JokerN - Älskar Dig Här här den senaste.. tycker den vart riktigt mysig :).. har fixat lite bättre ljud dessutom på acapellan..JokerN - Älskar Dig <---- Ladda ner :DBeat: RightherefreebeatclapText/Rap: JokerNMixning: JokerNStudio: Mushrooms studioKom igen o ge kommentarer nu..
helt ok :P men stönar du när du kickar lr?
du ä så jävla hälig att lyssna på :P
tycker du e bra på att skriva, men i denna låten var det svårt att höra va du säger,
Asså du har fått mej att gilla " kärleks låtar " :D
du har fått pulsen att gå högre, mina knän att fall nerfått mina tankar längs en väg som röjer undan allt problem(du o jag har haft), vi kan få till de som från börjanhoppas du minns den dag vi sågs för du ska veta de gör jag(den första kyssen), kommer jag alltid att minnasdu får tiden att ta stopp, du får mina tårar att rinnadu är ängeln i mitt liv, skäms inte för att säga dedina vingar lyser upp vår värld, dom får världen att inseatt de finns små fina änglar, som du alltid kommer vaspeciellt i mina ögonen, du helt jävla underbar(förlåt att jag svär), men måste utrycka mig självdu är de bästa som hänt mig, och de vet du mkt välen gudinna lika fin som du, finns inte många avså de va tur jag hitta dig, flikkan som förgyllde min dag
varje gång (varje gång) jag kollar in i dina ögonkan jag se ( kan jag se) flikkan som lyser upp min dagvet att många känner likadant som jag gör för en flicka man älskar tills den dagen då man dör
Låt mig förklara (förklara) vad jag känner för diglåt mig berätta från mitt hjärta du är den ända för migoch jo ja vet att de e slut, men vi blir snart ett par igenmåste få tid att vara själv o tänka efter hur allt känns den tid vi hade, va nog de bästa som har häntoch själva känslan som slog för dig va de bästa som ja käntdu fick mig att bli den bättre, men jag valde andra vägenoch till de skapades misstag, en grund för svåra lägen som nu återstår i minnet, dom kommer aldrig gå bortför du är den ända för mig, de bästa världen nånsin fåttvi har hållt varann i handen, vi har klivit över landvi har stått ut med varandra, de jag förklarar e santlåt inte mina tankar lura, för du vet vad jag känner nudu är mitt allt i ett, o de kommer aldrig ta slut(känner du samma som jag så kommer de bli vi en dagde kan jag lova, tro på orden, du är allt som jag vill ha)Här är texten :).. tack allihopa :). de ni och era kommentarer som får mig att må bra :D