Låten känns en aning dov(kvalitén?), vet inte om det är mina lurar men tror inte det. Jag lyssnar på orginalet nu, hela den låten är betydligt högre inspelat, framförallt beatet. Synd på ett sånt bra beat. Aja hur som helst så saknar jag trycket i låten, även om det var fart och hyffsat tryck i reffen. Mixandet kunde varit mkt bättre. Texten är ju onekligen småkul, vid flera tillfällen började jag småle. Ni grabbar kan ju rappa och rimma fett, ni gjorde detta medelmåtta för att vara ni i denna. Inte skamligt och inte överfett heller, ni kan ju fan men finns inte så mycket att tillägga. Tror omen hade fetare flow i låten än idiot, vilket gör mig lite förvånad, jag vet ju att du martin kan bättre. Utnyttja det! Förövrigt så kunde ett mer varierat flow varit kul. Men jaja detta var inget märkvärdigt men den var väll inte så seriös heller. Antar att det inte ligger ett fullständigt genomarbetet arbete bakom den, så det är inte hela världen. Så jaja ni kan bättre!
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination