Ideell, Robszter - Skryt session
Shuu Shenna! :D var i studion idag, skrev en liten text var. vi var sugna på att speal in, så vi spela in en.. Skojj om ni lyssna.. Kanske kan droppa en kommentar?? :D Ideell, Robszter - Skrytsession.mp3 Puss På er^^ ha det bra"
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Upp!!!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Jävligt bra Robszter!!! pz out Mgg
haha chea :)
äntlegn en komentar :D Thanks mgg !! :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
skön låt;) jag gillar din röst robszter. Den är fett skön. peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okeej :D soft att du gillar.. :D ;)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Mer kritik .. ?
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
fett skön Robszter!! Den här var den bästa du droppat, det måste jag säga.. Du använder fortfarande inga av mina rimm... ett stort minus där! :P
^^
ja vafan du måste använda drres rimm.. kommer bli fett cleant...inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHA dina rim asså :P Tack.. :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
nånn mera??:P
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
du äger sönder!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Robszter PZ out! mgg!
HAHA :D tack Mgg igeen ;);)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Mer kritik?? :P
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Ideell: ingen skön röst, kör nåra mjuka låtar istället för att leka hård typ ?!?! öva mer på rimmen.. låter lite offbeat ?Robszter: snälla rob, kan du sluta att börja alla dina låtar me "glider in" :P ;) haha... rimmen börjar bli bättre, öva lite mer på rösten så blir det nice asså ;) PEACE !
thanks Thedor :D braa att du sejer vad du tycker ! :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
HAHA, hade inte mkt tid att skriva texten thedor.. så kom inte på nått annat en "Glider in" hahaha.. :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
upp! :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
"Glider in" är ju skönt :p
HAHA.. :D yeep Mgg :P
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
häftig låt.. :D Robszter röst är riktigt soft... jag kan ju inte ge kritik eftersom jag inte kan någonting om hiphop.. men jag gillar låten! :P
Tackar Skullo :D min röst?` haha
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Mer komments?? :P
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
HAHAHA :P Trodde det skulle vara någon som var "Ok" ändå! ;) men nej nej! :D Diggades inte för 1 öre!
Signatur?
inte idell iaf! bättre av RobsteR!
Signatur?
Okeej.. hahaha
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
mer kritik?? ??? ;P
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
okeej.. :P thanks lillbever.. :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
;) meer?
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
hahahaha alltid "Glider in"
where my smokers at?
Fy fan i helvete, får fan hjärnskakning av den här skiten, jag slår vad om att 95% av allt som skrivs i den här tråden är kompispropps.. För ärligt, hur fan kan man säga att detta låter bra? Bara namnet Robszter säger ganska mkt om dagens snorungar. kunde du inte komma på nåt bättre? träna i ett par år till och lägg upp en ny låt, för sån här smörja är inte ens värd att ge kretik, tyvärr. Inget personligt men lägg av för i helvete.. hoppas du inte tar illa upp.. Men det piggade iaf upp den här tråkiga kvällen, vi hadde nåt o garva åt.. så tack på nåt sätt..
HAHAHA, bra att du sejer av du tkr.. :P nej vafan skulle aj ta illa upp för?? haha
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
haha, aa gärningsman
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Tackar alex.. :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
mer kommentarer?? :P
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
assåå ja glömde säga att ideell suger kuk ! sluta rappa..
Okeej..
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
mer? :P
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
ideell lägg av med rappen du suger kuk klipp dig och skaffa ett jobb
UPP! på robszters begäran..