DrFocka, Chasse, Liran - diggar det
Shuuz här kommer en ny mp3 från våran sida Jag och focka drog till liran hookade en låt och här är resultatetUpplägg Låtnamn: Drfocka,Chasse,Liran - Diggar det Beat: freebeat Mixxning: Liran Inspelad : Liran studio 2007 i ditt öra Backup Länk Intro: Focka Reff: Focka Vers1: Focka Vers2: Chasse Vers3: Liran Outro: Focka
chasse dyker upp som döda fiskar
ey länken är fuckad nån som är schysst å länkar om ? http://www.speedyshare.com/638646751.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha ;) tack dudes!
haha ;) begge var snabbare :/ Hörde den för en stund sen, Roligt att höra focka igen måste jag få säga killen göra sköna refränger =) Focka : Som jag sa tidigare skön refräng , Diggar texten och flowet du har i din vers också! Chasse : Skönt flow skön inlevelse bra text! I mina öron är det ett av dom bästa jag har hört från dig =) liran : texterna du skriver är härliga att lyssna flowet är bra som vanligt inlevelsen är bra också från din vers! övrigt ; roligt att ni droppar ! Keep it up! Peace!
haha tack wirre ;)
Jo jag diggar fan, glider in som maffiosos hela bunten. Kanske skulle klämmt i lite mer! Men det är najs! Peyys!
Focka lägger det riktigt tight, och reffen var fett bra! Chasse du la det fett som vanligt också :) texten var väl inte den bästa. Liran lägger det jävligt tight, bra text där också. Puss pojkar! är dock sämst på att ge kritik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tack Jeyan & Begge ;)
Grym jävla låt! Jag älskar det. Focka hahahhahahahhahaha du är ju sjuk :D dör av skratt av rösterna du gör till (antar att det är du ;P) Reffen är tung, Fockas vers är helnajs, bra text, bra flyt (som vanligt..) och du vet att jag diggar det. Chasse lägger det helnajs han med och detta är bland det skönaste som lagts av dig=) Liran: Börjat digga dig mer på senare tid och det är tungt. Jag diggar detta. Så, tvivla inte på det ^^
www.slackerz.se
brukar inte ge kritik så jag vet inte vad jag ska säga men jag lyssnade på låten och tkr det var bra lagt utav er alla 3. härlig reff som fan björne =) keep it up ! =) peace
haha tack essell jo focka han är en lustig filur det vet vi alla tack johan ;)
Focka : Lätt bäst på låten! Tung röst, nice framfört. Hooken var tight men en aning för enformig. Annars inga invädningarChasse : Käns som du dragit upp dig själv ett par nivåer motför dina sessions när du la dessa rader med dessa snubbar.. det är härligt :DLiran : Jävligt häftigt flow till en början, se vart det mer standard. Men det var fortfarande tight och bra! ... Jag vill leka besserwisser och säga att första hiphoplåten kom 1969.. kunde inte hålla mig ;) fast gubbarna var roliga ändå :P
facebook.com/idiomatisk - fan page
haha tack rain ;)
thx maayn'z :)Essell P19 jo jag var tvungen att göra nått roligt av det stora hela :DRainmaker hehe tackartackar, musik bara för er som jag brukar säga :) men hoppas den duger;) MER?
jag är inte hip men jag hoppar ändå!
fötsta killen är okej! lite otydligt ibland chasse låtar bra! najs reffen va grym sista killen hade inte skön röst man annars okej
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
tack elegant att du tog din tid
Alltid kul att höra focka på beats! :) .. Chasse la det fint och Liran med .. har inte lyssnat så noga, men det lilla som jag hörde lät iaf bra! puss
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
tack wenmec ;)
Aldrig hört om dom andra men va helt ok, Ganska mkt bättre än det jag hört från dig tidigare chasse,
where my smokers at?
tack gärningsman !!! ejjan vad snackar du om ?
låten var bra, ni alla la det fint..orkar iinte skiva nå mkt.. ska gå och sova.. pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
´Tycker låten var bra roligt att höra focka å liran igen ;) jag är inte förvånad att det e björn som ska vara rolig:P hasse la det bra björn la det också bra ;) liran la det också bra PUSS
Nämen tjena
Focka - Kul att höra dig igen, du gör en satans comeback eller vad man ska säga, tycker du lägger det riktigt skönt! Flytet blev jag imponerad av och röstläget är skönt att lyssna på. Känslan passar perfekt till beatet och texten. Reffen är skön också, bra utförd och allmänt skön att lyssna på.Chasse - Tycker din deliviry förstörde hela din vers. Den passade inte till texten. Från början så lät du tråkig/dryg och med tanke på raderna du hade så skulle du ha låtit SJÄLVSÄKER! Blev dock bättre i slutet. "Och du vet att vi får fitta från din mamma" Seriöst... den skulle du inte ha haft med, låter som P13 snack. Förövrigt så tycker jag ditt flow var ovanligt bra, klockrent var det! Du hanterade det på ett bra sätt. Texten var bra också.Liran - Skön deliviry och flow helt klart, gillar hur du hanterar det. Diggar din text på nått sätt. Kort sagt allt lät bra, inte så mkt att klaga på, jag gillar dock inte din röst så mkt. Aja Peace
Den var fet,. bra gjort av alla :)
haha tack fan
Den var najs som fan , den kommer sparas å spelas =) keep it up! :) peyz
tack snälla :D
De lät fan skönt :) Alla tre la de bra, soft i helhet :)
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
tack tack grabbar upp förfan ;)
den var skön ;) .
♪ ▄ █ ▄ █ ▄ █ ♪
tack en gång för att ni diggar ;)
UPPPPPPPPPPPPPPPPPP
jävlart tokig
haha men gere?=) vadå baitat. vem det nu än är så har vi säkert inte hört dom iallafall inte jag=)
ejjan : vafan snackar du om kom inte in i forumet och spela stöddig
ejjan P13, sug kuk fittloob
upp me tråden
tack mannen nån mer som vill säga nått?
jag kan säga nått :D hej :D hahaha, sköön låt
Freddys mamma smeker
haha tack pojken min ;)
snåla inte med kommentarer haha
beatet är ju gudomligt =D reffen är störtskön, verserna är också störtsköna. Denna går på repeat y0!
inte i min smak.
www.djpolar.se
olltre tack som fan mannen !!! DJ - Polar okey tack för att du tog din tid att lyssna iallafall