Homes - Dig [Wikke & Bruno]
Yeea, Rainmaker och J-A som proddat beatet, helt undebart.Länkyao Hate it or love it. Vers 1: Wikke Refr: Wikke Vers 2: Bruno Mixxning: Brunoboy. se till o droppa kommentarer nu babes.PEACE!
Vill bara säga att mitt ljud är knas, och wikkes ljud är knas för den delen med.:S men det är bara lite eco och brus. märks nästan inte (A)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
förjävligt snålt med kommentarer. fast det är ju bara 5 nerladdningar men !:P haha, får hoppas bättre imorgon !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Kom igen nu whoa, nu är det snålt!
ljudet och reffen samt flowet på vissa delar var verkligen inte bra. däremot var bruno rätt ok, wikke, nja.. jobba på båda två
Lookin at you through the glass..
okej. men ljudet vart kefft jag vet. mitt ljudkort har tydligen kukat. men jag ska fixa det och göra en bättre låt :)
Right, I know jag hör mina flowmissar, men jag gjorde mest detta för att se hur mitt ljud ser ut ;D Men tack för kritik Priljans! Peace
Vikkes ljud + rapp gillar ja inte så mycket Bruno, jofan, dej diggade jah !
http://www.znapmusic.com/myntah/
Aiight Munter. Jag förstår dig eftersom jag lägger mitt kefft. Men jag måste endå eräknna att jag gillade min refr. :O
jorå reffen satt fint, inget ja kan klaga på :)
http://www.znapmusic.com/myntah/
Chill, MER COMMENTS WHOA! KOM IGEN NU!
inte några flera !?
Det var inget dåligt eko du fick till på första versen. :) Mixningen ? Tycker båda sköter det helt ok rapmässigt. Vikke blir bättre å bättre. Den andra snubben e najs. Men har svårt för beatet och hela det sentimentala stuket... smaksak måhända. Peace out.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Eller ja, eko och eko... "pojkrums-reverb" för att citera en producent jag känner. :) Lät inte alltför säxigt! ha d
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Jag förstår vad du menar Jocke. Men jag är kan inte mixa och mitt ljud är kasst. Jag ska köpa ett ljudkort och inte ha micken mitt i rummet då. Så då blir det förmodligen bättre ljud."Tycker båda sköter det helt ok rapmässigt. Vikke blir bättre å bättre. " Tack! :) Alltid skönt å höra att nån hör att jag utvecklas! :) Är väl medveten om din typ of hip hop, men det är soft att du endå tar dig tid och kommenterar man. Tack för kritiken. Peace
Mer konstruktiv kritik whoa! Det är fan över 50 downloads, kommentera nu för fan!
tack, mera !?:D
Gillar inte vikkes ljud men jag vet att han kan bättre, rappen va väll helt okej tkr jag, bruno ditt ljud va okej och din rappa va väll helt okej den med:) förtsätt FRED
Det är lugnt! Kul att du fortsätter köra. Do your thing! Uppar denna.
okey grabbar, en sak kan jag hålla med om . ljudet, var inte det bästa man hört. Reffrängen får man rysningar när man hör enligt mig. men resten? ;O , har kanske hört 1 miss i wikkes vers, lika dant i brunos. wikkes text är helt klockren, lika dant brunos . så 8½/9 . keep it up broe! :)
life is to short to be pissed off all the time.
Hm.. Dålig kvalle på wikke, nån enstaka off, Annars va de okej, reffen Va lite mumlig. Bruno, Skön röst, härligt text. Allt va bra! :) FRED!
<3 S.ärlemar -
Aiiit, tack tack KEEP COMMENTS UP DUDES :>
jag älskar beatet. har själv skrivit till det, men inte kickat. och ledsen att säga det men, det här skämmer ut beatet =/ det är synd att ett så bra beat inte kan bli till en lika bra låt. tycker inte det flowar så bra alls.. men det kanske bara är jag.. och kvaliten är inte så värst bra, menmen, bra försök iaf:P
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome