jommpish - du och jag mot världen.mp3
här är skiten! :D min första vers på eng, LÄNK TILL LÅTEN (SPEEDYSHARE) vers1: för det är svårt att beskriva nått som sitter så pass djupt// för kärlek möter kärlek, ingenting är längre som förut nu// jag gjorde allt för att finna en enda i världen// jag vandrade flera år, med skavsår på hälen// jag fann en utav tusen som inte va som alla andra// visst det tog sin tid men det var en värd bit att vandra// hela vägen utan att stanna// framme vid slutet så fann jag min andra halva// för kärleken är stark,(ya) för det är den// tillsammans hand i hand så krossar vi världen// jag vill hos dig, känna den dära kännslan// att bli varm inombords och att alldrig vara ensam// du är allt för mig, du har allt som ingen har// så länge jag har letat alla dar efter dar// en sån som du, som jag kan lite på// en sån som jag kan prata med, en sån som kan förstå// jag ska hålla dig i handen jag ska ta dig ur det svåra// för allt som du jett mig, alla stunder som är våra// meningen med livet är kunskapen är världen// för min bästa vän, jessica du är den// vers2: love is a special feeling but i knowe what i wont// im popular, and i am always standing in the front// all the way from the ground to the top// im killing fears and im never gonna stop// its never gonna be enough, fore us both in the world// thats why im still, still drawing my sword// to protect you, i am always there fore you// my best friend yeah, yeah i swear its true// i am always there fore you// my sword i made by steel// i have been there you are, i knowe how it feels// but this is war, its to hard to belief// To hold you in the hand make me verry strong// promise me to never leave me alone// My best friend yeah, yeah i swear its true// I always wont to told you that i love you// PEACE!
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
|