I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Idol | Stand by me | mp3 spelare |

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2007-03-23 14:23

Idol | Stand by me | mp3 spelare |

Hej,

Jag vet inte om jag har lagt upp denna tidigare och får i så fall be om förlåtelse.

År 2005 sökte jag till idol där jag sjöng stand by me i malmö två gånger innan jag kom vidare til slutaudition i sthlm och åkte ut där bland top100. Jag fick i och för sig skylla mig själv och skulle lyssnat på vad Kirsti hon sa till mig. Jag sjöng med andra ord lugna låtar hela vägen upp till slutaudition och sa att jag skulle sjunga en upptempolåt men sjöng en alldeles för lugn låt, men jag trivdes bra med den men fick sota för det.

Hur som helst. I sthlm utanförsamlingssalen så finns det en trappa som går ner och där stod vi ett 6 tal och sjöng. Jag hade med tjejens Mp3 spelare och spelade in när två vänner "bommar" medans jag sjunger och så här låter det:

http://www.speedyshare.com/681218193.html

Finns även på www.AlbinNdoja.2u.se

Hoppas det gillas även om det är gammalt men så låter jag live i alla fall, mer känsla, roligare att sjunga, enjoy.

Mvh Albin Prislander

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.