Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
vers1, jerrones: Jag tycker att du låter för anstängd när du rappar, slappna av lite förfan. vers2, Toni-angelo: Du var bättre gillar din vers (: fortsätt så.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
rätt skönt :P , fast för mkt hugga huve å sånt ^^
töng låt, beatet är skönt och rappen sitter bra. ser fram emot mer från eran sida, bra jobbat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft som fan detta! lite 026 peps ;) "Väntar nu på fullmåne för att bli schakalen" UPP UPP UPP!!
Tjaffsa på internet är som att vara med i Paralympics, även om du vinner är du fortfarande helt cp
fett soft grabbar !:D peyz !
myspace.com/herrolsson026
Tack allihopa fortsätt droppa kritik ;) och tack lunne, du har gjort låt med broddan o cb va ? Uppp Whoaa !!
_BaVeR_ : Du ser väl va låten heter ? .. Tack för kommentarerna :)
soundcloud.com/jerrones
låter krystat och som om första snubben kollat på för mycket skräckfilmer!
www.samyprod.com
hahahaha . va fan , de är ju Mördare aja .. :P .. haha
soundcloud.com/jerrones
kollat på för mycke skräckfilmer ? Låten heter vi är mördare , vi håller oss bara till ämnet ;) koomm upp med vettigare kritik ;)
okej jerra , jag har hört mycket fetare av dig . helt okej här . andra snubbe första gången jag hör dig .. men funkar väl hört fetare med er, Dömda behöver cb i låtarna :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Han andra kickar fett ! diggar din röst som fan... nice flow också, kanske lite överdriven text men ändån... första gången jag hör er faktiskt, men ni lät ganska bra ändå! ;) forsätt såhär! pejjz
Lvs , jag är ny i Dömda och som du ser där uppe står det att detta är en av mina första låtar men tack endå ... tack Izzie men vad menar du med överdriven text ? Upp Whoaa :D
ah ..ni vet vad jag tycker :) diggades :) men vi måste göra lite fler låtar nu grabbar:D .. upp upp whoa.. -Det är, DÖÖÖMDAAAA Clicken, Som GÖR, DE SÅ bra...:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fettt Grabbar Bra flow och allt Pzz !
asså typ att ni ska skära av huvuden och så .. :p
första killen va soft , tonii du va fet broe :)
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Hhaha tack allihopa :D Och janky? , vadå nejfaan ? förklara hur du menar ? och Kid om din kritik bryr vi oss inte om ftr som du lever säkert upp till ditt namn ;) UPPP!!
haha , skiter i ;D den dan hade toni o jag gjort 3 låtar så ganska trötta men men , kmr mer från dömda så ;) .. Peyz
soundcloud.com/jerrones
Jerra låter ansträngd å de är fett de är hans stil så deal whit it! den här va fan bögigt tung asså!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Tung låt! Bästa jag hört av Toni-Angelo hitils. Inte det bästa Jerra gjort men det här är inte dåligt heller:) Riktigt fett grabbar keep it up!
haha kid ? Vadå : men din text nee du får förbättra flowet ?? menar du txten ? elr ? flowet elr allt ? Fast Flowet är jag ganska säker på så tänk dej för KID ;O
Och Tack Alla andra Uppskattar att ni Diggar vårt Shiiieett ;) UPPP !!
Upp då whooa !!
rapmässigt=okej... men innehållet, larvigt som fan i mina öron
tack , recca skiten på c:a 30 min vi behövde låtentill ett uppträdande så bara trog en tpoic o skrev till de ;) Upp!!
Det lät okej, gillade inte första snubben.. den andra var bättre tyckte jag. Inger jag kommer pumpa mer gånger men det var okej! peace
HANINGE