ChrilleF - Gamla dar (Kaggen prod)
Yo, en ny session bara att tanka =) de e jag som mixat o e fortfarande nybörjare på de...Länk! Kommentarer uppskattas =) Peace.
Konse''
Riktigt skön låt! diggade beatet, flowet, texten. Du rappar på bra flowar bra och har en skön röst! mixning: 7/10 Beat: 10/10 rapp: 9/10 betyg: 8/10! Just keep it up! peace
Peace im out!
tack beson :D NemC tack som fan 8/10 kul att du digga :D
Konse''
Först och främst när jag ser titeln "Gamla dar" blir jag irriterad och tänker direkt, en annan rappare som inte behärskar språket, gamla dagar skulle se mycket bättre ut. En petitess vill jag lova. Rappen är hyfsad, du flyter okej, rimmen är dock väldigt simpla. Personligen är jag ingen rimbög men jag att tycker texen i sig är för svag, kontenta - du behöver krydda den antingen ur ett berättarperspektiv eller rimmässigt för att få lyssnarens intresse Kör på
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte din bästa låt men bra var den iaf^^
ok 4 av 24 som kommenterat schysst
Konse''
Fan blir tårögd. älskar låten. bra som fan. Dehär gilla jag som fan. beatet är riktigt bra. texten är soft. 10 / 10. PeeeEyz.
Oggy ^.-
Nu vart jag allt lite tårögd jag med :),Soft beat nice text osv,peajs
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text. §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte. §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas.
tyvär tyckte jag bara beatet var bra :( men fortsät!
www.myspace.com/friphmusic
Oggy: tack som fan kul o höra broh :D Antq: Tack du me gubben :D Noper: ok :( men alla kan inte digga tack för att du kommentera iaf :D
Konse''
najs flow o så, låter bra texten va inte så jättekul, men duger allt.. peace
Det här beatet är ju dock lite använt... Du har fett skön röst här, lite hes typ... Rätt så skön text, men rätt så simpla rim som andra säger Nattbaden gillar jag ;)
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text. §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte. §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas.
du kämpar mannen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alla :D jumprn va ?
Konse''
Ja du Jumprn tror han fattade det första gången du skerv det ,UPP :]
hooow den här låten va fett bra du har bra flow. och din röst är bra. såå jag ger dig 9/10 kep it up broch
www.znapmusic.com/dudde/
tack som fan alla :D 8/10 10/10 o 9/10 fan va kul :D
Konse''
ChrilleF 9/10 riktigt jävla soft mayne :D keepit up ! pz
myspace.com/herrolsson026
Riktigt jävla skön låt chrille härlig som fan... håller helt med om det du rappar om..
Okej då lyssnar vi då....
Beat: Nja inte i min smak men det passar deliveryt Text: Jo, laidback, men skönt skönt Flow: Rätt hyffsat, diggar Röst: Gillar din röst, inget jag stör mig på iaf Mixning: Jodå, detta dög tillräckligt för att vara värd att lyssna på 8/10 Får du av mig för denna låt =). Keep It Up! //Peace O-DiN//
nu ger jag dig en kommentar, ävenomduintebrukargemignågon jo chrille fin inlevelse osv.. diggade låten.. men.. för mycket "huh" tycker jag fortfarande. Jag kom upp till 6st i en låt som är en minut.. Annars kan man höra det nångång i en låt som är 3-4 minuter.. Spamma aldrig när du hittar nya uttryck! Btw.. Västerås var det? , hör av dig så fort du kan.. jag blir hos tommy idag (morsans gamla lägenhet) , Peeys! :)
tack alla :D bra betyg verka den få me =) kommenterar din nu robinbrukar gö de :P säg till om du ska dit idag ba...peace o UPP
Konse''
Skönt flow. :) Jag diggade beatet med :)
Don´t mind me, just cruisin´.
Kan någon liten gullig pojke lägga upp den på annat än Speedyshare :D , min dator buggar på de och då kan jag inte tanka =/
Cuttad entertainment -Roxhed !
den finns på min myspace oxå
Konse''
Så jävla nice flow mannen , "huh" kanske lät väl förofta, men annars diggar jag den feting mkt faktist ! ! Mix: 6/10 ! Inlevelse: 8/10 Rapp: 9/10 i helhet 9/10 , bra låt heltenkelt !!!
freesh bra:) inlevelsen är sooftish mannen:) du berrättar allt så bra,, pCe mannen!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
UPP !
aha då försvann den här då...upp
Konse''
soft, låter faktiskt ganska larvigt när du säger "huh" hela tiden, haha
aa maayn, den va chiill.! skön låt med skönt flow.. helt aiight mayn! Keep it up .. Pz ! / ibancito
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
skön röst maaan! lite mkt huh bara:P