Storhets & Mg - Öppna ölen
Fredag, öl, hägersten, var ett tag sen sist, bevis.Storhets & Mg - Öppna ölen (Högerklicka, spara mål som..) Shoebox är uppe igen, det jobbas på diverse låtar hit och dit jag skiter i jag är full. Detta är iaf en fyllesession, håll till godo.
(vi kan ej mixa på fyllan bre)
fett, bara sjukt fett.. kepan lät dock lite tråkig men det är fett, ni är söta..
Lookin at you through the glass..
tight shit! gillar detttt hära!
Tungt , Skönt flow ,
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
Gaaaaaleeeet Töööng låt booys
Det är tungt! Jag diggar er som fan! Storhets har länge varit en favorit och Mgee har blivit en ganska nylig favorit, efter tillbaka nu och Incestträsket med dubblaa ^^ Det är fan tajt. Keep it up!
www.slackerz.se
skit bra alla andra kan hålla käftem hej då
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
tack fokes! fyllan e ständig!
EVIGHETSPUSSLET IN PROGRESS...
haha grymt! fett gjort av er båda! sköna rader beatet sjukt najs! big up helt enkelt!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
jorå helt okej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt skönt, ni anpassar er till beatet perfekt. me lajky
Jag är jointen
fan har saknat kepesen i inläggen:P gött ja den va sotf inge stresss:P feeet upp
Kalliistudios© 2:avåningen
Bra grejjer.
"Jävla köhitler!!"
feting sooft gräbbz !
chasse dyker upp som döda fiskar
grymt att höra nytt från kepsen.. gillade rösten du körde i den här
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Helt ok.. men inte mer
Don't!
damn, borde kanske glidit dit och softat, men fuck that!, rap är en söndagsaktivitet! men det var fresh, dvv in yo face
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Soft som vanligt. Mg har blivit grym alltså..
dagen efter den dagen.....tack folket!
Producent
2007-03-10 18:03
DAMN Har aldrig hört dig droppa tyngre storhets! Såg att vissa tycker du låter tråkig och sömnig typ men jag diggade dig sjuukt mycket i denna! Hörde knappt att det var du först.. Detta låter mycket bättre än när du anstränger och tar i med rösten! Jag som typ tröttnat på dig, fortsätter du såhär så är du snart min idol igen :) Mg var bra han med :P men diggar inte rösten riktigt..
yeah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
glad lördag
Det är tight alltså! Klart över sessionnivå. Båda flowar nice, men storhets hade kunnat köra en nypa attityd till tills nästa gång.
Fett!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
hehe tack alla, fina kommentarer :)
galet fett.. digga allt.. beatsen va helt värda crazxy mafucking flow
Chill låt som fan... Storhets, jävligt clean röst ... Bra flyt.. Najs man.. Mg, skönt flyt o skön röst... bra man.. peace
Highfive anyone, anyone?
Mg is back :D fett najs lagt av båda...
http://www.myspace.com/aiinac
tack för kommetarerna...keep em comin..
upp!
Varför sover alla? Kepsen och Mg äger ju beatet upp o ner och runt 3^3*56+456+2
riktigt nice grabbar.
vem har proddat beatet?
beatet på den första delen asså
det är en instrumental, Gangstarr - The Sqeeze.
.ezeeqs ehT - rrarsgnaG ,latnemurtsni ne rä ted
upp sista