5 dar i skolan 2 dar ledigt vill leva livet med brudarna brevid lärarna gör mig galna,jag saknar dem jagar,jag hatar,tar boken o kapar mina dagar börajr så här jag går upp// sju på morgenn och känner si sådär// jag klär på mig poväg till skolan// träffar min polare och hälsar shu lan// vi är pratiga killarna i klassen// vår lärare ankskärt börja få on i halsen// av allt prat och all utskällng hon ger// blir hon hes och och hon pallar inte mer// bara prat och prat det är enda vi kan// när det kmr till att plugga kan vi inget alls// för vi är okoncentrerade på grund av allt tjfas// det är därför skolan går så jävla kasst// jag klagar på läranra varje gång i klassen// dom kallr mig för den dumma blatten// föratt jag perpprar dom med mina feta ord// vad ska jag göre bre läraren är itne klok//reff 5 dar i skolan 2 dar ledigt vill leva livet med brudarna brevid -lärarna gör mig galna,jag saknar dem jagar,jag hatar,tar boken o kapar skolan tar min tid,måste plugga jobba vill spela basket,raggar tjejer o softaExii -"idiot tänk framot tänk längre" orkar inte skolan DEN gör så jag sämre hör inte dit pallar inte läsa ont i ryggen av alla böcker jag får bära vill ha sommar låv årer ut 24/7 det ska va musik rap hiphop just nu det är så det är,jag kan va en fjeskare fixa betygen,kalla mig tjejsera 8 onde året snart börjar det då 9an vill inte plugga vill bara skrkaExii "snorunge,läs o gör som du är tillsagd"Exii "annar får du inge månads peng o en bichklap" shiet måste plugga jobba konsenterar spottar på boken pallar inte mera