Dumhet - Det efterlängtade svaret (basilusken diss)
Tänkte recca den här imorgon, men kunde inte sova ändå. återigen är det inget jätteseriöst, men well, det räcker för att tysta "basilusken" Ni som inte hängt med:Basilusken frågade om battle i min Gästbok. Jag recca diss, sa att om han var bra nog svarar jag.Han sög, men vägrade acceptera att jag inte ville svara sopan Han tjatade i 2 dagar ... Till slut gav jag upp, skrev & spelade in detta nu ikväll.Dumhet - Det efterlängtade Svaret högerklicka, spara mål som.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
haha skön:D
tycker att du tog han;)
Keep it up, peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
texten är inte så bra , hinta inge coola rim . flowet e fett och kaliten ska se hur rond 2 blir
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Producent
2007-04-17 08:39
Dumhet som jag sa i första tråden (Rond1) du tar honom, förstår varför du lägger tid på idioten? Skit i om han tjötar, han är sämst i vilket fall
Lil_H..
Checkar denna sen bwoi.. Peace//Lillebror
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Skönt;)
http://www.myspace.com/KriTaaaN
tackar foolks! jag vet att jag tog han redan i första ronden.. men han låg på och tjatade så otroligt..
Att du gör en till låt tycker jag är ett tecken på att du är så jävla osäker på om du "tog" han. Orka ens avgöra vem som vinner när båda är lika dåliga. Det är jobbigt att lyssna för man måste verkligen anstränga sig för att höra nåt rim. Det är " din flickvän, subba, din fitta, " text rakt igenom.. Extraknäck som dvärg? har aldrig träffat någon med det yrket heller.. Kalla nu inte detta kompispropps. För jag tycker att ni båda är rätt kassa faktiskt. Kan möjligen säga att du tog honom, bara det får er att ta upp plats på detta forum.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna är fetare faktist bättre än den andra, nice mayn,
dina rader är inte fullständiga, tycker att det låter lite konstigt och försök rimma mera.. men du tar han, och vill inte höra något mer av han..
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Rimmen håller inte, raderna behövs fyllas ut, flowet var inget specielt. Tyckte dock rösten var helt okej.
- OKAAAAJ
har inte lyssnat på låten dock ,, men som du skrev i denna förra tråd , så tycker du att det är fjantigt med beefs eller vad du sa , men ändå gör du ännu en låt ... alltså jag fattar inte .
kass text, fasst flowet var skönt
http://www.youtube.com/meeyeer/
kass text flowet är förväntat på ett sånt beat .. haha
hahahhahahaha fyfan va jkass! svaret kommer om ett tag .. förhoppningsvis i morgon:D
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
ok! jag ska försöka få einspelning i studio! sen så kommer svaret! om jag ej får tag i studio kommer svaret i morgon ellr i övermorgon!
Dumhet tar hem det, ganska enkelt enligt mig, gillar låten som fan, naajs!
är lite inne på det lunnne sa .. lite småtjat kan väl inte vara SÅ pass jobbigt att man helt enkelt e tvungen att recca ? blocka killen eller vad som helst om du inte står ut med honom.. diggade inte introgrejen, tooo much smöör man. hehe. men när de hårdare beatsen slås på känner man det.. Texten är inte den bästa, men du har ett bra flyt ja diggar aja, nice
haha, herregud va dåligt..............................................................................................................
haha tack alla.. som sagt, jag sa att jag inte skulle svara. men han bombade med gästboks inlägg, uppade gamla trådar, sa att jag sög och skit. så jag gav med mig, denna är lite av en session, gjord snabbt den med. men la ner lite mer tid på den iallafall. och jag vet att det är låg klass på battlen, och att den är töntig. och att den bara är onödig. jag ville inte ens svara pga. det. men han fick sitt svar sen skulle han "lämna mig ifred" vilket som, han suger.
hahaha jises , jag kan inte påstå att jag rappar bra eller bättre men det här är verkligen inte bra ingen högklass beef direkt ni borde lägga ner skiten , lite uttjatat att dizza någon för hans flickvän? :P
du har så jävla skönt ljuuuuud, jag bara flyter med. men du vann du måste träna på raderna ändå. för du måste träna på RIMMEN, men du åt han som en kusa:D:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Du döda han man, hahaha:) varför ens svara? aja ! :) riktigt tungt detta:D ONE !
myspace.com/herrolsson026
denna va mkt bättre än första (: NICE DUMHET!;D
Orka ente ens kommentera typ! Alla hör ju själva.. dumhet lägger det tungt.. och baski är fuckad hårt! såååå om du ser det här äckliga baskilusk så lägg ner beefen för du är fuckad hårt! P E Y S
Lillen har sagt sitt.
tackar alla, han är bara pinsam som ska lägga ner 2 dagar. när jag la ner knappt 1 timme. aja uppideliupp.
Fett najs mannen:D Diggar denna mer än den föra haha:P Upp för dej main Peace/Lillebror
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
haha tackar uppideliupp
haha den här var sämre snart kommer ett efter läntat bra svar från basilusken så blir du krossad igen.
www.myspace.com/friphmusic
tycker nt om detta
Alltså kan någon för fan banna Eyelock? Blir fett irriterad på att se i varje inlägg han skriver "Horunge".. ta för fan och skärp dig killen.. är du cool när du skriver så där? NEJ du idiotförklarar fan bara dig själv.
eller hur, han leker gangsta med sina "horjävel,fitta"-ord.
Eyelock jag tror du vet vad jag syftar på ändå. kolla tillbaka i trådarna och kolla hur du skriver så kommer du förstå.. Ta och klipp dig!
poff
haha vi får se vem som vinner mannen! haha va keff du är
moget inlägg
den funkade :) men nått ja inte diggar :S rimmen är inget vidare och flowet kan du förbättra ;)
asså jag har hört många dissar men den här är nog fanomig den sämsta, Dumhet du ä fett keff, poff så kommer det låta med dina tankar om att du (tror ) du kan vinna denna beaf efter basiluskens svar.
du knäcker han men ingen super diss direkt ... Upp!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
HAHA VA ALLA ÄR TRÅKIGA! JAG VINNER!:(
"sure"
Såklart Noper har Basilusken på Friends list haha kompis propps.se?
B
haha elajt, som fan ^^
kund ej spela in i dag heller! men de kommer din fjant!
StroiN: bra fråga. sa samma sak till basilusken, ville inte fortsätta ens. men han tjatar fram ett svar på denna onödiga "beef" men efter hans "svar", som kommer om sådär 2 dagar (haha) så får han inget nytt.
men de kommer fjant!
riktigt härligt flow :) men VART FAN E RIMMEN :O :S skitdålig text.
haha Dumhet erkän att efter första dissen började du med en till;P eller föresten ditt svara skulle jag kunna tängka mig att du har gjort på en sisodär 5 sec annars är det illa!