Elegant - Vänner föralltid (feat Proton & Pose)
Ye, en låt från Elegants Mixtape som släpps inom kort. Håll öron och ögon öppna! Intro: Proton Vers1: Pose Ref: Proton Vers2: Elegant Ref: Proton Vers3: Proton Beat, jag vettefan fråga Elegant. Mixning: Proton.LÅTEN //Pro.
Volym Entertainment
Proton var fetast på låten .. gött o se att du gör nåt Pose låter lite som kewd, liknande dialekt typ.. tror jag iaf hehe Elegant var sådär ..gillade inte texten. luffare/tuffare/tuffaste osv.
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Fan låten hackar som fan efter den legat på den servern, ska fixa en ny länk.!
Volym Entertainment <br>
tack upp
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
"låt från Elegants Mixtape som släpps inom kort." va ? jag trodde du hade släppt den redan, alla låtar finns ju snart här uppe:) haha :] över .. låten i helhet va hel okej . pose va la bra . elegant va nice med , fixa texten lite .. proton va nice, din vers va bättre än reffen, vet inte varför men, nice .
Fedt tjockt grabbar, riktigt skönt! Keep up the good work! Peace
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg
thx alla, mer?
Volym Entertainment <br>
Volym Entertainment <br>
du fick ordning på volymerna man, fett
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg
proton: aldrig hört dig.. men du va chill. flowade på bara bra.. har inge negg att säga. reffen: trodde först ni skulle dra nå sång men detta lät också bra elegant: du la de också tight. inte de bästa som ja hört från dig. men keep it up! skönt låt . pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Schiz0 P17 thx, det skulle vart sång i reffen, men blev inte så, så jag la nåra rader bara... du glömde pose ju?
Volym Entertainment <br>
Proton.. du gört de okej.. okej flow och text.. nice! elegant.. diggas ej nåt... peace
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!
Inte för att vara sån, men han som lägger vers1 är Pose, ingen som kommenterar hans shit... Tack tack alla, kul att det som läggs från mig diggas iaf. haha. Peace / PRO.
Volym Entertainment <br>
first dude, är helt ok! andra nissen är också ok! inget mer enligt mig... elefant lägger det bäst på denna, men inget wöhuuuu om man sajer..
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Volym Entertainment <br>
toppen tack till dig asså kul att du checkade asså upp!
nu får ni skärpa er! upp, kommentera!
beat diggar jag som fan har haft det där fast lite snabbare Pose hade skönt flow fet röst på nått sätt, bra text osv Reffen diggade jag inte så mkt , lät lite skumt Elegant la det fett skön röst grymt flow ah diggar dig mannen Proton la det bra fett enligt mig tung röst , ah pallar inte skriva är lite sliten sen gårdagen men keep it up
chasse dyker upp som döda fiskar
Chasse tack så mkt broshan! fett att du gillar! kom igen whoa! fler!
thx. mer?
Volym Entertainment <br>
upp.
Volym Entertainment <br>
inga fler?
helt okeej asså, skööön !!!
aight cool fler?
sista uppet då
sjukt bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gammal =)
Volym Entertainment <br>
proton, du gör det rätt bra i denna.. big up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.