Dumhet - Basilusken diss (Usch)
Snubben frågade om battle. var allmänt kaxig, sen drog han ut. så skitsamma tänkte jag & reccade en diss till han ändå. snubben är död efter denna. gjord snabbt, visst. men han är död efter denna ändå. aja.Här har ni låten.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Har ingen aning hur basilusken låter, han kan vara kung, ingen aning... men det är skönt, ÄLskar intror ^^
Signatur?
Detta va skönt mannen,han kna då inte slå detta iaf.. Peace//Lillebror
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Moderator
2007-04-15 09:44
hah, skön som fan dumhet:) dock inte hört basilusken^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta va fett, Lite för kort men annars finns de nog inget å klaga på direkt! Sooft diss, vill hora den keffa basilusken x] Peys out bro
Lillen har sagt sitt.
kul att folk diggar! jag la ner ungefär 30 minuter på denna allt som allt. men det räcker för att killen ska bli ställd.
hmm vet nt diggar nt specieelt myk , men vi får väl se om svaret kommer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar! CStudio, okej basiluskens kompis!
Howzit mowzit and i like the whoashit!
tack tack, till er som tycker den är kort.. det är för jag gjorde skiten på 30minuter allt som allt. och mer än såhär behövs inte för att få tyst på han.
HAHAHA fetaste dissen du är sämmre än stanislav då måste han ta åt sig asså
HAha , Soft ;D upp! PZ
<3 S.ärlemar -
det var aight, flytet höll men rösten lät överansträngd när du skrek. men det var aight
kul att folk diggar! eyelock: hej basiluskens kompis
hahaha shit! bAttla asså:P aight man! svaret kommer i dag eller i morgon!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Basilusken, lägg inte tiden på det. du är redan körd mr: "hej, ska vi battla?" men lägg en låt du, är den värd att svara på svarar jag. är den keff, blir det inget svar. as simple as that!
du låten som en bög mannen!
riktigt skön låt dumhet :D , Jag lovar att du knäcker basilusken:D
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
haha fett skön mannen :D ey basilusken ska du svara eller?:P
är de bara jag som inte hör mer än typ 2 rim? :S
5 fingrar, 4 chanser
attityden var väl ok.. men nån flowmiss å för låg accapella å utalade orden lite cp ibland.. hade du hållit på med den längre skulle den säkert bli bra men texten? sure.. kanske vara bra men jag tkr om rim :S
5 fingrar, 4 chanser
som sagt, jag la inte ner än knappt 30min allt som allt. vet att det ändå kommer vara fetare än hans "svar" som han hållt på med i 2 dagar nu. peace
Man hörde rimmen mycket bättre nu dumhet , de lät riktigt soft ! TUmmen upp (Y) , inte hört den andra men , Peyz !
soundcloud.com/jerrones
hallå! mitt svar e klart! kolla nu då!
VA FAN? vem fan säger att det är för lågaccapella? tycker nästan att den är för hög,, tycker att du kommer in bra som fan på beatet (dom 2 första raderna) attityden har du men var fasen är alla rim? :(
remember my name<br>you'll be screaming it later!
rösyta min då era nötter ! skit i han lixom:P hahhaa
nämde du mej? varför nämner dum mitt namn? ska jag ta de som en diss eller som att du hissade mej?
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
haha dissa han
kolla in svaret då as!
det var rätt coolt. bästa jag har hört ifrån dig
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha tackar folk, vilket som detta blev enda droppet mot sopan. verkar som jag vann (:
jo du tog han, men skulle vilja veta varför du nämnde mej i låten för:P
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
KusKeN; tack man, tar det i gb. 1sekund!
shiet tung tung den här fan
Tackar! (: Texten: Basilusken för det första, fan är det för namn?/ du är som kusken, eller vänta, du är sämre än stanislav/ du är en jävla sopa med en brud till hora/ du vet emily? -jag drog över henne på på toan/ och ditt crew Rosenbladsdagboken/ är ett gäng soper som inte blivit torr bakom öronen/ du glider in i min gästbok och frågar om battle/ -shit man, är du efterbliven eller bara dum i huve?/ checka när jag lackar och du får din fejja insparkad/ snackar om att battla när du inte ens kan rappa/ du är fett pinsam typ som din tjocka till morsa/ yeees, jag drog en mamma-rad och jag har fler/ börja backa bak din jävla sopa jag vet inget om dig/ men du verkar töntig och en äkta wannabe gangster/ som snackar folk om att battla med ett jävla GB-inlägg..
haha rosenbladsdagboken?? ok ! trode de hetter rosenbladsboken annars:S jävla dyslexi barn
oj! jag kan ju inte ändrat till dagboken på flit, för att få det låta bögigare än det redan är? nehej då
förresten.. "trode de hetter" -snacka inte om dyslexi gubben.
eyy ! iställeföratt tjaffsa här mannen så svara din tönt"!
haha shit dumhet du kan inte ta honom, din diss sög och allt sopa?aja men du du var bättre i andra låtar om som du säger du la bara ner 30 min då fattar man som att du inte tyckte den var bra men varför la du upp den om du inte satsa då? men men.
www.myspace.com/friphmusic
yepp! eller hur de ska va en rond 2 NOPER! yeaes
det blir ingen rond 2. jag knäckte dig med min låt jag kickade på 30minuter. tänkte "är han fet, så gör jag en seriös, fet låt tillbaka" vad fick jag? jo.. din låt. haha. aja, puss
men dom vill höra en rond 2 ?
Basilusken, alla har sagt att jag vann. jag är inte sugen att kicka en till låt, på så låg nivå, som denne "battle" var. lägger hellre ner tid på nån duktig istället.
men vi gör en rond 2 ! sen ser vi skillnaden? ok:P ingen kompis hype som du har fått då heller??
haha, fan va jag stör mig på när folk uttalar Battla, som "battla" med svensk betoning på A:et, och inte bäääättla, heheh.. aja. inte så lång och jag såg att bara lagt ner 30 min på dehär så.. det dög väl, du vinner säkert över den där Basilusksnubben!