Helt sanslöst att ingen kommenterat ännu, därför krävs det en upp!
Förklaringen till den korta tråden beror på att bussar inte går när Stifflock vill utan när dom själva vill...
Men det är som vanligt Parodumdum, Superbortsittliv, Robert Lambada och Menige Weezey som reppar Stifflock...Men det visste ni redan!
Checka låten för bättre än såhär blir inte!
okej den sög faktiskt... haha! men "Scccccccccccchnuuuuu" va ändå nice..
Västkust Rockerz
HAHAHA det roligaste e ju att allt (förutom det med att koppla poppare) hände ju igår! fulla jävla svin! ajuste fan vart tog ni vägen sen? stanna ni kvar på flame eller?
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
Möbel jag är inte säker på vad som hände igår men jag tror dom flesta drog. jag drog till macs och drog en burgare iaf. tror love va med mig då
faty fat faty
Har man väl hamnat på Flame är det svårt att ta sig därifrån, det är lite som droger typ
haha va.. jag va la inte på macs.. men jag va på svartklubb i sandarna till klockan 5 dock.. nu har jag feber
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
haha ni är sjukast! aldrig hört något värre och bättre!
yes ahaya
Håller på att ladda ner shittet! Sitter som på nålar!
"Massa 3.5:or, massa snea tänder, stifflock har sin fanbase på cepe hemmen" hahaha underbart. "Jag gick på resturang och köpte en lever, trodde det funka bäst har supit sönder min egen" Haha Alltid lika underhållande!
Alltid lika dåligt med kommentar, hajpa skiten!
haha jag älskar er, mer kommentarer åt stifflock!! nämen första snubben höll inte klassen, han var cool. parodi och superlativ beställde bläckfisk och lever, nuff said. Menige har blivit mycket bättre.
Lookin at you through the glass..
glömde säga att superlativ och parodi var bra, haha.
Lookin at you through the glass..
denna låten va ortoligt skön:) beatet gjorde den de! rappen va inte så bra men era röster va sköna, känner igen dom, sista killen låter lite som en ifrån Förstörda för livet:P
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
hahah menige e är nya sjuka pojken
Haha det är såna här kommentarer jag gillar att höra, när folk tycker Stifflock är det bästa som finns haha...Så länge det finns folk som gillar kan jag ta att jag låter som nån från FFL, det kanske det till och med han från FFL som är med i Stifflock, eller tvärtom? Vad vet jag haha
Tack Priljans och Otis, kolla in mer grejer på våran myspace vettja!
Love vadå svartklubb? vilka va det som va där då? eller va det kimia som ringde och ville ha folköl och sen så va du tvungen att gå och dansa discotek med henne?=)
faty fat faty
mystiken tätnar
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
fan vilken nice låt, bra jobbat grabbar. Överlägset bäst var robo, fyfan vilken flyt och textinnehåll. LÅter verkligen naturligt när den killen kör. Robo, har du mer låtar på gång?, vill verkligen höra. Puss!
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
denna gången kommer jag faktiskt inte tjafsa. vet att jag inte är bra. kommer aldrig påstå det. detta är stifflock. vi skiter i vilket, om det är bra eller skit.
faty fat faty
paraden P19 vilket underligt sätt du tar den positiva kritiken på.
Stifflock håller det nere! Fyfan vad härligt detta är. Bara så ni vet så ska jag göra ett sånt "Stifflock"-plakat och fota mig med det, sen har ni inget annat val än att lägga upp bilden på er myspace.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
"Jag gick på resturang och köpte en lever, trodde det funka bäst har supit sönder min egen" hahahaha jag säger bara persson! typ hesmkt
Västkust Rockerz
vad får folk "bäst" ifrån? jag gick på resturang och beställde en lever trodde det funka för jag supit sönder min egen rätt ska rätt get off that crack
Yeah stiifilocklocki håller det nere!! Superlativet var riktigt soft, ni andra galningar funkar alltid!, nu måste stifflock gästas av mig sen är det komplet
2 PJÄSER
aaaa vi löser det !
Asså inte för att vara taski, men göteborgska är den fulaste dialekten man kan rappa med :P
Medicc&Patten
Kommentera dessa underhållande tokstållar nU! Jag vet att ni älskar det!
haha bläckfiskraden är grym.
medic din förbannade bonne nu tar du de jävligt passivt
stört.. får bara hem 0:14 när jag försöker ladda ner från MySpace
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
använd direktlänken då !
.............eller tanka inte alls
HAHAA nu har whipper varit här igen o skrivit något sjukt kul i tråden !! Det är så in i helvetes roligt att du tar dig tid att kolla exakt allt som skrivs i våra trådar . Varför liksom? Har du verkligen INGET Bättre för dig ?
MickMästarn P18 klart jag tar mig tid när min vän emil gör reklam för låten/tråden i min gästbok.
Du är fan dummare än jag trodde om du lyssnar på emil !
ni e sjuka.
Volym Entertainment <br>
Tack till alla som tycker det är roligt det vi gör, ännu mera tack till dom som tror vi är "bäst", men mest tack av alla till Whipper P20 som uppar tråden så jag slipper göra det..
Jag vet att du gillar annars hade du inte orkat bry dig så mycket inte sant?
Björn, jag väntar med iver efter att få se ditt stifflock-plakat, köp en t-shirt också när du är i farten! haha
Joel, du får en tee om du bokar Stifflock till ditt årliga Majorna-jam ;)
övergrönt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul text men flow var slow och beat var som taget från orgs gamla.
instrumentalen är en gammal Biggielåten vil jag minnas...men jag förstår vad du menar med org 12 gamla grejer...
Beatet är det jocke som laddat ner o jag som lagt in i cool edit mer än så behöver ingen veta