Lillebror - Fuck you (Astamtic , Räkan & 3Feet diss) Haxnot Productions
Shoo e ganska trött på att dom ska hålla på å lixom leka massa saker. Aja jag skiter i jag vill bara få mitt sagt..Länken Peace//Lillebror Haxnot Productions
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
Just ja.. Ray-B står för mixen
JumprN: Aiight ska öppna käften till nästa låt.. Haha tur du vet nåt;) D här e bara början på deras beef mot Ray-Bs å dom har inte droppat nåt till mej;) Såå vänta med att säga så;)
hahahahahahahaha, detta är inte ens värt att svara på !du har inga rimm inget flow, och helt enkelt ingenting....varför dissar du oss igen och tror att du har nån chans ? lägg micken på hyllan istället.. jag säger bara en sak HAXNOT ÄR BÄST<3
förästen, lägg upp texten, hörde inte så mycket av det du så kallade "kickade" :S sen kommer vi inte svara på det här heller, bara så du vet ;) pöss<3
Man gillar disco musiken! :) Kanske skulle disco kungen på dansgolvet istället? :) Hahahaha nu kom rappen igång, 753 stil på dig.. LÄGG NERRRRRR! hahahahahah tack för denna, nu kmr jag va glad hela dagen :D
Dåligt o smutsa ner MOP - Cold as Ice,
haha du är jue fan sjukt dålig!
Jag har iaf rensa öronen idag så jag hörde det som sas ;) å det var riktigt bra :) fina rim å flowet var på TopP ! vadå inga rim är du DÖV eller allmänt kocko ;) HaxNot <3<3
kakka i brallan ;)
du har gjort bättre broo mummlar lite här o där somsakt, men men kör på bara pösss<3
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
grabben får bara propps av bruden:P haha men man hörde inget typ! mumla som fan haru tal fel lr nått?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte bara jag som tyckte det var mummel och att man inte hörde nått ;) nattiiiiiz, fortsätt proppsa din gamla pojkvänn för det lär han behöva ;) kysssarrr ^^ <3
Mycket nice faktiskt, fortsätt med det du gör :D Börja checka min trådar lite smått också =)//Dany
Jag är faran som lurar i natten!
Jadu , langa upp texten så jag kan läsa vad du sa , för jag kan fan inte höra .. Och det här är inte värt att svara på , men jag tar dig på egenhand om jag nu orkar röra mig ur fläcken där jag fastnat i min skratt-attacker efter att ha hört det här.. Men beatet var soft xD
Äckel.
FYFAN VAD KEFFAST! :) asså Haxnot är ju verkligen inte bra ;).. ;) Lillebror du är nog alltför stor i munnen :)
www.eggah.inc.se
haha "bara propps av bruden" men bara negativt av r3as rövslickare ^^ UPP ! <3
kakka i brallan ;)
dacke , vi är inte bäst..de har vi inte sagt heller....så sluta snacka , pajjas! du hör ju själv att lillebror är sämre än oss, så varför han dissade oss igen? han fick pisk förra gången liksom..menmen puss på er alla
Sämsta ja hört på länge asså!! asså du är sämst asså.!!
http://www.myspace.com/micman123
haha Räkan tar dej med sin engelska ffs
BTW låten var skit , 3Feet freestylar ut dej
Haha ser att ni har d kul:D Hahaha..
Dacke : "ni beefar bara dem som är sämre än er" , Tydligt bevis på att dem är bättre än er!!! BORTGJORD !!!!!!
Cuttad entertainment -Roxhed !
Björn: Ta de i hans GB lr nåt
Nu har jag lyssnat på "låten" , FYFAN VA DU SUGER ! Du låter som en 3åring med halsfluss SERIÖST ! Va jävligt mkt snacka om R3A snubbarnas brudar,ingen av dem skulle väl ens kolla åt ditt håll ?!?!?!?!?!
Björn har mkt ilska inom sej;) Problem med familjen kanske??=)
Hahah , jag har bättre familj än vad du kan drömma om !
Hehe aiight svensson svensson;)
Yeah , skulle va kul om dem svarar iaf , så du blir överkörd ännu en gång ;)
Hihi yeah men då kan d hända att jag lägger micken på hyllan;) Fan palla bli ägd hela tiden;)
haha okej, tat lugnt nu grabbar :P de blir inget svar från mig iaf, orkar itne beefa lillebror igen ;) låt han få sin uppmärksamhet, sen äre bra sen ;D pösss
haha btw , min morsa kom in när jag lyssnade på den här , och vet du vad hon sa ? " tsss , kallar du det här musik ?" xD
Äckel.
Hihi;) 3feet minus ett: Så sa min mamma å:D
Å min MAMI hon sa så faktiskt å PAPI sa si å så .. hahahaa ! för min mamma är den största rapparen i hela universum å hon kan dte hon gör .. liksom hon vet vad hon snckar om ;) ville bara informera om dte ^^ Upp!!! ;)
kakka i brallan ;)
hihi
hahah Dacke : Räkan: jag har inte sagt att han inte är sämre än er.. och att ni tror att ni är bäst det tror jag att ni tror.. men grejjen är den att ni beefar bara folk som är sämre än er och på det sättet tror ni att ni är bäst.. så vem/vilka är pajjas egentligen? nån borde fan sätta er på plats!! hahah när de beefade Dubbel v då ? fast då hete de/vi "Area" så.... ?
www.eggah.inc.se
LIllebror , den här har jag dedikerat till dig. "You spoke some crap , told me that you could rap But when i heard your song i thought my speakers would crack Your wack shit , Beef with my crew , just fuck off dude I don't wanna hear anymore of your lame attitude" Kram<3
Äckel.
fett haxnot äger!!!!vi tar er r3a.
galet broshan big up!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
main otydligt.. hör inte mkt asså
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
haha..lille-lille-lille-lillebrooooooooour! du är töff main! R-E-S-P-E-K-T till dig (Y)
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
Låten går ut på att du tränar ditt uttal på "fuck you" ? :)
Äckel.