Moderator
2007-03-13 21:09
Rousu - Saknaden (Victor Wallin)
Tjaa. Rousu kom över idag och recca en låt. Låten handlar om Victor Wallin. Han va en väldigt omtyck person här i enköping som dog 2004. han blev 15 år. och igår så fyllde han 18! Hoppas du har de bra där uppe. Länk nr1: Rousu - saknaden (Victor Wallin) Länk nr2: Rousu - saknaden (Victor Wallin) // Rousu & J-A
myspace.com/jiahprod
Moderator
2007-03-13 21:12
Vers.1 Tjena victor, hur är det min vän hoppas allting är lungt där uppe i himelen för..vi glömmer inte tiden som var när du va en av oss men nu är du begravd ååååh.... din familj,ja jag tänker på dom ofta hur det är för dom när sonen är borta en evig sorg,som förstörde våra hjärtan finns ingenting som kan dämpa denhär smärtan fan.. varför drabbades du ? varför tog dom inte någon annan som stog på tur jag måste säga, din grav är underbar men du ska inte vara där för du har stunder kvar det ända vi kan göra är att minnas den du va och hoppas att vi alla kommer träffa dig nån dag men vi glömmer aldrig dagen.. du va vid liv ditt namn är uppsatt våran victor wallin Reff: En underbar pojke som vi alltid kommer minnas som i våra hjärtan föralltid kommer finnas Vers.2 Du försvann så nu förklarar jag me ord Känslan att förlora nån så viktig på vår jord jag behandlar mina ord med ett hjärta som saknar men det förvandlar allt till regniga dagar vi vet inte vart men vi vet att du finns hoppas du kommer ihåg ja hoppas att du minns alla underbara dar i enköpings stad för det fanns en tid som va dunderbra det fanns stunder kvar för ett underbarn för alla vill att du ska kunna komma tillbaks man tittar upp i himlen och man ser ditt ansikte då får man en tankeställare om vi ses i framtiden menar : vi är glada för att du va en av oss men fattar inte varför dom valde dig att gå bort men vi hoppas du mår bra där uppe i skyn för vi saknar våra tider våran victor wallin Reff
myspace.com/jiahprod
Fett bra. Fint att göra låtar om han...
okejokej tacakr så mycket !
ROUSU
Beklagar sorgen. Mycket fint gjort av dig. Hoppas han hör det där uppe i himelen. / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Laddar hem nu, kommer med komment sen<3
Åå, rikitgt nice låt rousu fortsätt så // swilly å OlofssonVILA I FRID VICTOR<3
grymt bra johannes! vi alla saknar honom! saknar dig victor! (F) som sagt.. riktigt bra johannes!!
Ne nu javlar
fin låt, riktigt nice R.I.P victor
Grymt bra! Träffade Victor ett par gånger, grymt skön kille.. RIP (F)
Damn denna låt va riktigt nice rousu! det hörs att dt kommer från hjärtat! R.I.P
http://www.herrbitter.blogg.se/
Kände inte killen men RIP.. tycker att låten är riktight bra iaf.. du lägger det tajt.. och lyricsen var kanon.. :D phaze R.I.P Victor
-eh
riktigt skön låt man vila i frid victor
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Beat : 9/10 Rapp : 10/10 Text : 9/10 Inlevelsen 8/10 :) du får lätt 9/10 på denna låt, för allt satt perfekt. jag är trött som fan men, vet inte om jag hörde någon flowmiss eller något, men det är inte så mycket man hör. men | REST IN PEACE VICTOR ! |
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Tackar så mycket:)! kul att ni lyssnar ! tack nynge för lite längre komentar:)
ROUSU
mkt känsla :]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt bra låt Rousu. RIP.
mkt bra låt johannes! tkr du har väldigt bra flyt o texten e oxå bra.. sorglig o så.. bra känsla.. du la den här bra beatet e oxä väldigt bra.. du fick till den här bra! diggar denna låt! jag håller me många bra inlevelse i denna.. hör ingen flowmiss elr något sådant så den här satt du väldigt bra! en av de bästa du gjort? vet inte riktigt men jag tkr nästan de.. aja kan bara säga att jag gillar den iaf.. peace
Romazze
Tackar romazze och billy för komentarerna ! Passion : tack så mycket för att du tycker om den ! Värmer som fan faktiskt! Peace
ROUSU
okej ska vi börja.. ville bara säga först att ja kände igen sampeln som fan men vet inte från vart?:O nice e den iaf.. tycker introt passa bra, man fick en känsla av att de va en riktigt känslosam låt vilket de är så det va bra! sista victor skriket kundes gjort bättre dock så man mer "skriker ut i ångest" annars nice!rappen, vers 1 sitter helt okej, en liten miss i mitten som drog ner de hela men annars tycker ja flowet sitter.. stör mig lite på vissa av de där "för" eller "så" "och" sånna ord, vissa sitter där men ahr inte någon riktigt betydelse, hört de flera låtar nu att vissa e där men inte säger nått speciellt i meningen som kommer.. så man skulle kunna ta bort alla onödiga sånna och bygga på meningen med mer "text" men dock sitter flowet med dom orden.. det här tillhör nog lite texten med att kunna ändra på de.. annars tycker jag du som sagt flowar på förutom de där lilla i mitten då de låter som du snubblar fram på nått men annars nice. inlevelsen e bra, du har känslan! så bra där! vers2, tycker denna va lik den första i flowet och känslan o inlevelsen o allt sånt denna satt dock lite bättere ingen miss och inget sluddrande på nått ord så denna va bättre tycker ja.. lite mer anvancerade rim här me på nått ställe! bra!text, du bygger upp verserna bra, men som sagt vissa onödiga sånna där små ord som "för" o sånna som inte betyder nått ibland.. vissa har du ju som håller till meningen efter o dom e bra och kan va kvar men andra tycker ja du kan ta bort då de inte uppfyller nått... annars tycker jag att texten är bra, du säger många bra saker och du fyller inte upp med så mycket "mellanshlaffs" vilket är bra du har alltså en röd tråd, ett budskap och känslan vilket är väldigt viktigt i en sån här låt bra där! rimmen e okej, du får till nått bra rim ibland och ibland rimmar du mycket och det är bra men många rim är också väldigt enkla vilket man kan jobba på, dock i en sån här låt skulle jag själv mer gå på känsla, inlevelse och budkskapet i texten mer än rimmen men samtidigt försöka hålla rimmen.. det är inte dåligt för känslan o de är viktigare tycker jag men bara en lite sak du kan tänka på även fast de e sånna här låtar ibland.. tänk lite på rimmen ibland då om de inte funkar så fortsätter du o går på känslan för den är som sagt viktigast!"Tjena victor, hur är det min vän" raden känns dock ruskigt lik bigrobs inledsrad i sin låt vila i frid.. inget speciellt.. självklart kan man börja så men man kände ingen det direkt eftersom raderna är riktigt lika och låtarna har dessutom samma tema.. men tänk på de ja sa om rimmen även teman.. kan va värt att kolla på när man skriver o se ifall man kan trixa till lite samtidigt som känslan finns..mixning, tycker det kan bättras här.. det låter för "fladdrigt" det låter smått burkigt och som om du skulle stå 2 meter bort från micken liksom.. accan ligger liksom inte i beatet på nått sätt.. så den kan man jobba mer på.. bara leka i programet och testa sig fram och skruva på alla spakar fram och tillbaka och se vad som passar.. annars tycker jag du la echot soft! så de va bra! kändes dock mot slutet som lite played out eftersom de kom rätt ofta, du kunde användt mer effekter för att kompensera echot.. annars tycker ja du fick till echot bra! hörde att du fått till någon phone också den kan man leka mer o få den låta mer real liksom bara sitta o pilla med de där "plupparna" i programet eller så skruvar man ner på eqn så låter de snarlikt de med! så mixnign känns som du kan jobba lite mer med, men de kommer för de låter bättre o bättre på mixningsfronten! helt okej annars här!beatet, kände igen sampeln som fan vilken e de? :O den e skön som fan iaf! tycker trummorna kändes bra me, kändes real på nått sätt! riktigt bra genomproducerat beat tycker jag! credds för de den som gjort de! kanske va de j-a ? fast har ingen aning men credds för det iaf! bra bra!helhet på låten: tycker låten är fin och den berör mig, den får mig att tänka tillbaka på gamla dagar då victor fanns här bland oss.. hur roligt man hade och allt man gjorde. vårat "streethockeylag" och allt sånt när vi va mindre.. gamla minnen! men som sagt fin låt rappmässigt nice liten miss i mitten av första nånstans men inget stort, textmässigt nice men rimmen som sagt tänk på de :) mixen okej! som sagt lek mycket i programet o kolla av liksom! beatet var riktigt bra inge snack om de! helheten blir en fin låt och den berör mig!R.I.P Victor Wallin! Saknar dej man! =/Fred & Kärlek! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
btw sorry om de ser ovårdat ut i inlägget men skrev mycket och klistra in de nyss i word 1.5 a4 med strl 12 så du får ha överseende med det! fred ut! /D
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
Fin låt som fan :) väcker en massa gammla minnen, ibland är det jobbigt och ibland blir man glad. pz!
bra låt.. , tycker du lät säkrare i andra låter men dehär e endå bra mkt känsla . skönt beat fin text , peace
fett bra menen den va skön jag beklagar sorgen men den låten va bra som fan asså kip it up brochan
www.znapmusic.com/dudde/
tackar allihoppa:) tack durlind för komentaren :)! skönt att ni tkr om iaf
ROUSU
Man vet inte riktigt vad man ska säga om den här låten, Den är ju fin som fan, man blir helt nedstämd av att höra den ;( Menmen, Du flowar bra nuförtiden och texten var bra!, ganska bra beat och mixningen var bra! Jag är sjukare än sjukast så jag orkar inte med å skriva nå mer:P Keep it up, Rousu & Oslagbara ! ;) <33 Peace
tackar :) tack Fake o leifi:) kul att ni gillar !
ROUSU
bra gjort! fint att gör en om han..
Bra gjort kompis! Känner känslan man, beklagar sorgen. R.I.P!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
tack så mycket juhlin och ludde :) Kul att ni gillar !:) Piz
ROUSU
9/10.. klockrent, riktgit fint att göra låt till din m8. R.I.P man..
tack så mycket oskarw o bagarn ! värmer :)!
ROUSU
riktigt fin , blir nästan tårögd "/ riktigt bra gjort Johannes , keep it up .. RIP kan inte ge betyg på en sånhär låt "/
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
/ Zycore
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
Fetingfin låt, hmm uppsala, skumt att man aldrig hört talas om dig ;) men som sakt fet låt, mycket känslor. pz
www.djpolar.se
som sagt en riktigt bra låt johannes :) lyssnat på den nu några ggr :)
Romazze
tack zycore o Polar o Romazze:)! Piiz! kom igen , lite mer komentarer
ROUSU
bra låt! vacker text :)
haha tackar:) Kul att ni gillar !:)
ROUSU
Mycket bra gjort rousu kommer med komentar lite efter fock lov att nöta den på mp3n ett tag =) Jag tycker de va den bästa du har gjort för man hör att du menar de du sjunger R.I.P UPP
SignatuR^
tack så mycket Rin2n :) Kul att du gillar !
ROUSU
Men kan du sluta uppa trådar från mars, riktigt irriterande att dom dyker upp på förstasidan igen -.- ta det på msn eller nåt när du är så efter, sopa.
tackar så mycket:) leifi : vadå ? det är väll bara kul att dom lyssnar och komentera ?
ROUSU
jag vill oxå höra den här, nån som kan fixa länk :):P
Detta var sjukt nice och fint Johannes! Lätt 10 av 10!;)