Lillebror - Spiting it out (Answer to 3Feet on engelish)
Shoo la bara nåt snabbt till han. Vet att utalet e VÄRDELÖST men som sagt jag tränar:)LÄNK!!!!!!!!!!!!!! Peace//Lillebror
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Som sagt , uttalet är väl inte riktigt 100 , men det vet du ju .. Släng upp texten också .. Men helt okej , moord . päyz
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
Texten!!!
Eyy main don get caky dont get mean Lillebror in tha house just like you see You talking about my ex girlfriend Main it´s have to stop its have to end
I get a call yester day ges from ho I get a call from a fucking hoe ooo Its was 3feet ho was caling me He sound like a fucking be
bzzz Main do you go on crack Lissen to my track and find a new way out thx You don want me to get youre namne in my mouth Aiight I´m gonna spiting it out
I have nerver ask to be youre friend Ho want´s? no one main
You will gonna suck my dick al night long You will gonna suck my dick before Im finish whit tihs song
soo close:/
sköön låt..
kasst uttal men det har diskuterats tidigare
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
Tacl Zycore:D
LilleBror mannen, tycker du lägger de helt aiiight brush. knäcker killen killen,
tack alla:D Som sagt d e diskuterat^^
Chaky: Haha aiight tack för att du lssnade iaf xD Pözz
Haha lugnt:D
jesus.. träna på din lyrik. och engelskan e hemskt sorry. mycket övning krävs här grabbenbless
lillebror - du vet redan va jag kommer säga vah? håll dig till svenska, man hör iaf vad du säger där, hade inte fattat ett piss om du inte hade slängt upp texten =) men tror nog min vän Threefeet tycker att de är värt att svara på...å de är väl bra betyg? peeeays aaaut!
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
grammatiken och stavningen är heller inte så bra.. men fortsätt å träna så blir de nog bra. låter ganska soft just nu faktiskt. pejjz ! ;)
öva på utal.. de va bra annars helt ok flow.. men som sakt öva:) Du tog dom säkert ändå aiit
-- ~SlCrew~
Mohahah tack för alla kommenterarer;) Astmatic: Aa d e ju ett G iaf^^ Haha.. Upp nu Whoa:D Å jag VET jag ska träna utalen:D Förstod d efter första som skrev^^
Upp Whoa:D
Seriöst du suger, håll dig till svenskans som astmatic sa, du är säkert bättre där!
Nejrå du lägger det tungt ;)
mackixz: Haha tackar mannen..Upp nu Whoa
Upp:P
rösten va väl lite konstig, men det blev bra ändå:):)
Svensk HipHop:)<3
Cazzie: Hehe yeah;) tackar:D
kollar den här när jag kommer hem =)
Konse''
ChrilleF: Yeah main gö så^^ Upp nu Whoa:D
Nemen vafan upp nu Whoa:D
Svårt att uppa en låt ingen kommer att tanka ?
Äckel.
3feet: Kolla hur många kommenterarer jag har till skillnad mot din xD
rätt skön den här =)träna merpå engelskan så kommer de bli nog bli riktigt bra
Konse''
3feets diss var mkt bättre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fast du hade skön stavning på engelska:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Crille: Tackar man Mangan: Aiight. Haha aaföfan xD
Upp^^
Hihi^^
Lillebror - "3feet: Kolla hur många kommenterarer jag har till skillnad mot din xD " konstigt när du har lämnat 16 inlägg i din egen tråd =) haha du är ett skämt mannen... hur kan du ens skriva nått sånt? å btw har du fått många BRA kommentarer? haha kan inte vara kul att lägga upp en låt på engelska när 50 % säger att ditt uttal suger å att du borde hålla dig till svenska...de resterade 50 % är kompispropps...ledsen att säga de...men de är väl så det är?
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
avanserar på engelska:P gilla inte beatwet de k.nu a mitt huve höhöh annar okey:P bajtning av flow av eminem i reffen hhöhö mend de e soft:P
Kalliistudios© 2:avåningen
ledsen men den va inte bra, engelskan va frukansvärt dålig menar mest vilka ord du valde och hur du la ihop allt va inte speciellt advancerat men lycka till
lost in skåne
Engelskan är inte bra, och då pratar jag inte bara om uttalet.. Ditt flyter inte på så värst bra heller för den delen.. Vill inte vara allt för negativ men låten va inge vidare...Men men fortsätt med din grej, keep up :D
ne fan inget jag gilla, inget bra utal, låter konstigt. sorry.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Ojsan hoppsan glömt å tackat hehe;9 Tack alla ;) Haha.. Fast denna e BRA gammal nu haha;)