I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-03-29 02:09

Durlind snipp

Tjena, det var ett tag sen jag slängde upp nått många har påpekat det.. men till er har jag faktiskt en dålig nyhet de e så här att det här jag slänger upp nu skulle egentligen va en hel låt men vart bara snipp/session..

Det var så att jag recca detta i helgen, och då funka allt bra vart nöjjd me mixning o allt, men sen idag när jag reccade vers 2 så vet jag inte vad som hände programet strejka totalt och allt ljud vart helt cp och hur många ggn jag en starta om det eller datan var det likadan, så jag fick lov o kassta allt nytt reccat och allt som förbättras på denna vers som ni kan tanka nu.

Känner ingen lust att recca om allt nu och mixa om det igen vilket tog några timmar =/ Så jag kasstar upp denna vers för kritik och sen får jag se ifall även en reff och vers 2 kommer på som planerat men de sker senare i så fall :) Kan även hända att de blir en låt av de men på annat beat osv, men kasstar i alla fall nu upp versen som ett snipp så kan ni ju även tycka till om jag ska recca om låten, kommer inte kunna använda den här versen då heller tror ja så i så fall blir den helt omreccad. Eller ifall ni kanske tycker jag ska recca om den men på ett annat beat. Eller kanske inte alls?

Oj, ser att de blivit mycket text nu, men hur som helst tyck gärna till om hur jag ska göra och kom med konstruktiv kritik.

Rapp, lyrik, mix och allt sånt står jag för.
Beatet hitta jag på datan.

KLICKA HÄR

KLICKA HÄR

KLICKA HÄR

Fred & Kärlek!
/D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.