom du skulle svarat så borde ni ju vetat att de kommer troligen han göra med eller hur? därför måste ni ju vart medvetna om de och kanske velat ha beef? bara de jag ville komma fram till.. men men. ska inte skriva mer i er tråd nu.. peace
Rappare

2007-05-02 15:30
Tack för kritiken..fast skumt snack här och där asså..

2007-05-02 15:54
Durlind din fjolla varför ska du sitta o spela hjälte o försvara han här inne. Om han har nått att tycka till om kan han väll stå upp för det själv. Stick din jävla tönt.

Tack till alla som diggat. Dom som inte gillat, tack för ni tog er tiden att lyssna
HANINGE

2007-05-02 16:00
waaaaaah vilken gängztish wirram är, tomte.

för övrigt, första snubben låter för mkt som kaggen, andra snubben påminner om fonky med sin ingång, tredje snubben vill jag inte ens veta vad det liknar.

på något sätt gillar jag skiten.

men att dissa p.g.a battle på ett cs forum, haha?

2007-05-02 16:13

Alla på min whoavänlista är jag riktigt tighta med, har inte en aning om vilka en tredjedel är ens.

2007-05-02 16:27
wirram sluta spela nått du inte är.. okej visst jag är sån där tönt som sitter med brillor xxxxl o läser böcker varje dagen :S visste du inte?:O snälla lägg ner jag såg direkt att ni var ute efter beef våga bara erkänn de istället för att säga nej de var ingen diss..

och ja jag är vän me laneby men är även en av dom få på min lista man e vän med liksom folk lägger till en dagligen så va inte blinda på listorna.. dessutom ja er låt var helt okej, inget jag skulle pumpa eller svara på om jag fick denna emot mig men ja den funkar helt kalrt.

skiter i denna tråd me, vill ni mig nått så gbn finns eller msn :) puss*

2007-05-02 16:53
:)
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-05-02 17:11
haha jo och det var ju många som hade tankat den på 6 timmar.. ungefär, tja... 12 st?
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-05-02 18:09
Haha Säger ju det Case!!
Han PÅMINNER om Kaggen vafan, haha!
Även Robin Stahl tycker ju det fan! :D
Peace!
One in a milli-on.

2007-05-02 18:18
give us some more kommentarer
HANINGE

2007-05-02 18:22
ni vet attt jag skulle dominera er ! hahha :P;) den är godi!:D

2007-05-02 20:35
haha javisst david :D
HANINGE

2007-05-02 21:39
WTF är dehär ?!
Vad fan har david gjort er? Jag känner han och jag vet att han inte jiddrar något . Så ni ska bara vara tyyyyysta , okej ?
Känns som ni leker något som ni inte är , och fucka inte med SIO fuckaaahs ! & vill ni ha beef är det bara & komma , så ska jag ge er beef som ni sent kommer glömma :)

päyz
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Rappare

2007-05-02 22:52

Zyc0re, varför kommer du in här och är en orangutang för? och avslutar med "päyz"?

2007-05-02 23:12
bara för att du ska ha ngt och störa dig på precis som folk för övrigt stör sig på eran låt, när det inte finns ngt syfte bakom allt. Bara för att han gör "gayiga" låtar :S
Har inte förstått mig på dagens dissar, känns som att dissar skapas som att d vore ngt jävla statussymbol lr bara för att man ska visa ngt. Hela poängen bakom dissarna har försvunnit.

Om det är propps ni söker så snälla, lägg ner lite mer krut i låtarna. eran låt hamna på mitt skrivbord, ja lyssna 30sek och sedan hamna den i papperskorgen.

jag skriver INTE detta inlägget för att jag är vän med laneby, snarare är han min lillebror men det är inte därför ja skriver. Vill ni dissa honom gör d, för ja vet att han klarar sig själv utan att ja ska behöva lägga mig i, syftet med mitt inlägg är själva låten. Jag fattar inte poängen ? Vad var låtens syfte ?

Status ? respekt ? visa att ni kan ?
som jag sa. 30sek sedan papperskorgen.
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.

2007-05-02 23:14
Ja vad ska man säga, diggahade den första och andra snubben lite men inte allt för mycke, den tredje va inte bra :)

Hel okay låt tycker jag men de va lite onödigt att dra in laneby menmen :)

pZ
|| Spit It Out ||

2007-05-02 23:15
Är en orangutang ? Wohooh , där fick du mig . Lilladu , du har inte högre iq än tangentbordet du skriver på . & jag avslutade med päyz för alla trevliga som kanske läser tråden :) hääh

PÄYZ
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-05-02 23:53
blind lr ?
läs det ja har skrivit och ta till dig. sluta spela matcho. Får du fler kompisar ? kanske är fler brudar som faller för dig ?

Fattar inte va d e med alla. Du får ju räkna med att du får kritik om du lägger upp en låt, och du måste kunna ta det. bra som dålig. Mitt inlägg handla INTE om laneby. Mitt inlägg handla om eran låt. Vad själva poängen var med låten. är det inte lättare ett skriva ett seriöst inlägg tillbaka då istället för att spela apa. Förstår inte vem du försöker stila för, några personer som sitter på andra sidan skärmen 50 mil bort.

Väx upp !! Ska ja behöva skriva om hela inlägget igen och få ett seriöst inlägg av dig lr klarar du skrolla lite på musen så du kan läsa om mitt inlägg, läsa det från början till slut och svara seriöst.
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.

2007-05-03 00:08
haha Chuck, du är fan efterbliven. Jag sa att jag förmodligen skulle upp till enköping inom en snar framtid och kunde då komma och hälsa på dig. Men nu åkte jag inte till enköping, så jag ser inte vadfan du lipar om? Du skulle ju till göteborg så varför har du inte ringt? Du fick ju mitt nummer, men vågade inte ge ut ditt eget :) toy..
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-05-03 00:10

chuckc.. menar de de e ju faqn du some efter o inte fatta poängen.. anledningen om laneby skulle till "sthlm" var att han skulle till mig och hälsa på mig och min bror.. vi bor i enköping och det är 7 mil från sthlm ungefär.. så woow vilken bra anledning och dissa för.. not!

Rappare

2007-05-03 00:14
stå för att ni skriver JUST FÖR ATT NI ÄR HANS VÄNNER/STOREBROR! Alla säger liksom: skriver inte detta för att jag är hans vän, blablabla.. nej, varför skriver ni för då? varför skriver alla hans vänner för?

chuck, ge mej ett gevär så skjuter jag ner bögbunten

2007-05-03 00:14
jaja du kan ju ta med dig maestero som har med sig kniven som vanligt varje helg.. hahahah
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!
Rappare

2007-05-03 00:18
nej.. nu tror jag nog att jag ska somna lite till westlife eller laneby eller nåt annat som ligger där på godnatt och gay hyllan...
trött på all jävla snack här..

laneby, du får gärna hälsa på i järfälla och hälsa på min lilla kniv..
Rappare

2007-05-03 00:21
vad man än säger här så försvarar ju lanebys ståtliga polare såklart med sina feta dissar! härligt å se!
om ni nu allihoppa är så sura kan ni ju starta en "riktig" beef..