selin & judas - källarskryt
låt som jag & judas slänger upp...a, ni ser självahej jag är en länkPEACE
haha ok (Y) klart man inte ska fatta vad vi säger! .............upp folk!! :D
tack brodin!
Låten, om man nu kan kalla det för en låt? väldigt kort, en låt består inte bara av två texter.. komigen grabbar, ni kan bättre än det här! Beatet är helt okey, inte värsta bästa beatet men det funkar väll.Rimmen är väll inte direkt extraordinära, men inte heller skitdåliga, de funkar helt enkelt.. ett tips - sätt er och skriv, utan att koncentrera er på något.. skriv bara, även om ni aldrig kommer använda det ni skriver så är det bra att skriva. efter några timmar när ni suttit och skrivit så kommer ni lära er att utveckla era rim bättre och ni kommer garanterat märka skillnad.Selin, du måste verkligen öva på ditt flow. det är det enda som kommer kunna göra dig bättre, öva, öva & ÖVA! försök utveckla dina rim, hitta din egen stil. för just nu.. nej, det låter inte bra. Jag vet inte vad du gör för fel, om det är det att du bara skriver en text rakt av och inte skriver den efter beatet så den anpassar sig och flyter på skönt eller om det är din röst eller.. aja, vad det än är du gör, så funkar det inte. hoppas du märker det själv också. men ge inte upp, ingen är klockren från början! Judas, du flyter på skönt och anpassar dig bra efter beatet.. du har skön röst och det låter cleant. jag vill gärna höra dig i lite snabbare rapp, du skulle lätt klara det! keeeeeep fighting guys, it's gonna be a long & hard struggle, but you can do it! peeeeyZ guys och tack för mig!/emilie
gaysauce heter beatmakern
det e bara beat tankatav gaysås liksom? :)