Hyper vs Asma
Nu har tjockisen från Helsingborg vatt igång igen, eftersom ASMA inte lyckades speciellt bra med dissen mot Kaggen och co. så gav han sig på en annan del av landet, dvs Malmö. Denna bondpojk har tydligen inte förstått alvaret i sin handling och efter att ha dissat Hyper från keffat liv-klicken så fick han tillbaka med råge, här är Hypers svar:http://www.speedyshare.com/579670930.html Och Asma, i framtiden kan du ju dissa någon från din egen del av Sverige, och se om nu "Tar det till gatan". peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hyper va rätt ait fan tror han plockade asma
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
TOTAL SLAKT !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha. ja, klasskillnad helt klart. hyper dödade .. synd att astma kommer göra typ 4 låtar till som vanligt nu
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
/agree
Äre bara min dator som är mongo eller funkar inte länken ?
Light That Shit, Smoke That Shit, Pass That Shit !
Astma tyvärr du har ingen chans där.
yes ahaya
Synd att jag har svårt att förstå skånska, men det är över asmas nivå :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
kul att folk diggar det, personligen har jag inte hört Asmas låt mer än den delen där han dissar hyper men det lät ju inget vidare
jaja tycker det börjar bli lite jobbigt med alla dissar till asma. men Hypers var rätt bra =) PZ
www.myspace.com/friphmusic
Asmas diss kom först Noper,
ok men då är det bara rätt att dissa han aja mitt fel. borde kolla upp merar innan jag snackar ;P men det är mycket att andra dissar honom för han inte är så bra och får mycket spö av kaggen å co. Peace
asma har roligare dissar, vetefan om detta räcker asså! du hade vissa sköna prylar också men aa.. jag säger ingenting om vinst ;) tycker dock låten var rätt tråkig :/
vad menar du med "roligare dissar"? är inte själva poängen att sätta liknelser, punchlines och bra dissar? dessutom rimmar Asma "Soya" med "soy ha!", säger inte mer
Hyper är från Lund, inte Malmö.
beror på hur folk ser det? jag la bara min åsikt. jag föredrar roliga dissar. klart man ska sätta liknelser.. ett + om dom är rolig. det är vad jag tycker, acceptera't
vad är det för skilnad? ;)
Sluta hata på asma vafaaaaaaan
where my smokers at?
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
asma vinner stort!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Asma tar det ^^
Fred Yaaoo / Mr . Zork
Hahaha "ge sig på". Det var en name dropp. Det var väl inget man ska börja gråta över? Du verkar inte veta ett dugg om vad du pratar om.
Klockan är tio över tio.
Asma äter dig levande och spottar ut dig döende på gatan.
Dom som säger att Asma vinner, vet ni ens vad Keffat liv är? :S Hyper skulle kunna göra 1000 dissar till han och dom skulle bara bli bättre än den förra, Asma därimot, gör bara fjoll dissar som ingen tar åt sig..
Tjaffsa på internet är som att vara med i Paralympics, även om du vinner är du fortfarande helt cp
Asma tog dig.
medxnANDREW P17: Berätta vad exakt keffat liv är? hahahahah.. Okok.. Se det som såhär.. Den enda som är respektabel i hela den klicken är prinzen.. Och hyper? snälla nån.. VEM överhuvudtaget hade lyssnat på HYPER om det inte var för att han hängde med keffat?? HELT seriöst.. Svara ÄRLIGT på den frågan och kom sen och säg att hyper är bra =) Over n out
Asma tar hem det utan problem , Keffat liv personligen hatar jag deras musik , hitta nårra feta rhymes men asma Sänker dej , Tkr låten var fett utttråkande lyssna inte hela
S-s-S-sHineybWooooI
nån som kan lägga upp asmas diss då?
