Basilusken - Rampljuset (Svar till Dumhet)
Här har du svaret! det enda är átt du har mkt bättre kvalite !! RÖSTA NU FOLKET http://www.speedyshare.com/323981959.html Dumhet skriv inga dumheter nu! då blir allt dumt
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
du ligger off på sjukt många ställen hahaha. inga punches alls i hela låten. men ja visst, svaret kommer snart sopa.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
haha dumhets var bättre
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
jo den här var också soft :D ser du eyelock ;) han var bra :) ni är typ lika bra så helt onödigt att dissa varandra egentligen xD men men ni utvecklas av det iaf :D Peyz
nice :)
Jag är för jävla bra!
tackar ni som gillar! haha dumhet,, dar en fet diss u då
Haha jag tycker verkligen inte du ska säga att dumhet har ful dialekt, Vet du hur man som svensk skrattar åt din dialekt när man hör dig i början när du säger att han har ful dialekt? Hur som helst så tycker jag du ligger lite bättre på flowet, Du har sjukt dålig kvalité och grymt jobbig röst! texten var, kanske inte lika mkt riktat mot honom som hans var mot dig, men annars så!
Signatur?
den va ju feting riktad mot han! haha ..
vem fan klagade på dumhets mixning? var det inte eyelock? vad är detta för mixning? riktigt jävla keff. 00:16-00:37 är det som jag tycker är bäst i låten, tycker du flyter fint fast flowmissar finns. skulle va kul att höra dig med en riktig mic skulle nog diggas aningen mera.. men så länge du har den där jävla kvallan så borde du inte lägga upp någon mer låt.. hoppas ni får ut något av det här, och sen kan du börja tänka på ett nytt namn? :) nåja goodluck
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Dumhet la de bättre mannen. Sorry enligt mej tog han detta Peace//Lillebror
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Den var rätt skön, okej flow, en del kul liknelser och mycket bättre punches är diggedydumhet.. peace
Det var ju baskilsfdkjlsf som började mot dumhet, då måste han väll vete nött eller ?
Signatur?
noo jag bara fråga han lixom!
eyelock som svar till dig säger jag att dumhets var fan 100 ggr så bättre mixad.. fucktiskt
jaja mixxning hit o dit! vem va bäst!????????
up!
Detta var kasst dumhet var fan bättre... inge punch sen lite off sen så diggar jag dumhets dumma dialekt
om jag ska vara ärlig, så är dumhet bättre. och du snacka om viplers? aa, jag tror du digga äckligt mycket när du lyssna på hans låt.. så. sry mannen, dumhet tog detta faktiskt. pz!
Howzit mowzit and i like the whoashit!
haha jag är bättre! skulle jag bara spela in i studio så! mmm dåru
tål du inte kritik?! lr, varför är inläggen borta här för? tala om det för mig, är du snäll. eller äre ingen som droppat nåt kankse?! :)
du plocka han , tycker du låter rätt lik subban ;D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
äh, inte värt med ett svar ens, alla tycks tycka jag tog hem det anyway.
Lvs, tycker du att Basilusken plocka dumhet? lr what? :O lr äre jag som missförstår det du skrev?
Ja , Jag tyckte om Basilusken ..
aiiit...
Bra delivery, bra rim, du fick ihop fina rad med bra rim, massa smygpunches. Kanske inte så bra flow, och den var inte så värst bra mixad. Tänk på det tills nästa gång.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Walliin tkr inte du att dumhet suger han dissade söderhamn/söderalas stolt het :O stanislav , lite halft
tycker det e en boll som e luften här , vet ifan vem som e bäst , men kommer det nån mer låt får vi se vart bol jävlen hamnar :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vill gjärna höra rond2 , för jag tkr du plocka detta
det blir inget mer, alla säger att jag vann. (utom LVS) vill inte slösa 30minuter till på snubben.. haha
Dumhet , Alla har olika stilar :) . men jag digga snubben ärligt, inget menat mot dig . Jag kör inge kompis propps till ngn :) . Men fan . rond 2 :D
haha du vågar inte rond två! du vann inte alls! vem fan har sakt de?? hora
up!
tycker det är lite för hög acapella (det kanske bara är jag å min hörsel hihi) annars var de tugnt tycker jag ! keep it going :D pejjz !
tackar:D
Ärligt talat så tycker jag att dumhet var mkt bättre än dig basilusken
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
haha så golvade han asså ;D UPP !
jag tkr de borde vara en rond 2, tkr inte alls de är en klar vinst från något håll:S
yo Basilusken det var tungt svar till dumhet du tar hem detta gillade din låt peace man
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
basilusken du blev stekt av dumhet
säger som lvs och vess, rond 2 skulle vara nice :) och lägg ner mer tid på din låt nu dumhet så det blir en snygg avslutning! :)
men horan vill eju rond 2 ? han säger han har vunnit
Detta är bättre finns nån flowmiss här o där men detta är mkt bättre ett plus för dialekten ;D dumhet P18 (hoppas inte du är 18 btw haha)det blir inget mer, alla säger att jag vann. (utom LVS) vill inte slösa 30minuter till på snubben.. haha 30 min !!! din diss va ju knappt 1 min dåre du vann ingenting
exakt! rond 2 tack:D tack sircuz mäyns o alla som gillar
DET BLIR INGEN ANDRA ROND. jag kommer inte lägga ner tid på sopan. släng dissar mot mig du, du får inget svar.
haha kassaas!
Dumhet tog hem de lätt ...
duhet vann inte ! det är ej klart cepe
haha dumhet äger dig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
basilusken: bra låt men dumhet har övertaget!