Min första producerade video
Checka en hiphop video där min polare rappar. Det är min första video jag har filmat. Rappare - hanozy Mp3 producerare - Hangman Filmning och redigering - cmg Hoppas ni diggar! peyshttp://www.youtube.com/watch?v=3VFutoq2SME
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, du kan ju bara bli bättre förhoppningsvis. Sen undrar jag vad snubben som rappar håller på med? Hans snygga upplägg med tishan i början där han har rullat upp ena ärmen, vad händer där? Sen matchar han snyggt med dunjacka och surfshorts för att avsluta med den klassiska handske på ena handen. Han reppar hooden fett mad!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
alla har ju sin egen stil : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mm alla har sin egna stil. Videon kunde ha blivit bättre med en bättre "rappare"
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
hehe sluta klaga fan, man kan inte jämföra detta med typ 042 unit med yxor o sånt, jag försökte skapa en bra stämning i videon men på samma gång reppar han var han bor.
Det är en sak jag inte förstår, varför låter alla såna här låtar likadant och varför är dom exakt lika jälva dåliga och fjantiga? "Eyyy ska cutta dajj me knivvven, baxxa mobiiileeen".. ungefär så går varje rad i varenda sånhär låt.. varför? varför? varför? varför? varför? :( D:
va?
jag älskar den! men mest för att ni står utanför netto (L) Sen tyckerjag att det är lite played att hålla på o tro att sverige har några ghetton. roligare om ni rappar om något mer verklighetsanknytet som typ " min lärare tog min mobil när jag lyssnade på Byz för femtionde gången"
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp F23 haha netto scenen e nice :D
haha nån mer än jag som tänker på 042 UNIT motherfuckkkaz
con_artist ey börja inte :P
killarna i bakgrunden på skolgården ser ju livrädda ut. visa handflatan för dom och dom börjar säkert gråta.
halmstad lr?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
det e nice med getto shitt...sen när det lyser igenom att man inte är det när man väl gör en video det är ju en annan femma
fick
042 vibbar av den, videon var ju lite för plastganster för min smak.
Gör något bättre, gör något som har någon betydelse, inte om baxa saker och "cutta" folk, går inte hem hos dom flesta.
Rappa kunde du, men gillade inte temat
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
herrejävlars gudar hjäp, värsta jag sett någonsin.
Digga inte detta asså .
SunShine Reggae!.
Ni som säger att det suger, om ni nu rappar själva, varför inte lägga upp en video ni själva gjort? Hade varit schysst. Själv tycker jag det var bra.
soft att vissa av er digga!
hela temat i video funkar inte riktigt i sverige, ser ut som du har försökt att likna nått sånt här http://www.youtube.com/watch?v=CmVn-9L1tHc hela det där jag rånar dig, ge mig din mopilen, cuttar dig med kniven blir mest bara komiskt
Jag vet inte ifall du är seriös med texten men jag antar det, känns det inte lite lodigt att stå och skryta att du rånar folk med kniv?
det är jävligt många i tråden som säger du och du .. JAG rappar inte i den, min polare rappar i den. Jag har filmat och klippt ihop videon.
säger det igen: halmstad lr?! och killen är ej en dålig mc direkt, lycka till ok...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
mayornas P33 Nej inte halmstad. Åstorp
Tycker faktiskt 042 unit är bättre :/, ser lite ut som en att barnen är på en immigrationsverks anläggning när dem står där med hawaii shorts i mitten utav vadå? Oktober? :P, ne sikken wannabe G, funkar inte riktigt, känns så löjligt att leka så jävla G och leka ghetto när det inte direkt finns något sådant här. Men nästa film kanske blir bra vem vet, men jag röstar för 042 unit än så länge :P
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
sist jag kollade var det mars inte oktober, du borde köpa dig en kalender mannen. Nej det är inte landskrona, det är Åstorp
Zoom-Zoom P21 vem har påstått att det finns ghetto, det finns inte ghetto precis i den bemärkelsen att alla går runt med crackpipa i munnen men det finns områden där alla blattar är dit slängda.
tyvärr bor inte alla i fetevillor
Snygg video, soft låt, Proops till Hanosy o CMG för denna! o till alla er hatare..........SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG!
Hahaha, dagens garv :D Men hey.. du lyckades med det iaf, det är inte alla som kan få mig att skratta.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
cmg P21 du skrev "Ni som säger att det suger, om ni nu rappar själva, varför inte lägga upp en video ni själva gjort? Hade varit schysst. Själv tycker jag det var bra." jag svarar: om några här rappar själv varför ska dom lägga upp videos? det var ju du som la upp den då får du allt ta lite kritik också! både positiv och negativ kritik får man räkna med om man lägger upp nått här, mestadels negativ kritik dock
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
hur fan ska jag veta att den är gjord i mars? Du kan ju suttit och hängt på den här jävel hur länge som helst :P, ja jag vet att det är så att "invandrare,utlänningar" blir "slängda" till förorterna, men att sedan försöka få det till att vara "ghetto" och vara så jävla gangster är bara så jävla löjligt, jag kommer också från en förort, min familj har invandrat hit, men inte fan springer jag runt och är nån jävla pajas för det. Shit vakna upp, det är inte så det är!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
beatet var väl det bästa. överlag tycker jag det är ett kul initiativ och det finns potential i såväl producent av beat, video som rapparen själv. dock så känns det, som tidigare nämn ovan, inte helt trovärdigt i vissa sekvenser och som helhet känns kanske videon lite ostrukturerad. dock snyggt med vyerna över stan iaf. får väl säga som så att, kul att ni kör, fortsätt så kanske det kan bli något utav er.
kul att ni kör...
/Este G -In Yo Area
Det är otroligt ignorant att påstå att sverige inte har områden som kan defineras som ghetton. När jag säger ghetto menar jag att folket i området har en viss mentalitet, det är mycket arbetslöshet och fattigdom, och platsen i allmänhet är i dåligt skick. Nu vet jag inte om Åstorp är en sån plats, men risken finns. Fler och fler småstäder börjar likna såna ställen. Det känns som att folk får börja resa runt lite i Sverige innan de uttalar sig om saker de inte känner till. Hursomhelst, som vissa säger är väl klädvalen ibland lite lustiga, och att göra en video på en låt med stulet beat är väl inte att föredra, men rappen är det inget fel på. Snubben har potential att bli en bra rappare, men så länge folk är så pass inskränkta som de verkar vara kommer man inte så värst långt i det här landet på sin musik om man råkar komma från ett område som inte är typsikt medelsvensson.
Redline!
ManiaZee P16 snälla visa mig var i tråden jag har skrivit att ni själva ska lägga upp en video? var?? nej det finns inte för jag har aldrig skrivit så shut the fuck up Priyan soft att du digga klippningarna PEACE
Pellev jag hade faktiskt stativ på vissta ställen så som den scenen över hela åstorp osv.. Men i vissa stunder när han rappade så tog jag upp stativet i händerna med kameran på och följde honom, tyckte det skulle bli bättre bild. Men det blev lite hackigt. tack för kritiken
Tror rapparn har bättre karriär som fjant rånare. Vilken jävla nolla
Åstorp är verkligen ingen plats som kan räknas som "ghetto". Husen ser exakt ut som på västra berga :P
cmg P21 är du dum i huvudet? jag visade ju förihelvete ett citat av vad du skrev...
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Du kollar nog på fel namn ManiaZee.
My oral illustration be like clitoral stimulation
ManiaZee P16 du din lilla skit unge jag knullar din mamma fattar du vilket citat du skrev helt själv. kolla i tråden det finns ingenstans jag har skrivit så
gaygaygaygaygaygaygayagyay
cmg P21 "vem har påstått att det finns ghetto, det finns inte ghetto precis i den bemärkelsen att alla går runt med crackpipa i munnen men det finns områden där alla blattar är dit slängda . tyvärr bor inte alla i fetevillor" vadå ditslängda ni väljer själv att bo där. jobba på med nästa nu:)
rappen suuuuuuuuuger
cmg P21 haha sorry, my bad var nån jävla doris som kysste lite arsle på dig bara, eller nått :P
Dr.Octagon Med andra ord har ALLA andra oxå potentialen att bli en bra rappare? För jag finner varken något som är över whoa-standard eller ens bra i detta.
/Este G -In Yo Area
yo
hahah det larvigaste jag sett/hört
Planet 80!
kul att ni gillar videon ;)
hehe ja åstorp : ) soft att ni checka den! peace