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Antagonisten har rätt i att Hyper inte vore något utan Prinzen. Dock så är det så att han får rappa med Prinzen och det är något som jag iaf avundas honom. Hyper är ingen råtight rappare men han tar detta då astma är URUSEL. "Jobbig som siamesiska tvillingar". Jag menar, vad är detta för skämt? Föresten, visste ni att -asma går in i sina vänners gästböcker och ber dom gå in i trådar och "droppa en kommentar". HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Say no more. Astma du vinner inte ens på din egen hemmaplan där Hyper inte ens har nån användare. Känns det inte lite lönlöst?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Snälla gott folk, gör inte detta till Keffat Liv vs nån jävla whoarappare. För erat eget bästa. Hade nån ur Keffat valt att entra detta hade det inte varit en vacker syn. Minns Baffe mot Mr Cool hur det slutade. Fyfan, stackaren lade väl ner rappen efter det.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Fattar verkligen inte hur vissa kan ens FUNDERA över att Asma tar hem detta, det är ju fan patetiskt. S-oteric, haha ja man har ju inte hört nåt från Baffe sen Mr Cool knäckte han på mitten OCH det var inte Hyper som sa att han var med i Keffat Liv? Asma säger ju i sin låt "Hyper i Keffat Liv", så alla Svedala bönder som sitter hemma framför datan och leker tuffa och tror att Asma och Semper Fi ens skulle ha en chans mot Keffat Liv? Sliez_ , jag menar hur fan kan man ens YTTRA sig om att Keffat Liv suger när man själv inte ens platsar i semper fi? göm er.
Edit: Hittade en låt med Sliez som handlade om självmordstankar eller nåt, och jag behöver väl inte ens berätta va jag tyckte om den? ova an out
asma äger alla er bond rappare lägg av acceptera bara säg nån bra låt ni har lagt ja kna säga 5 som han har lagt som e bland dt bästa ja hört P.S JAG E INTE MED I ASMA VÄN LISTA
säg 5.
wtf, för mig lät det iallafall som att asma vann över stockholms gänget.. hade ju lätt skönare diss och allt det där, och diggar asma mer än hyper också.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
ops.. blandade ihop hypers & asmas diss, så, hyper tog ju han lätt.. men , still ;P
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
asma e asdålig på skånska (inte svenska) riktigt skämmig tattare. Hyper vann detta!
FUCK VA SLAKTAD ASMA BLIR!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
hyper e fan sämre än mej man sommnade efter en minut fan 4 minuter av rent helvete!
Cameljointen - håller med. Asma och Semper-fi är ju pinsamma och framställer skånsk rap på fel sätt.lill-davve - precis
Ny länk lambi!
haha va händer ? :S asma knäckte ju hyper =/ hahaha det är bara LamberT som inte våga slänga upp asmas svar :D
Make love not war
Antagonisten : Enda anledningen att folk skriver att Asma vinner är för han dissade kaggen och vice versa, Fakta..
Tjaffsa på internet är som att vara med i Paralympics, även om du vinner är du fortfarande helt cp
Först skrev massa folk att Hyper va lite bättre, och lätt hade chans att vinna "beefen". Tycker det var lite kul att sedan efter att Antagonisten såg tråden kom typ 7-8 inlägg om att Asma vinner.. Känns som om ngn har sagt till alla sina kompisar xD. Kanske har helt fel men såg lite lömskt ut ^^. Själv har jag inte hört Asmas diss.. Tycker inledningen av rappen var riktigt bra. Sen gick det lite ner, men fortfarande lite högre klass än Asmas medel.. Sen blev det bra igen, och la det soft tills låtens slut! In på mp3:n med denna. Första skånska låten in på mp3:n c^^,)
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
de är inte för att asma dissade kaggen som han vinner förfan :S asmas rader var mkt skönare enligt mej .. allt jag har å säga
Nu ska vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg.
fan mer aggro på denna och den hade vare tung som fan . den är lite för seg nu tycker jag
www.myspace.com/danielbylund
Någon som har länk till asmas diss...har inte hört det men skulle tro att han klassar hyper
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu